Octavia II-nevypnou větráky chladiče

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ZuzaCBR
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 led 2010, 15:55
Odpovědi: 0

Octavia II-nevypnou větráky chladiče

Příspěvek od ZuzaCBR »

ahoj, mám problém s Octavií II rok 2004 1,9 TDI.když vypnu motor a vytáhnu klíček, tak mi sepnou ventilátory chladiče, čímž vybíjí baterku.Nemůžete mi poradit co s tím je? mechanik řekl, že je to buď nějaká pojistka nebo hlavní relé.díky
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3203
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

čidlo tlaku klimy..
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Re: Octavia II-nevypnou větráky chladiče

Příspěvek od kevino »

ZuzaCBR píše:ahoj, mám problém s Octavií II rok 2004 1,9 TDI.když vypnu motor a vytáhnu klíček, tak mi sepnou ventilátory chladiče, čímž vybíjí baterku.Nemůžete mi poradit co s tím je? mechanik řekl, že je to buď nějaká pojistka nebo hlavní relé.díky
vag ? pamat zavad ?
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

zx6ninja píše:čidlo tlaku klimy..
no to tazko...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

od kdy je tato závada?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3203
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

kevino píše:
zx6ninja píše:čidlo tlaku klimy..
no to tazko...
tak nevim jestli tazko nebo netazko ale už jsem kamarádovi jedno čidlo měnil.. a dělalo mu to samé!! taky to psalo chybu toho čidla...

nebo čidlo teploty na chladiči.. taky to tu někde bylo, psal to myslím cosby..
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Čidlo teploty na chladiči hodí chybu na VAGu. Když sem to dělal naposled, tak běžel větrák pořád i při běžícím motoru a cca minutu po vypnutí klíčku přestal běžet. Stačilo vyměnit čidlo teploty na chladiči. Na druhou stranu sem taky celej větrák měnil kvůli tomu, že to úplně vytlouklo baterku. Má v sobě elektroniku. Asi se něco po....
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Už jsem to tu jednou psal.měl jsem tu samou závadu a bylo KO čidlo teploty vody na chladiči.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

cosby píše:Už jsem to tu jednou psal.měl jsem tu samou závadu a bylo KO čidlo teploty vody na chladiči.
ale nie cislo tlaku klimy ze ?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Ne,vody na chladiči
Lumír
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 06 úno 2006, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Morava

Příspěvek od Lumír »

Jestli jsi na to ještě nepřišel tak na 90% bych řekl že je tam vadný větrák na chkladiči je v něm totíž řj a ta je ve zkratu. A chove se to tak že ty vrtule jedou furt jako by byl motor přehřátý.Jde to najít i diagnostice , ale kde bych ti řekl až zítra a platí to pro diag DELPHI DS 100.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Lumír píše:Jestli jsi na to ještě nepřišel tak na 90% bych řekl že je tam vadný větrák na chkladiči je v něm totíž řj a ta je ve zkratu. A chove se to tak že ty vrtule jedou furt jako by byl motor přehřátý.Jde to najít i diagnostice , ale kde bych ti řekl až zítra a platí to pro diag DELPHI DS 100.
Ano může to být i ta jednotka,lae zkusil bych to čidlo vody levnější varianta (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

čidlo jde taky diagnostikovat,ale co vím,tak jsem ho nenašli ve Vagu ale v řízených na VASU a ukazovalo mínusové teploty.Po odpojení se to chovalo stejně,taky to pořád běželo,ale může to být i větrák kde je ŘJ pro dochlaování
dodiak
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 23 led 2006, 19:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodiak »

spoustanie ventilatorou moze sposobovat aj to cidlo tlaku klimatizacie,cidlo teploty vody,R.J vetraku,voda vo svorkovnici vetrakov
Jurec
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 21 bře 2006, 23:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jurec »

mrkni na venkovní teploměr,ten když nefunguje nebo ho odpojíš tak se rozběhnou vrtule...
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“