Stránka 1 z 1

Funkce Tandemového čerpadla...??

Napsal: 05 led 2010, 18:18
od jirzi-r1
Může mít vliv tandemové čerpadlo u Superba 1.9TDI 96kW na to že někdy auto nechce jít od spodu pořádně do otáček a někdy jede úplně normálně...? Jaká je přesná funkce tandemové čerpadla kromě podltlaku pro brzdy...??

Díky za radu

Napsal: 05 led 2010, 18:37
od tripworld
Taha naftu k PD tryskam a vyraba podtlak do celeho systemu ovladania
Tvoj popisovany problem je mozno podobny ako mam ja - blbne regulacia tlaku turba treba VAG
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=53917
alebo tu:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=52019

A jak si to pořešil?

Napsal: 05 led 2010, 18:47
od jirzi-r1
a jak si to teda vyřešil?
Mě to začalo dělat současně s tím že mi při opakovaném rychlejším brždění vytvrdne brzdový pedál...tak mám podezření na to tandemové čerpadlo... to si neřešil???

Napsal: 05 led 2010, 18:50
od tripworld
mas SZ

Re: A jak si to pořešil?

Napsal: 23 led 2010, 18:55
od PAIA
jirzi-r1 píše:a jak si to teda vyřešil?
Mě to začalo dělat současně s tím že mi při opakovaném rychlejším brždění vytvrdne brzdový pedál...tak mám podezření na to tandemové čerpadlo... to si neřešil???



ahoj mám ten samej problém po více vyšlápnutí brzdy tvrdne pedál a blbě brzdí na tandemu mezi víčkem sem si všim že dou bublinky takže tam něco utíká ale nevim jestli to je ten problém z brzdama?dělal ste to už někdo?? :?

Napsal: 16 led 2015, 19:05
od tomasmu
Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?

Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?

Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF

Napsal: 16 led 2015, 20:44
od Ladas
nejspíš ko tandem měřily jste někdo podtlak?

Napsal: 21 led 2015, 19:43
od kubenec
Mám něco podobného.
Někdy jede auto jak motorová pila pěkně odspodu a brzdí na tuknutí. Jindy se musí nutit a je docela hlučné a ve stejném okamžiku jdou i hůře brzdy. Musím více tlačit, aby to reagovalo.
Dnes jsem byl na měření podtlaku ve VW a bylo naměřeno -0,75 bar. Technik zkoušel hledat kolik to má správně dávat, ale nenašel to.
Nějak nevím co dál.
Podtlak neutíká, zkoušeno asi po 10hodinách odpojením hadičky od tlumítka. Krásně si to nasálo. I pedál je asi po nějakých 7 hodinách stání měkký a po 3-4 sešlápnutích ztvrdne a po nastartování opět změkne. Tudíš bych nehledal závadu ani posilovači.
Napadá mě nízká kapacita vývěvy na tandemu nebo hadice se zpětným ventilem co vede od vývěvy k posilovači.