Stránka 1 z 4

AUDI A4 2.5TDI V6 110kW motor AFB nejde natočit

Napsal: 20 říj 2006, 09:25
od sebi12
Prosím o radu kde hledat závadu.Při jízdě a prošlápnutí plynu nadoraz motor vysadil jak když se vypne klíček a od té doby se nepodařil nastartovat a ani nemá snahu.Nastavení rozvodů a vstřik.čerpadla je v pořádku,nafta až k vsřik.tryskám jde a žhavení taky.Kde by mohla být zrada?Díky za odpovědi :?

a4

Napsal: 20 říj 2006, 09:28
od Package
a co na to vag??bol si uz nacitat zavady???

Re: a4

Napsal: 20 říj 2006, 10:05
od sebi12
Package píše:a co na to vag??bol si uz nacitat zavady???
Ještě ne,ale myslím pokud by to bylo v elektronice tak by to nepustilo naftu k tryskám...jedine ze by nepořídilo udělat tlak na otevření trysky

vag

Napsal: 20 říj 2006, 10:07
od Package
bez diag. je zbytocne spekulovat..a co takto relatka? skusal si ich podotlacat???mozno lsa len povysunuli..ale ako hovorim bez
vagu tazko....

Re: vag

Napsal: 20 říj 2006, 10:12
od sebi12
Package píše:bez diag. je zbytocne spekulovat..a co takto relatka? skusal si ich podotlacat???mozno lsa len povysunuli..ale ako hovorim bez
vagu tazko....
To jsem nezkoušel...projdu to a uvidím,když tak se budu muset domluvit ve VW aby mě udělali diagnostiku

Re: AUDI A4 2.5TDI V6 110kW motor AFB nejde natočit

Napsal: 20 říj 2006, 10:53
od Fandy
sebi12 píše:Prosím o radu kde hledat závadu.Při jízdě a prošlápnutí plynu nadoraz motor vysadil jak když se vypne klíček a od té doby se nepodařil nastartovat a ani nemá snahu.Nastavení rozvodů a vstřik.čerpadla je v pořádku,nafta až k vsřik.tryskám jde a žhavení taky.Kde by mohla být zrada?Díky za odpovědi :?
Jestli ti dojde nafta až na vstřiky tak by to mělo jet.Ale může jí být málo no,VAG ukáže,doufej že je vstřik.čerpadlo o.k.

Napsal: 20 říj 2006, 13:21
od cippis
žeby elektronika čerpadla v pr...i ??

Napsal: 20 říj 2006, 14:02
od Radik
to čerpadlo je fakt zakleté.Takhle jsem dopadl já .Koupil jsem to a po ujetí cca 50 km - tvoje příznaky.Doufám,že budeš mít štěstí a bude to nějaká hovadina za 1Kč.Držím palce,dej vědět jak si dopadl

Napsal: 20 říj 2006, 21:07
od Fandy
cippis píše:žeby elektronika čerpadla v pr...i ??
Nemusí,mechanika-přesuvník,el.,třeba to má dobrý (hm)To Sebi:kolik má tvá Audinka najeto?

Napsal: 20 říj 2006, 22:29
od sebi12
Fandy píše:
cippis píše:žeby elektronika čerpadla v pr...i ??
Nemusí,mechanika-přesuvník,el.,třeba to má dobrý (hm)To Sebi:kolik má tvá Audinka najeto?
podle tachometru 160.000,je to dovezený z Rakouska,težko říct jestli to nestočily.Nejspíš to vypadá že má málo nafty a nepořídí natlakovat-po neděli mam vyjednanej VAG tak se uvidí co ukáže,zatím nevím co kde dál hledat

Napsal: 21 říj 2006, 11:17
od Radik
mě to na Vagu ukázalo vadný dávkovací ventil paliva.4ili,jak říkám palivo tam šlo,ale málo. New čerpadlo a paliva dost.Ale ta cena

Napsal: 21 říj 2006, 15:31
od Fandy
U těchto čerpadel je to prý hlavně o kvalitě nafty,naše prý málo maže a má hodně síry (wallbash) problem i pro jiné mot. např Ford.

Napsal: 21 říj 2006, 17:39
od avatar
doporucuji postup

natankovat aby byla nafta aspon pul nadrze

pote zkontrolovat cerpadlo v nadrzi jestli funguje (myslim pojistak 26 nebo 28 nevim presne)

pokud funguje (musis na pojistku privest nahradnim kabelem z baterky plus a uslysis jestli ti cerpadlo v nadrzi jede (bude vrcet)

pokud funguje tak jestli dava naftu

dale filtr naftovej neni ucpanej

pokud toto vsechno ok tak odvzdusnit soustavu

pak skusit natocit


je to pakarna to odvzdusnit delal sem to asi stokrat))) (staci bublina v potrubi a nenatocis!!!! (oteviraci tlak nebude dostatecny pro otevreni striku)!!!

Napsal: 22 říj 2006, 21:15
od sebi12
avatar píše:doporucuji postup

natankovat aby byla nafta aspon pul nadrze

pote zkontrolovat cerpadlo v nadrzi jestli funguje (myslim pojistak 26 nebo 28 nevim presne)

pokud funguje (musis na pojistku privest nahradnim kabelem z baterky plus a uslysis jestli ti cerpadlo v nadrzi jede (bude vrcet)

pokud funguje tak jestli dava naftu

dale filtr naftovej neni ucpanej

pokud toto vsechno ok tak odvzdusnit soustavu

pak skusit natocit


je to pakarna to odvzdusnit delal sem to asi stokrat))) (staci bublina v potrubi a nenatocis!!!! (oteviraci tlak nebude dostatecny pro otevreni striku)!!!
paliva je v nádrži dost

čerpadlo funguje...ale to pouze přečerpava naftu do zásobníku odkud ji nasává přímo vstř.čerpadlo(nevím jak to je u tvý ale ty máš novější typ)

naftový filtr je nový

vzduch od trysek nejde ale v hadičce mezi filtrem a čerpadlem je pořád bublina a není možný ji dostat pryč,proto myslím že čerpadlo málo táhne a tím dává málo nafty

uvidím co ukáže VAG
doufám že to nebude obnášet čerpadlo

Napsal: 22 říj 2006, 22:00
od zdenace
Těď jsem to dělal, podobné příznaky a bylo to čerpadlo. Musíš prvni udělat VAG. Mnoho štěstí.