Přetáčení turba
Napsal: 15 led 2010, 22:09
Chlapi, mám malý problémik. Mám GIV TDI PD 85 kw.
V létě jsem namontoval budík na tlak turba. Po celou dobu jsem sledoval tlak turba a byl při jízdě max. na 1.2 ve špičce i 1.3 bar. Více myslím ne. Na neutrál při tůrování na cca. 0,5 bar max. - pokud si dobře vzpomínám.
Od včerejška mi tlak lítá ve špičce až na 1,6 bar, na první dva převodové stupně dokonce na 1,9 bar.
Při protůrování na místě jde budík až na 1,0 bar. Regulace na turbu chodí bez problémů. Turbo je nedávno zakoupeno starší od Andreho z Dieselpower fora, skoro bez vůle a lopatky turbín jako nové. Auto do nouzového režimu nepadá. Únik tlaku se mi taky nezdá, nic nefučí-aspon to neslyším. VAG mi před pár dny neukázal žádné poruchy. Auto co se týká výkonu mylím jede, tak jak jelo i před tímto úkazem. Nachipováno není.
Napadá mě teda vadný ventil ovládání tlaku turba-N75, banka na turbu KO-to vyskouším zítra jestli drží tlak.
Neměl někdo z vás něco podobnýho? Nebo nějaké čidlo tlaku atd?
V létě jsem namontoval budík na tlak turba. Po celou dobu jsem sledoval tlak turba a byl při jízdě max. na 1.2 ve špičce i 1.3 bar. Více myslím ne. Na neutrál při tůrování na cca. 0,5 bar max. - pokud si dobře vzpomínám.
Od včerejška mi tlak lítá ve špičce až na 1,6 bar, na první dva převodové stupně dokonce na 1,9 bar.
Při protůrování na místě jde budík až na 1,0 bar. Regulace na turbu chodí bez problémů. Turbo je nedávno zakoupeno starší od Andreho z Dieselpower fora, skoro bez vůle a lopatky turbín jako nové. Auto do nouzového režimu nepadá. Únik tlaku se mi taky nezdá, nic nefučí-aspon to neslyším. VAG mi před pár dny neukázal žádné poruchy. Auto co se týká výkonu mylím jede, tak jak jelo i před tímto úkazem. Nachipováno není.
Napadá mě teda vadný ventil ovládání tlaku turba-N75, banka na turbu KO-to vyskouším zítra jestli drží tlak.
Neměl někdo z vás něco podobnýho? Nebo nějaké čidlo tlaku atd?
Aj mňa to čaká, len keď sa mi kur.. do toho nechce. Ešte sa mi ho podarí po odpojení "plechovky" vždy pekne rozhýbať. Ale vydržalo dosť 90000 km od predošlého čistenia.