motor 2,5 tdi 114kw "chrochtání"

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

curdin
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 led 2010, 18:52
Odpovědi: 0

motor 2,5 tdi 114kw "chrochtání"

Příspěvek od curdin »

poslední dobou (ted v zime) mam takový problém, děje se ale jen u ohřátého motoru studený běží krásně tiše.
prostě pokud se ohřeje tak v nižších otáčkách nječastěji kolem 1800 (není pravidlem) motor jakoby chytne takový traktorový zvuk, jako nějakej starej vyšeptanej diesel(jako by klapaly ventily a vubec všehno). neděje se to pravidelně, ale často. byl jsem na vagu tam zjistil vadný hlavní vstřik, je vyměněn - trošku se to zlepšilo ale nezmizelo.... žádnou chybu to nehlásí
co to může být ? dostával jsem rady jako čerpadlo, hydroštely, řídký olej (mam tam 5w40)......
nemáte s tím někdo zkušenost?? co by to mohlo být? auto jede normálně.
díky
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zhod dole horne dekle a skontroluj vacky, ci nie su vydrate.
curdin
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 led 2010, 18:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od curdin »

možná blbej dotaz, jak poznam, že jsou vydřený (nikdy jsem to neviděl) :)
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

curdin píše:možná blbej dotaz, jak poznam, že jsou vydřený (nikdy jsem to neviděl) :)
ked to rozoberes pochopis :)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

tam kde sa o vacku opieraju koniky,su vydrate drázky
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Kubass
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Registrován: 14 pro 2008, 21:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Kubass »

tu vačku by jsi měl mít naprosti bez poškození,to znamená že když přez ní přejedeš třebas nehtem tak tam nesmí bejt žádná ani malá drážka...Kolik má natočenejch km???
Škoda Superb 2.5TDi (114Kw) Octáva 1.9 66kw+chip
Nyní O2 RS TDI DSG (147kw, 451Nm)
curdin
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 led 2010, 18:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od curdin »

ma to cca 160tis poctivejch , je to od rodicu z firmy.celou dobu to jezdilo bez problemu.jaktoze ale pri studenym motoru je vse ok a kdyz se to ohreje tak to začne jakoby klapat (traktorovatet) kdyz je to pod plynem klem cca 1500-2000 ot. kdyby byly v hajzlu vačky tak to děla i při studeným motoru ne?nehlede na otačky a plyn. nejsem teda odbornik.
jinak ty vačky v tejdnu zkouknu.
kazdopadne diky
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

No neviem, ale ja som na svojom aute zazil 3 sady vydratych vaciek, a ziadny rozdiel v zvuku motora dokonca ani vyrazny prepad vykonu nebolo citit.
Vacky boli vydrate takym sposobom, ze na vacsine hupov chybal 1-2 mm,
na asi 2 chybali tak 3 mm.
Pocut je ked odidu hydrostely, tak chvylku po starte to hrka.
Ale musim povedat ze vadny hydrostel na V6 narobi oproti hydrostelu z 1,9TDI hluk mozno o 75% mensi.
Auto slo normalne aj startovalo.
Poskodenie som zistil az ked som dal veka hlav dole. ;)
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
autorobert840
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 25 říj 2009, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od autorobert840 »

Čerpadlo to není, měnil sem ho a zvuk zůstal, hydra to nejsou, olejem to také není taky sem zkoušel všechno možné (MÁM TO HODNĚ PODOBNÉ taky AYM), podle všeho to vypadá na vstřiky, vyndat a nechat zkontrolovat u Boschů. Ty vačky si nechej zkontrolovat je to dvě hodiny práce.
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

co tam je za olej, když to teda tim bejt nemuže, právě změna teplej studenej by to dělat mohlo
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Ja som uz menil, olejove cerpadlo (bal som sa o nove vacky).
Skusil som vymenit naftove cerpadlo.
Vymenil som komplet vstrekovace.
Vymenil som cidlo polohy klukoveho hriadela.
Stale to chrochta.
Uz som to to vzdal. (LOL)
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

a ten druhy elojovy filter si menil co je za turbom?
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

To nie je olejovy filter v pravom slova zmysle. Olej cez to netecie.
Sluzi to na odvetranie klukovej skrine.
Na V6TDI bol problem s tymito filtrami len do roku 2000 ak sa nemylim.
Potom bol zmeneny material filtra.
Ak je to zapchate stupne tlak v motore a z motora je olejnicka.
Zo vsetkych tesneni a gufier zacne presakovat olej. A motor aj na volnobeh dymi a je citit olej.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

RC51 píše:To nie je olejovy filter v pravom slova zmysle. Olej cez to netecie.
Sluzi to na odvetranie klukovej skrine.
Na V6TDI bol problem s tymito filtrami len do roku 2000 ak sa nemylim.
Potom bol zmeneny material filtra.
Ak je to zapchate stupne tlak v motore a z motora je olejnicka.
Zo vsetkych tesneni a gufier zacne presakovat olej. A motor aj na volnobeh dymi a je citit olej.
Vačky chrochtání určitě nedelají,ale co to dělá jsou vstřiky a předvstřik to je základ jemného zvuku V6 TDI.Ted sem si dával do mé pracovní A4 rok00 uplně všech 6 nových trysek a naladil sem povstřik jak má být a zvuk je užasná zaležitost,uvedomte si že vstřiky co jsou v tehle motorech maj 9x kolem planety.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Je pravda ze pri neskorom predvstreku motor krasne stichne.
Ale vsimol som si ze auto o nieco zleniveje pri rozbiehani a zvacsi sa o nieco turbo direra.
Mne osobne to vadilo.

To SATAS: aku znacku vstrekov si daval ?

Mne prisli BOSCH a bolo na nich MADE IN INDIA.
Nejak sa mi nezdal chod motora tak som ich po nejakom case vybral a na skusacke mi komlet vsety liali.
Vyskusal som stare vstreky (nastastie som ich nevyhodil) a zo 6 lial len jeden. ak som ho rozobral vycistil a potom uz na skusacke nelial.
Teraz mam v aute stare vstreky. (crazy)
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“