motor 2,5 tdi 114kw "chrochtání"
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor 2,5 tdi 114kw "chrochtání"
poslední dobou (ted v zime) mam takový problém, děje se ale jen u ohřátého motoru studený běží krásně tiše.
prostě pokud se ohřeje tak v nižších otáčkách nječastěji kolem 1800 (není pravidlem) motor jakoby chytne takový traktorový zvuk, jako nějakej starej vyšeptanej diesel(jako by klapaly ventily a vubec všehno). neděje se to pravidelně, ale často. byl jsem na vagu tam zjistil vadný hlavní vstřik, je vyměněn - trošku se to zlepšilo ale nezmizelo.... žádnou chybu to nehlásí
co to může být ? dostával jsem rady jako čerpadlo, hydroštely, řídký olej (mam tam 5w40)......
nemáte s tím někdo zkušenost?? co by to mohlo být? auto jede normálně.
díky
prostě pokud se ohřeje tak v nižších otáčkách nječastěji kolem 1800 (není pravidlem) motor jakoby chytne takový traktorový zvuk, jako nějakej starej vyšeptanej diesel(jako by klapaly ventily a vubec všehno). neděje se to pravidelně, ale často. byl jsem na vagu tam zjistil vadný hlavní vstřik, je vyměněn - trošku se to zlepšilo ale nezmizelo.... žádnou chybu to nehlásí
co to může být ? dostával jsem rady jako čerpadlo, hydroštely, řídký olej (mam tam 5w40)......
nemáte s tím někdo zkušenost?? co by to mohlo být? auto jede normálně.
díky
ma to cca 160tis poctivejch , je to od rodicu z firmy.celou dobu to jezdilo bez problemu.jaktoze ale pri studenym motoru je vse ok a kdyz se to ohreje tak to začne jakoby klapat (traktorovatet) kdyz je to pod plynem klem cca 1500-2000 ot. kdyby byly v hajzlu vačky tak to děla i při studeným motoru ne?nehlede na otačky a plyn. nejsem teda odbornik.
jinak ty vačky v tejdnu zkouknu.
kazdopadne diky
jinak ty vačky v tejdnu zkouknu.
kazdopadne diky
No neviem, ale ja som na svojom aute zazil 3 sady vydratych vaciek, a ziadny rozdiel v zvuku motora dokonca ani vyrazny prepad vykonu nebolo citit.
Vacky boli vydrate takym sposobom, ze na vacsine hupov chybal 1-2 mm,
na asi 2 chybali tak 3 mm.
Pocut je ked odidu hydrostely, tak chvylku po starte to hrka.
Ale musim povedat ze vadny hydrostel na V6 narobi oproti hydrostelu z 1,9TDI hluk mozno o 75% mensi.
Auto slo normalne aj startovalo.
Poskodenie som zistil az ked som dal veka hlav dole.
Vacky boli vydrate takym sposobom, ze na vacsine hupov chybal 1-2 mm,
na asi 2 chybali tak 3 mm.
Pocut je ked odidu hydrostely, tak chvylku po starte to hrka.
Ale musim povedat ze vadny hydrostel na V6 narobi oproti hydrostelu z 1,9TDI hluk mozno o 75% mensi.
Auto slo normalne aj startovalo.
Poskodenie som zistil az ked som dal veka hlav dole.

Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
AUDI A6 3.0TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 25 říj 2009, 21:24
- Bydliště: Karlovarsko
Čerpadlo to není, měnil sem ho a zvuk zůstal, hydra to nejsou, olejem to také není taky sem zkoušel všechno možné (MÁM TO HODNĚ PODOBNÉ taky AYM), podle všeho to vypadá na vstřiky, vyndat a nechat zkontrolovat u Boschů. Ty vačky si nechej zkontrolovat je to dvě hodiny práce.
F127, Accord Aero, R19, AR145, MB C220, A3, O1, O2, MB E230, P607, Superb V6, BMW 320Cd, Honda CR-V, BMW 330dA, Passat DSG F1, Superb II combi DSG F1 ...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
To nie je olejovy filter v pravom slova zmysle. Olej cez to netecie.
Sluzi to na odvetranie klukovej skrine.
Na V6TDI bol problem s tymito filtrami len do roku 2000 ak sa nemylim.
Potom bol zmeneny material filtra.
Ak je to zapchate stupne tlak v motore a z motora je olejnicka.
Zo vsetkych tesneni a gufier zacne presakovat olej. A motor aj na volnobeh dymi a je citit olej.
Sluzi to na odvetranie klukovej skrine.
Na V6TDI bol problem s tymito filtrami len do roku 2000 ak sa nemylim.
Potom bol zmeneny material filtra.
Ak je to zapchate stupne tlak v motore a z motora je olejnicka.
Zo vsetkych tesneni a gufier zacne presakovat olej. A motor aj na volnobeh dymi a je citit olej.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
AUDI A6 3.0TDI
Vačky chrochtání určitě nedelají,ale co to dělá jsou vstřiky a předvstřik to je základ jemného zvuku V6 TDI.Ted sem si dával do mé pracovní A4 rok00 uplně všech 6 nových trysek a naladil sem povstřik jak má být a zvuk je užasná zaležitost,uvedomte si že vstřiky co jsou v tehle motorech maj 9x kolem planety.RC51 píše:To nie je olejovy filter v pravom slova zmysle. Olej cez to netecie.
Sluzi to na odvetranie klukovej skrine.
Na V6TDI bol problem s tymito filtrami len do roku 2000 ak sa nemylim.
Potom bol zmeneny material filtra.
Ak je to zapchate stupne tlak v motore a z motora je olejnicka.
Zo vsetkych tesneni a gufier zacne presakovat olej. A motor aj na volnobeh dymi a je citit olej.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Je pravda ze pri neskorom predvstreku motor krasne stichne.
Ale vsimol som si ze auto o nieco zleniveje pri rozbiehani a zvacsi sa o nieco turbo direra.
Mne osobne to vadilo.
To SATAS: aku znacku vstrekov si daval ?
Mne prisli BOSCH a bolo na nich MADE IN INDIA.
Nejak sa mi nezdal chod motora tak som ich po nejakom case vybral a na skusacke mi komlet vsety liali.
Vyskusal som stare vstreky (nastastie som ich nevyhodil) a zo 6 lial len jeden. ak som ho rozobral vycistil a potom uz na skusacke nelial.
Teraz mam v aute stare vstreky.
Ale vsimol som si ze auto o nieco zleniveje pri rozbiehani a zvacsi sa o nieco turbo direra.
Mne osobne to vadilo.
To SATAS: aku znacku vstrekov si daval ?
Mne prisli BOSCH a bolo na nich MADE IN INDIA.
Nejak sa mi nezdal chod motora tak som ich po nejakom case vybral a na skusacke mi komlet vsety liali.
Vyskusal som stare vstreky (nastastie som ich nevyhodil) a zo 6 lial len jeden. ak som ho rozobral vycistil a potom uz na skusacke nelial.
Teraz mam v aute stare vstreky.

Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
AUDI A6 3.0TDI