Testovali jsme váhy vzduchu v mym autě při přesně stanovenejch podmínek. Výsledek je, že u váhy PIERBURG i STARLINE je motor při hodně nízkejch otáčkách (1200....1800 ot/min) přidušenej, nemá takovej točivej moment. U BOSCHky to v nízkejch otáčkách jede líp. Dynamometr (vácová brzda) nám to potvrdila.

Ale i u BOSCHE jsem našel rozdíly. Úplně nová váha vzduchu nevykazovala tak dobrý hodnoty (auto nešlo tak dobře za plynem) jako starší váha - úplně stejnej typ - kterej jsem zkusmo vymontoval ze straší Š.OCTAVIE TDI 66 kW.

Máte někdo podobné zkušenosti ? Sám jsem překvapen rozptylem hodnot, zejména pokud jde o točivej moment různejch vah v nízkejch otáčkách. Ve vyšších otáčkách se to už tak neprojevuje. Paradox je, že si teď v autě nechávám starou váhu ze straší OCTAVIE, jak už jsem psal výše, protože s ní má auto skutečně znatelně ostrej nástup odspodu !!!