Stránka 1 z 3

větší trysky,prosím o radu

Napsal: 21 říj 2006, 20:18
od DavidVoda
Zdravíčko chci se optat jestli nekdo mate vetsi trysky a jak to vypada s kourivosti dkyz tomu date plnej knedlik,ja si myslim ze to bude kourit slusne pouze nez naskoci turbo pak by to melo byt v pohode,premyslim ze si je tady necham od reeshi namontit ale vrta me hlavou jak to vyresit stim kourenim nechci aby se zamnou tahl cernej dym::) takze sem premyslel ze by stacilo jen snizit dobu vstriku k tem otackam pri kterych zacina turbo tlacit aby to davalo stejne paliva jako se seriovejma tryskama a potom to nechat v serii co vy nato?mato to tak nekdo?nebo kecam kraviny (crazy)

Napsal: 21 říj 2006, 20:48
od Karl
Tak keď nechceš Dym tak si daj od Reeschu urobiť chip. Ideálne je Aj Chip aj trysky.

Napsal: 21 říj 2006, 21:00
od DavidVoda
Karl píše:Tak keď nechceš Dym tak si daj od Reeschu urobiť chip. Ideálne je Aj Chip aj trysky.
no ale chipem prece taky pridavas jen palivo to bude kourit jeste vice leda ze by tam navysil plnici tlak je to tak?

Napsal: 21 říj 2006, 21:03
od Karl
Chip je o tom, že sa načasuje vhodné množstvo paliva a vzduchu vo vhodný čas. TZakže Ti urobí plynulí krútiaci moment. A áno pridáva sa aj vzduch ( teda zvyšuje sa plniaci tlak ) .

Napsal: 22 říj 2006, 12:51
od thomasino
Me to zakouri ve vyssich otackach (vetsi trysky) ale zadna cernota, auto ma nalitano cca 32t... Chip je urcite idealni, nejen, aby to necadilo ale proste to sladit...

Napsal: 22 říj 2006, 12:54
od DavidVoda
thomasino píše:Me to zakouri ve vyssich otackach (vetsi trysky) ale zadna cernota, auto ma nalitano cca 32t... Chip je urcite idealni, nejen, aby to necadilo ale proste to sladit...
a proc sis radsi dal vetsi trysky nez chip?

Napsal: 22 říj 2006, 12:57
od thomasino
Nedal jsem je misto chipu... Chip bude taky...

Napsal: 22 říj 2006, 14:27
od DavidVoda
Karl píše:Chip je o tom, že sa načasuje vhodné množstvo paliva a vzduchu vo vhodný čas. TZakže Ti urobí plynulí krútiaci moment. A áno pridáva sa aj vzduch ( teda zvyšuje sa plniaci tlak ) .
takže se da nastavit i vzduch bez toho aniž bych zvedl plnici tlak?to se mě nezda

Napsal: 22 říj 2006, 16:02
od Jim
david: jak píše Karl, víc vzduchu=zvýšit plnicí tlak turba...

Re: větší trysky,prosím o radu

Napsal: 22 říj 2006, 16:05
od reesha
DavidVoda píše:Zdravíčko chci se optat jestli nekdo mate vetsi trysky a jak to vypada s kourivosti dkyz tomu date plnej knedlik,ja si myslim ze to bude kourit slusne pouze nez naskoci turbo pak by to melo byt v pohode,premyslim ze si je tady necham od reeshi namontit ale vrta me hlavou jak to vyresit stim kourenim nechci aby se zamnou tahl cernej dym::) takze sem premyslel ze by stacilo jen snizit dobu vstriku k tem otackam pri kterych zacina turbo tlacit aby to davalo stejne paliva jako se seriovejma tryskama a potom to nechat v serii co vy nato?mato to tak nekdo?nebo kecam kraviny (crazy)
Nevim co si představuješ pod slovem "čip", ale je úplně jedno, jestli palivo přidáváš, ubíráš, měníš časování, nebo tlak turba.. Pro mě je to pořád čip.

A kouře bych se s většími tryskami nebál.

Napsal: 23 říj 2006, 13:18
od TDIPOWER
DavidVoda píše:
Karl píše:Chip je o tom, že sa načasuje vhodné množstvo paliva a vzduchu vo vhodný čas. TZakže Ti urobí plynulí krútiaci moment. A áno pridáva sa aj vzduch ( teda zvyšuje sa plniaci tlak ) .
takže se da nastavit i vzduch bez toho aniž bych zvedl plnici tlak?to se mě nezda
Co myslíš tím plnícím tlakem? Ta věta mi nedává moc smysl. Plnící tlak je tlak vzduchu v sání, který vytváří turbo. Při výměně trysek zůstává stejná doba vstřiku, ale těma většíma ovorama se jí tam prostě dostane více. Softvér zůstává nezměněn,takže vzducu je pořád stejně. Při úpravě softvéru řídící jednotky (čip) se přidává palivo jiným způsobem, a to délkou vstřiku. Zároveň zvýšíš tlak turba (plnící tlak), čímž dodáš větší množství vzduchu. Ideální je kombinace (noteeth). Pokud nechceš kouř, kup si benzín (noteeth)

Napsal: 23 říj 2006, 18:21
od celtic
Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?

Napsal: 23 říj 2006, 18:35
od reesha
celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?

Napsal: 23 říj 2006, 18:44
od chucky
reesha píše:
celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?
Když nedojde k "extremnimu" zyseni dodavky paliva, k cemu jsou ty trysky dobre, kdyz pominu udrzbu?

Napsal: 23 říj 2006, 18:53
od celtic
reesha píše:
celtic píše:Vymenil som na oktávke 81kW pôvodné trysky za 764 sprinty a dosť to dymí, viac než som čakal. Takže jediná možnosť zníženia (odstránenia) dymivosti je úprava softu?
Pokud se instalují trysky sprint764 do 110hp motoru, nebyla nikdy zaznamenána zvýšená kouřivost. Není to totiž žándé extrémní zvýšení dodávky paliva.
Vypadá to spíš, že máš nějaký problém na motoru.
Možná EGR ventil?
Dal jsi nové trysky?
Kolik máš najeto km a co je to za auto/motor?
95tis. km, rv MR 2000, mal som so zvýšenou dymivosťou problém už pred výmenou trysiek. Nechal som si pôvodné trysky skontrolovať a keďže boli zlé tak som predpokladal že príčinou sú trysky. Tak som sa rozhodol pre 764ky.