Start po delsim stani - pada nafta???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Start po delsim stani - pada nafta???
Zdravim panove, mam nasledujici problem a prosim o radu.
Motor 1.9 TDI PD 74kw, nove gumicky na vstrikach, komplet pretesneny tandem, novy termo ventil ve filtru vcetne gumicek, nove zhavice - zhavi, cidlo teploty kontrolovano a po delsim stani spatne chyta. Chytne hned jakoby na tri valce a zhasne. Pri dalsim natoceni chytne a asi dvakrat zakopne a pak jde naprosto normalne. Mel jsem malej filtrik na privodnim vedeni nafty a po stani cca 24h je tam mala bublina. Ted jsem ten filtrik dal na zpetne vedeni mezi tandem a filtr. Predpokladam spravne ze nafta by nemela padat ani ze zpetneho vedeni???
Co je zajimave, ze pokud pred startem priskrtim zpetne vedeni mezi tandemem a filtrem a zkusim to natocit po delsim stani, tak je to naprosto ok.
Motor 1.9 TDI PD 74kw, nove gumicky na vstrikach, komplet pretesneny tandem, novy termo ventil ve filtru vcetne gumicek, nove zhavice - zhavi, cidlo teploty kontrolovano a po delsim stani spatne chyta. Chytne hned jakoby na tri valce a zhasne. Pri dalsim natoceni chytne a asi dvakrat zakopne a pak jde naprosto normalne. Mel jsem malej filtrik na privodnim vedeni nafty a po stani cca 24h je tam mala bublina. Ted jsem ten filtrik dal na zpetne vedeni mezi tandem a filtr. Predpokladam spravne ze nafta by nemela padat ani ze zpetneho vedeni???
Co je zajimave, ze pokud pred startem priskrtim zpetne vedeni mezi tandemem a filtrem a zkusim to natocit po delsim stani, tak je to naprosto ok.
Ahoj, to máme stejný problém
já mám 96kw. Dal jsem i zpětný ventil a nic. Tandem suchý, čerpadlo v nádrži natlačí 0,5 bar a drží. Nový filtr, čidlo teploty, o-kroužky, žhaviče, kromě téčka na filtru. Ještě musím změřit tlak tandemu. Jednou už mi nafta padala, a pak to přestalo a rok byl klid. Včera jsem vše tlakoval a nikde unik, tak nevím. Asi dám obyč filtr bez té zpátečky a zkusím jiný tandem. Nezáleží ani jak auto stojí ani kolik mám nafty. Ale taky se stane že po týdnu stání při mrazu chytne na brnk. Ale poslední dobou to tahám snad až z nádrže. Třeba 20x otočím klíčkem a čerpadlo pořád slyším jak tlačí. A pak se to pomalu roztáčí. VAG nic.

Passat 96KW
Tak dnes jsem koukal na ten pruhlednej filtrik co mam na zpetnem vedeni mezi tandemem a filtrem a nafta v nem vydrzela pres noc, takze padani nafty bych mohl vyloucit. Schvalne jsem zase zkusil zaskrtit zpetne vedeni paliva mezi tandemem a filtrem a opet chytnul na brnk. Ma nekdo podobnou zkusenost? Co je vsechno vymenene je v popisu nahore. Diky.
ahoj.i ja mam problem se stertem po delším staní přes celý den nebo noc.dělal jsem před 2měsíci těsnění a mel venku vstřiky,dal nové kroužky,ale moc se jim tam nechtělo.je možné že kdybych je při té montaži poškodil,že by to melo na svědomí ty sterty?olej mi nepřibýva a jede to normalně bez nejakých těch jejich příznaků.díky za odpovedi. 

VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Zalezi jestli si je pri montazi poradne namazal vazelinou nebo pomazal olejem, myslim ty o-krouzky vstriku. Proc si je menil? Pred tim ti to delalo taky?venouš píše:ahoj.i ja mam problem se stertem po delším staní přes celý den nebo noc.dělal jsem před 2měsíci těsnění a mel venku vstřiky,dal nové kroužky,ale moc se jim tam nechtělo.je možné že kdybych je při té montaži poškodil,že by to melo na svědomí ty sterty?olej mi nepřibýva a jede to normalně bez nejakých těch jejich příznaků.díky za odpovedi.
Jeste mozna tesneni pod tandemem (tandem-hlava), pokud si tandem sundaval a daval stare tesneni. Zkus pred startem priskrtit zpetne vedeni nafty mezi tandemem a filtrem. Me to pak chytne dobre.venouš píše:jj.namazal ale asi malo.ja je mel venku protože jsem vezl hlavu na srovnaní.před tím to prave chytalo uplně normalně jak studene tak teple