


Moderátoři: šulda, Moderátoři
A kolko ste tam mali? -18,-21?miklopan píše:Dneska jsem po ránu nastartoval až na podruhé. Asi je to normální při těchto mrazech. Všiml jsem si, že na to má taky vliv kolik nafty je v nádrži. Pokud je v nádrži jen rezerva, tak v těchto mrazech to nastartuje hůř. Soused nenastartoval vůbec chudák
, a to má mnohem novější auto než já
Ránu tu bylo -16alfik píše:A kolko ste tam mali? -18,-21?miklopan píše:Dneska jsem po ránu nastartoval až na podruhé. Asi je to normální při těchto mrazech. Všiml jsem si, že na to má taky vliv kolik nafty je v nádrži. Pokud je v nádrži jen rezerva, tak v těchto mrazech to nastartuje hůř. Soused nenastartoval vůbec chudák
, a to má mnohem novější auto než já
Po takej porcii km by si to mal vymenit, ja som ich menil po 170 000km. To ze su KO som fakticky zistil az ked bolo pod -10, inak som to nepostrehol. Ich rozpadnutia sa bat nemusis, u mna boli este cele aj po takom mnozstve km.Boban píše:Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní:?
už sa my dva krát stalo že som vybral žhavič bez špičky, raz Peugeot 1,9D a druhý krát Passat B3 1,9D. Vraj sa to stane v tedy ked tryska nerozprašuje ale tečie a potom ten žhavič rozpáli ako autogén.Boban píše:Zatím bez problému v - 13C na jedno nažhavení a skoro na drc, sice se to motoru moc nelíbí, chvíli mi nadávají ventily ale pak se u to umoudří![]()
Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní. Před zimou jsem se chtěl na ně podívat ale znáte to až zítra a zase zítra atd. Někdo mi říkal že se časem rozpadnou a vydapdají do válce