Stránka 1 z 2
zalomená žhavička /alebo jak to nazvat/ "VYREŠENO"
Napsal: 05 úno 2010, 13:23
od ROMEK
dnes sem vytahoval žhavičky a dve išli tažko s teho jedna sa mi rozpúlila a z motora trčí len tyčka nestretli ste sa s takým problémem alebo jak by to išlo vytáhnút nenapadá vás neco? dat dole hlavu je až posledná varianta dík


Napsal: 05 úno 2010, 14:31
od Tomas.cz
Navařit tam matku nechat schladnout a modlit se aby to šlo povolit.
Napsal: 05 úno 2010, 15:46
od lt.kubosh
Já našel v autě před třema lety originály z výroby (v té době jim bylo 9let) a měly natavené ty žavící konce, takže nešly vytáhnout - šly vyšroubovat, ale pecka neprošla dírou.
Hlava dolů

Ale naštěstí to bylo s rozvodama, takže...
Napsal: 05 úno 2010, 17:40
od bombastiq
tak tady bych neriskoval a hlava dolů
muže se stát že kus žhavičky zustane ve spalováku
jinak až budeš dávat nový tak namazat měděnou pastou
Napsal: 05 úno 2010, 17:55
od Tomas.cz
Aha, koukám že se ti ulomila dole, z toho prvního obrázku jsem to úplně nepochopil a vypadalo to je ucvaklá nad závitem.
Napsal: 05 úno 2010, 19:08
od ROMEK
zalomila sa dole ale ta tička trčí z teho konca co zostal v hlave kámoš mi poradil že mám výtáhnut vstrek otočit ten válec do hornej úvrate a zaliat nejakým uvolňovačem hrdzi potom ho skusit vyťuknút smerem do válcu a magnetku cez dieru vo vstreku vytiahnut že už to tak parkrát robil co vy na to?
Napsal: 05 úno 2010, 20:27
od Tomas.cz
Ještě co je to za motor, aby ten vstřik šel rozumě vyndat...
Napsal: 05 úno 2010, 20:28
od Pavol Balasič
Viackrat som sa stretol pri utrhnutych zeraviacich svieckach s radou navarit maticu a pokusit sa zalomenu cast vytocit. Neviem ake percento uspesnosti kto mal. Stretol som sa s podobnym problemom u Opla Astra , kde je pomerne dobry pristup k zeraviacim svieckam , ale material telesa sviecky ma nejake zvlastne zlozenie / nieje to ocel skor nejaka zliatina /a tak sa mi navarena matica utrhla tesne za maticou. Skusal som aj plazmove zvaranie , predohrev , pomale ochladzovanie , ale bezuspesne. Preto odporucam nestracat vela casu pokusmy , ale radsej pristupit k demontazi hlavy a hlavne nezabudnut vytocit aj ostatne zeraviace sviecky.
Napsal: 05 úno 2010, 20:34
od jericho-3
hlavu můžeš vyndat vždycky..zkusil bych to,vyndat střed,zalít,druhý den zkusit navařit,a když to nepůjde,odvrtavat,ale vrták namazat tukem,at piliny moc nepadají dolů...jde to vrtat,ale chce to trpělivost....
Napsal: 05 úno 2010, 21:05
od Huml
něčím to zalij a zkus startnou, jestli nevyletí, hlavně se nejít koukat

, takhle jsem vytahoval zbytek žhavky po odvrtání u Mastera, start a za 5 vteřin byla venku
Napsal: 05 úno 2010, 21:11
od Peete
takhle jsme s Mercedesem jezdili tri dny...ale pak vystrelil
Napsal: 05 úno 2010, 21:15
od ROMEK
je to citroen C5 motor 2,O HDI ostatné žhavičky su venku len táto zostala už sem to šel projet ale mrcha nevyletela
Humle jak myslíš zalít? prímo válec nejak sem to nepochopil?ked možeš trochu mi to vysvetli každá rada dobrá
Napsal: 05 úno 2010, 22:01
od Tomas.cz
Huml myslel asi že vyletěla tlakem ze spalování.
Napsal: 06 úno 2010, 00:44
od Huml
myslel jsem tam nalít nějakej uvolňovač, do tý díry okolo tý tyčky
Napsal: 06 úno 2010, 09:15
od ROMEK
dík presne to sem spravil jak prve nastríkal sem tam po vrch WDčka tak už len jezdit a dufat že to vyletí