Jirka800 píše:tak si to tady trochu pročítám a nynější cena nafty mě nutí přemýšlet o oleji. Ale z toho co tady píšete nejsem vůbec chytrý. CHtěl bych to jezdit v octě AHF ale najeto přes 470 tis. a tak nevím s tím únikem oleje do motoru (tlaky kolem 28bar), chtěl bych to používat zatím jen v létě ale alchymista nejsem, takže jestli je reálné jen benzín a olej(jestli to bude fungovat ráno kolem nuly, nebo bez toho co jsem četl dvě nádrže, předehřev atd. to se na to radši vyprdnu.) Prostě jestli to máte odzkoušeny octávce 81kw bez úprav jen olej plus benzin(nafta) .
to víte mám ztoho taky trochu strach jako každej ale při těchle km ..
dík
si npřečti kam ses dostal máš zde psíno jak se JEZDÍ na rostlinu ne přemýšlí jak JEZDIT!!!
natankuj v lídku a víc neřeš jezdi směr vpřed tempem svižně od jara do podzimu
Tak klepání bylo vyřešeno, byla vadná jedna tryska, vyměnily se všechny za S 764 a je po problému, teď klidně 1:1 + 2% benzínu + VIF a pohoda. ještě to načipovat a bude to super.
Jirka800 píše:tak si to tady trochu pročítám a nynější cena nafty mě nutí přemýšlet o oleji. Ale z toho co tady píšete nejsem vůbec chytrý. CHtěl bych to jezdit v octě AHF ale najeto přes 470 tis. a tak nevím s tím únikem oleje do motoru (tlaky kolem 28bar), chtěl bych to používat zatím jen v létě ale alchymista nejsem, takže jestli je reálné jen benzín a olej(jestli to bude fungovat ráno kolem nuly, nebo bez toho co jsem četl dvě nádrže, předehřev atd. to se na to radši vyprdnu.) Prostě jestli to máte odzkoušeny octávce 81kw bez úprav jen olej plus benzin(nafta) .
to víte mám ztoho taky trochu strach jako každej ale při těchle km ..
dík
si npřečti kam ses dostal máš zde psíno jak se JEZDÍ na rostlinu ne přemýšlí jak JEZDIT!!!
natankuj v lídku a víc neřeš jezdi směr vpřed tempem svižně od jara do podzimu
tak teda chci jezdit... ale je tady plno názorů ohledně ředění, mám to nějak řešit? nechci doma po večerech přidat trochu toho, pak toho...
asi trochu nafty by tam mělo být, já nevím stačí třetina nafty nebo máte vychytano? něco jednoduchýho...
kdo se bojí, nesmí do lesa...
na směs olej/nafta už mám najeto 50.000km
Octavia 81Kw, ASV, rotační čerpadlo, VGT. Najeto originál 240.000km, turbo původní, každých 25tis km ho jdu vyčistit a jinak absolutně žádný problém.
Smím-li se zeptat, jak to turbo čistíš? Mám taky O1 r.v. 98 81 kW, najetejch 230000 km, mám 2-nádrž, nalítanejch na čistej olej přes 5000 km, docela málo, ale turbo je origo a hodně se mně zasekávají lopatky(turbo jde do nouzáku). Tento týden jsem ale komplet vyměnil hadičky, nejprudší kopec u nás sem si dal na čistou naftu+VIF zimní tak 6x na plný saze a hle, turbíčko najednou šlape jako nový ale není to ono, přemýšlím o tom, že bych si je vyčistil, ale jít do variabilního turba sám? Poseru polohu a můžu posrat celej motor... díky za rady
buben píše:Smím-li se zeptat, jak to turbo čistíš? Mám taky O1 r.v. 98 81 kW, najetejch 230000 km, mám 2-nádrž, nalítanejch na čistej olej přes 5000 km, docela málo, ale turbo je origo a hodně se mně zasekávají lopatky(turbo jde do nouzáku). Tento týden jsem ale komplet vyměnil hadičky, nejprudší kopec u nás sem si dal na čistou naftu+VIF zimní tak 6x na plný saze a hle, turbíčko najednou šlape jako nový ale není to ono, přemýšlím o tom, že bych si je vyčistil, ale jít do variabilního turba sám? Poseru polohu a můžu posrat celej motor... díky za rady
vytáhneš turbo jednu díru do výrukové části zacpi hadrou a nalej do tuba acetonvé ředidlo, na bandu nasad hadičku se stříkačkou a tím občas potahuj s regulací, aceton spolehlivě karbon rozežere a odplaví
Takže jesi to chápu dobře, výstup do výfuku zacpu, turbo utopím v acetonu, na podtlakovou banku nasadím hadičku a stříkačku, aby se dalo hejbat s hejblátkama v turbu a to je vše? Jak dlouho to mám nechat působit? Jak dlouho a kolikrát po sobě tohle udělat? Jinak, funkčnost "kolenovýho" čištění je zaručená?
tak pokud jsi tatrman neumíš turbo rozebrat a složit tak je to jediná šetrná rada stačí jednou tak hodinku turbo bude jak sklo sem tam potáhni s bandou
kluci ted jsem zacal do moji octy lit olej 40% nafty zbytek slunecnicovy olej z obchodaku+aditiva, liju to jenom kdyz je teplo, zima se me netýka. Má ten olej nějakou životnost na trysky atd. ?? na tom oleji mam najeto zatim asi 1000 km, zadne problemy zatim... nemam zadne upravy typu dvojnadrze atd. diky za info
klimji píše:kluci ted jsem zacal do moji octy lit olej 40% nafty zbytek slunecnicovy olej z obchodaku+aditiva, liju to jenom kdyz je teplo, zima se me netýka. Má ten olej nějakou životnost na trysky atd. ?? na tom oleji mam najeto zatim asi 1000 km, zadne problemy zatim... nemam zadne upravy typu dvojnadrze atd. diky za info
neřeš jezdi až do zimy odejdou ti hadičky na přepadu cca 5O korun a těsnění mezi nastavovačem a deklem as 24O ale taky nemusí
dnes jsem byl v čalově 34O km, mám tam 2O procent trafáku, 3O LTO a půlka vlastní meřo, + půl mililitru na litr castror co je jak vif, jel jsem i 14O mzi trnavou a seredí jinak kolem kila spotřeba 4.2 sdi kombi
na trafák nejezdím ale mám mooooc PP9O tak mi dal borec dvacku trafáku kus za kus
co je zajímavé byl hic a já mám poříd zadělaný chladič celí kartonem