Nepravidelný chod Tdi AGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Bydliště: sev. morava

Nepravidelný chod Tdi AGR

Příspěvek od fialamala »

Zdarec,řeším menší problém na G4 AGR r.v. 98 ,při volnoběhu a dojíždění má motor nepravidelný chod a dost třepe jako by na 3 válce,ale jakmile úplně zastavím tak je vše ok krásně brumlá.Zkoušel jsem to samovolně pustit s kopečka a jakmile se dostane do pohybu začne třepot.Na vagu mi píše 1237-odpojovací ventil paliva,ale nevím jakou to má souvislost s tím že je auto v pohybu a dělá to a když se dá absolutně do klidu tak je vše ok.Setkal jste se s tím někdo?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Nepravidelný chod Tdi AGR

Příspěvek od slovacek.milos »

fialamala píše:Zdarec,řeším menší problém na G4 AGR r.v. 98 ,při volnoběhu a dojíždění má motor nepravidelný chod a dost třepe jako by na 3 válce,ale jakmile úplně zastavím tak je vše ok krásně brumlá.Zkoušel jsem to samovolně pustit s kopečka a jakmile se dostane do pohybu začne třepot.Na vagu mi píše 1237-odpojovací ventil paliva,ale nevím jakou to má souvislost s tím že je auto v pohybu a dělá to a když se dá absolutně do klidu tak je vše ok.Setkal jste se s tím někdo?
a co třeba vag kontrola akčních členů spustit na volnoběh AGR a poslouchat miloš
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

špatnej setrvák, vyřeší to přechod na jednohmotu
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

Zkusím ještě ten vag,jinak je tak komplet nová spojka cca 6měs.že by to dělal setrvačník.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

resil jsem to same.jak psal HUML.spatny setrvacnik :(
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Komplet nová spojka jako sada nebo sada i se setrvákem?

Jednou jsem to zkoušel u AGR se špatným setrvákem a na volnoběh stačilo s motorem za víko ventilů rukama zahejbat a už se chod rozhodil.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tomas.cz píše:Komplet nová spojka jako sada nebo sada i se setrvákem?

Jednou jsem to zkoušel u AGR se špatným setrvákem a na volnoběh stačilo s motorem za víko ventilů rukama zahejbat a už se chod rozhodil.
dal jsi novou spojku na stary setrvacnik.to je ten problem.vymlaceny setrvak utrhne silenblok prevodovky.tak ze ted but sezen dvojhmotnostni servacnik nebo nahradu -jednohmotny kit.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nezkoušel tu dvouhmotu někdo zavařit?Co to udělá?By mne to docela zajímalo.
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Re: Nepravidelný chod Tdi AGR

Příspěvek od brankar30 »

fialamala píše:Zdarec,řeším menší problém na G4 AGR r.v. 98 ,při volnoběhu a dojíždění má motor nepravidelný chod a dost třepe jako by na 3 válce,ale jakmile úplně zastavím tak je vše ok krásně brumlá.Zkoušel jsem to samovolně pustit s kopečka a jakmile se dostane do pohybu začne třepot.Na vagu mi píše 1237-odpojovací ventil paliva,ale nevím jakou to má souvislost s tím že je auto v pohybu a dělá to a když se dá absolutně do klidu tak je vše ok.Setkal jste se s tím někdo?
presne tak ako pisu pani majstri...roby to dvojhmota...mal som rovnaky problem..po vymene za jednohmotu je klud... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Tak tak dvojhmota taky jsem měl ten samej problém vyměň za jednohmotu a máš klid :)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

Ahoj, vsichni ti radi vymenit, me to radily taky. ale mam hluboko do kapsy tak sem badal badal, az sem vybadal ze staci odpojit cidlo na psojkovim pedalu. nic ti to neudela pokud nemas tempomat. ja s tim jezdil donedavna..
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

To auto jsem pořídil teprve před měsícem.Podle bývalého majitele ta výměna stála kolem 13tis tak jsem usuzoval že by mohl být i setr.a říct může cokoliv.No nic budu to řešit.Všem díky za rady.
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Odpovědi: 0
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

100% setrvák to co popisuješ mi dálo taky byla to dvojhmota :) :) :)
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Odpovědi: 0
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

Ivanek007 píše:Ahoj, vsichni ti radi vymenit, me to radily taky. ale mam hluboko do kapsy tak sem badal badal, az sem vybadal ze staci odpojit cidlo na psojkovim pedalu. nic ti to neudela pokud nemas tempomat. ja s tim jezdil donedavna..
A jaký vliv má spojkové čidlo na setrvák?? :? :?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

protože, ono to ve zkutečnosti setrvákem není, ale výměna vyřeší tu závadu, když totiž to auto jede, je trochu jiný řízení volnoběhu, asi nějaká jiná mapa v jednotce, stejně tak např. jinak padají otáčky motoru po prošlápnutí plynu s vyšláplou spojkou a bez, je to prostě vada software, která je umocněná mechanickým opotřebováním součástek, kdybys to předělal na flashovací jednotku, nebo ten setrvák šoupnul do auta od 2001 nahoru, tak by to nedělalo
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“