fOCUS 1.6 TDCI S DPF

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

fOCUS 1.6 TDCI S DPF

Příspěvek od Gambller »

Ahoj,mam problem,focus 1.6tdci s dpf filtrem,padlo turbo,tak se turbo vyměnilo ale motor nešel vytočit víc jak do 3000ot. a škubal,auto mělo 122000 KM CCA a diagnostika psala filtr DPF. tak se dal filtr dpf a auto jezdilo, najelo cca 12000km a občas začne auto například při předjíždění cukat a škubat,dělá to jen někdy, auto ukazuje že plní až 250. a v chýbách je filtr dpf-počet regenerací... a Přeplnování motoru. U jiné 1.6tdci bez dpf sme měřily plnění to je cca 200. ČIDLO TLAKU SME VYZKOUŠELY ALE BEZEZMĚN.
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

nikdo neví,??
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

neni to nejaky plavacek? chce to na ids. ale tyhle psa motory nejsou zase tak poruchovy na dpf maji to totiz sekundarne vstrikovany a ne do valcu pri vyfuku. aditivo jste dolejvali? jinak bych asi sel cestou zruseni tyhle (ne)ekologicky kraviny
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

nene neni, eloys se dolejval. ids hlásí jen dpf překročil počet regenerací nebo nejak takle a přeplnování. jak se zruší ten filtr?
Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

vono tyhle 1.6 PSA jsou zbytecne slozity stroje elektronicky a navic mechanicky nedomysleny.vetsinou tak do 100000 fungujou a pak to zacina zlobit. hlavne lidi si tyhle auta kupujou i do mest a auto s dpf do mesta proste nejni. zlata 1.8 nafta lety osvedcena zkus kontaktovat www.fapof.cz nebo www.fapoff.cz jestli to umi
Uživatelský avatar
Gambller
Přispěvovatel
Příspěvky: 865
Registrován: 24 črc 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumava

Příspěvek od Gambller »

Tak opět se focus řeší. Turbo se vymontovalo a odvezlo na proskoumání. přímo firmě ktrá turba vyrábí. Turbo melo naké moc máalé tolerance tak ho vyčistily a vše zalapovaly. aby se zvětšila tolerance. ale auto dělá stále různé kusi. Při zahřátem motoru a potřebě akcelerovat auto začne cukat a přestane jet.
ladisek
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 10 bře 2008, 20:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladisek »

Přesně tuto závadu jsem řešil asi před rokem na autě kamaráda trvalo mi to sice měsíc ale auto jezdi dneska bez problémů.Nejprve mu dali nové turbo ve fordu potom odešel filtr DPF dával jsem novej za čas to ztratilo výkon a nešlo to do otáček a jedinou chybu to psalo DPF filt.A úplně náhodou jsem při diagnostice našel nenahrané dva vstriky.Nahrál jsem je a auto jezdí bez problému.Teď má najeto něco kolem 170000km.
ladisek
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 10 bře 2008, 20:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladisek »

Přesně tuto závadu jsem řešil asi před rokem na autě kamaráda trvalo mi to sice měsíc ale auto jezdi dneska bez problémů.Nejprve mu dali nové turbo ve fordu potom odešel filtr DPF dával jsem novej za čas to ztratilo výkon a nešlo to do otáček a jedinou chybu to psalo DPF filt.A úplně náhodou jsem při diagnostice našel nenahrané dva vstriky.Nahrál jsem je a auto jezdí bez problému.Teď má najeto něco kolem 170000km.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1547
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

pri istych rocnikoch bol problem so SW v ECU motora.
preflashnutie riadiacky IDSkom to riesi.
vita_k
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 pro 2011, 13:16
Odpovědi: 0

cukani pri jizde

Příspěvek od vita_k »

Toto tema se ve velkem resi vsude. Kolisani vykonu 1.6 66/80kW pri rychlejsi jizde po dalnici i mimo. Kdyz se vypne klicek a hned jede, problem je pryc. Z toho se da rict, ze je to rezimem jizdy vyvolany zrejme spatnou regulaci neceho (turba, vstrikovani, skrtici klapky, egr, regenerace dpf). Vetsinou se to neprojevi zadnym DTC kodem, max nekdy prekroceny plnici tlak, jak to cuka nebo take chyba regulace cooler bypass pro auta s DPF.

Nasel jsem zajimavy prispevek, kde je zrejme, ze to neni zpusobeno turbem, vstriky ani EGR. V odpovedi je, ze je dobre zkontrolovat uniky podtlaku popr podtlakovy regulator.

Zajimal by me vas nazor jestli to muze byt regulatorem.
http://www.justanswer.com/uk-ford/66al4 ... turbo.html
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Skus flash ako pisal Joe , inak dpf sa resetovalo a tak isto aj hodnoty snimaca dif. tlaku?
vita_k
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 pro 2011, 13:16
Odpovědi: 0

flash ecu

Příspěvek od vita_k »

mam dpf venku, to by mi flashnuli a musel bych elektronicky vykuchavat znova :)

Nekdo muze rict, ze je to tou upravou na dpf, ale mozna je to pravda jen castecne. Ale delalo to predtim, dela to ted a dela to i u aut, kde dpf neni.

Nicmene by se dalo souhlasit, ze je to SW v jednotce, ktery za toto vlastne muze, ze to kolisa. Jednotka ma oscilace vykonu podchytit monitorovanim hodnot a aspon vyhodit chybu neceho. U me a ani u ostatnich postizenych se toto nestane. Chyby proste nejsou.
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

pokud je na aute FAP off udelany v software nekorektne zadne DTC se ti neukaze protoze jsou smazene ale to neznamena ze i pri koreknne vypnutem FAP tam musi byt zavada ze .
vita_k
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 pro 2011, 13:16
Odpovědi: 0

cukani

Příspěvek od vita_k »

Jj, na tom jsme se spolu shodli pres SZ na checksum.cz, ze je to blbe udelane u meho auta. Probihaji totiz stale km regenerace. Stale se snazim sehnat puvodni SW me jednotky, abych se mohl za Tebou zastavit a zkusit znova a lepe. S tim jak mam nedobre udelany de-FAP, tak nejsem ten nelepsi pripad na reseni ztrat vykonu.

Ale tady to cukani je obecne i pro nemodifikovane 1.6 TDCI s i bez DPF ktere zacukaji a zadna chyba nevyskoci a clovek s tim ma jezdit dal. Toto chovani ma spolecne znaky, ale reseni zkousi bezuspesne kazdy jinak (vymena: turba, egr, vstriky, cerpadlo; ocisteni snimacu kliky a vacek atd). A nikde naznak nejakych vetsich uspechu.
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

ja teda nevim, ale ja na mem P407 1.6HDI jezdim a necukam, cukal jsem jen pri nizkem zatizeni behem regenerace FAPu, ale po jeho odstraneni uz ani cuk, preventivne jsem udelal i EGR OFF
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Odpovědět

Zpět na „Ford“