Audi najeto 200 000km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi najeto 200 000km
Dobrý den,
zajímal by mě váš názor a zkušenosti, chci si koupit audi A3 nebo A4 rv 2005-2007 ale v mé cenové dostupnosti mají většinou najeto okolo 200 000km, myslíte si že je rozumné kupovat takový vůz? Chi samozřejmě diesel ale nevím který jestli 1.9TDi nebo 2.0TDi, 2.0TDi je určitě lepší ale zase 1.9 ka je prověřený motor a co jsem četl tak první dvoulitry nebyly zrovna spolehlivé....děkuji za všechny připomínky[/list]
zajímal by mě váš názor a zkušenosti, chci si koupit audi A3 nebo A4 rv 2005-2007 ale v mé cenové dostupnosti mají většinou najeto okolo 200 000km, myslíte si že je rozumné kupovat takový vůz? Chi samozřejmě diesel ale nevím který jestli 1.9TDi nebo 2.0TDi, 2.0TDi je určitě lepší ale zase 1.9 ka je prověřený motor a co jsem četl tak první dvoulitry nebyly zrovna spolehlivé....děkuji za všechny připomínky[/list]
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
Re: Audi najeto 200 000km
otazka co ocakavas ?, a ak si trpezlivy mozno najdes.johnweb píše:Dobrý den,
zajímal by mě váš názor a zkušenosti, chci si koupit audi A3 nebo A4 rv 2005-2007 ale v mé cenové dostupnosti mají většinou najeto okolo 200 000km, myslíte si že je rozumné kupovat takový vůz? Chi samozřejmě diesel ale nevím který jestli 1.9TDi nebo 2.0TDi, 2.0TDi je určitě lepší ale zase 1.9 ka je prověřený motor a co jsem četl tak první dvoulitry nebyly zrovna spolehlivé....děkuji za všechny připomínky[/list]
GIV var asz 4mot upraveny
Chtěl bych od toho auta aby bez větších problému vydrželo jezdit ještě dalších alespon 200 000, ja vím že to záleží hlavně na tom jak se k autu předchozí majitel choval, a jak bylo servisované, myslím v tom smyslu abych nemusel každý měsíc něco měnít nebo stavět v servisu. další varianta by byla OII ta by se sehnnala skuro za stejnnou cenu o trochu méně najeto ale zase si myslím že audi je lepe zpracované tak par tisíc kylometru nehraje zase takovou roli..
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
jedine serviska a pak nasledne porovnani z databazi servisu.Ale ani to neni stopro.
Ted jsem delal fabii ktera jezdila na prav servis do autor servisu...a ze mu to nejak nejede.Mela najeto 150tkm a ja tam nasel puvodni paliv filtr,pylak cernej jak bota...takovej jsem jeste nevidel ten musel mit alespon 80tkm a ne 10 jak mel napsano v servisce,vzduchovy byl na tom podobne.
No a pak necemu verit
Ted jsem delal fabii ktera jezdila na prav servis do autor servisu...a ze mu to nejak nejede.Mela najeto 150tkm a ja tam nasel puvodni paliv filtr,pylak cernej jak bota...takovej jsem jeste nevidel ten musel mit alespon 80tkm a ne 10 jak mel napsano v servisce,vzduchovy byl na tom podobne.
No a pak necemu verit

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 418
- Registrován: 23 říj 2009, 18:45
- Bydliště: Banovce nad Bebravou
Odpovědi: 0
kamarat u nas taketo servisne knizky maju doma asi vsetci to tu je moda teraz si to davaju orayat ynamim do autoriyovaneh servisu a auto ma zrazu hystoriu a je o 1500eciek drahsiepatrik.kloucek píše:jedine serviska a pak nasledne porovnani z databazi servisu.Ale ani to neni stopro.
Ted jsem delal fabii ktera jezdila na prav servis do autor servisu...a ze mu to nejak nejede.Mela najeto 150tkm a ja tam nasel puvodni paliv filtr,pylak cernej jak bota...takovej jsem jeste nevidel ten musel mit alespon 80tkm a ne 10 jak mel napsano v servisce,vzduchovy byl na tom podobne.
No a pak necemu verit


passat 1.9 TDI 96kw
Alfa147 1.9 JTD 85kw
Audi A6 2,4 125kw
Alfa147 1.9 JTD 85kw
Audi A6 2,4 125kw
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
VIN: Určite iba auto so serv.knížkou a VIN si nechať prejsť v autor. servise, aby potvrdili záznamy z knížky. Keď si takto odselektuješ ponúkané autá a ver, že ich bude kopec o ktoré po kontrole VIN nebudeš mať záujem, prejdi na ďalší krok. Auto môže vyzerať akoby práve vyšlo z linky, a nikdy by si nepovedal, že má stočených 300 t. km z tacha.
KASŇA: je dobré mať pri kúpe po ruke človeka, ktorý sa klampiarčine rozumie a vie ti povedať, či body na dôležitých miestach sú skutočne pravé. Neprehliadať kódy na oknách, rok výroby by mal byť identický na všetkých oknách a súhlasiť s rokom výroby vozidla. Je toho ovšem pri obhliadaní viac, čomu sa treba venovať. Venovať pozornosť detailom v motorovom priestore. Vymeniť plastové diely po búračke za nové vie každý, ale srať sa napr. s lepením nového odhlučnenia za motorom, to už sa každému nechce. Nejaký ten ťuknutý blatník a pol boku do prístreku, ak je to pekne urobené nie je až taká veľká prekážka.
DIAGNOSTIKA: pred jazdou si prejdi chybové hlašky v RJ, prípadne ich zmaž. Prevez sa na zohriatom motore svižnejším tempom a vyskúšaj všetky elektronické systémy, od Climatronicu, ABS a pod. Po jazde si opäť skontroluj pamäť chybových hlásení. Ak máš dostatok času a človek s diagnostikou sa tomu rozumie, nech ti prejde všetky možné merateľné hodnoty.
Ak toto prežije predávajúci bez zbytočného pindania, asi kupuješ dobré auto
jj, tých knižiek s pečiatkami z neautorizovaných servisov je kopec. Klepátko z autorizovaného po známosti nie je problém, otázka znie, či to dá aj do systému pre spätnú kontrolu podľa VIN.
KASŇA: je dobré mať pri kúpe po ruke človeka, ktorý sa klampiarčine rozumie a vie ti povedať, či body na dôležitých miestach sú skutočne pravé. Neprehliadať kódy na oknách, rok výroby by mal byť identický na všetkých oknách a súhlasiť s rokom výroby vozidla. Je toho ovšem pri obhliadaní viac, čomu sa treba venovať. Venovať pozornosť detailom v motorovom priestore. Vymeniť plastové diely po búračke za nové vie každý, ale srať sa napr. s lepením nového odhlučnenia za motorom, to už sa každému nechce. Nejaký ten ťuknutý blatník a pol boku do prístreku, ak je to pekne urobené nie je až taká veľká prekážka.
DIAGNOSTIKA: pred jazdou si prejdi chybové hlašky v RJ, prípadne ich zmaž. Prevez sa na zohriatom motore svižnejším tempom a vyskúšaj všetky elektronické systémy, od Climatronicu, ABS a pod. Po jazde si opäť skontroluj pamäť chybových hlásení. Ak máš dostatok času a človek s diagnostikou sa tomu rozumie, nech ti prejde všetky možné merateľné hodnoty.
Ak toto prežije predávajúci bez zbytočného pindania, asi kupuješ dobré auto

jj, tých knižiek s pečiatkami z neautorizovaných servisov je kopec. Klepátko z autorizovaného po známosti nie je problém, otázka znie, či to dá aj do systému pre spätnú kontrolu podľa VIN.
Naposledy upravil(a) Promer dne 28 úno 2010, 23:46, celkem upraveno 1 x.
ŠOI TDi Combi Elegance, ASV81kW, EGR off, KAT on, sacie zrkadlo. Diagnostika KTS 550, pieskovanie korundom, zváranie plastov - Leister.
Koupě ojetého auta je vždy tak trochu zajíc v pytli. Těžko poradit, co a jak.
200.000 km je celkem normálně jeté auto. Už dávno neplatí, že po ujetí 200.000 km je auto na odpis - dnešní auta jsou stavěna na půl milionu i víc.
Přeju štěstí ve výběru.
200.000 km je celkem normálně jeté auto. Už dávno neplatí, že po ujetí 200.000 km je auto na odpis - dnešní auta jsou stavěna na půl milionu i víc.
Přeju štěstí ve výběru.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Hlavně si dej pozor,aby jsi nekoupil auto po nějakém šíleném tuningovi/hlavně motoru/experimenty,které se kolikrát provádějí jsou horší než než 300000 normální jízdou...a při koupi náhradního dílu ti bude VIN a rok výroby/někdy i typ prd platný/..A co se týče záruk,pamatuji, když kdysi na zárukách na Trabantech kolega místo mazání všech mazacích míst měl na prstu vazelínu a na každou mazničku trochu namázl..Ptal jsem se ho,proč to dělá a on povídá..z továrny je to namazané dost a já si budu zasrávat maznici...Je to k smíchu,ale tady to začíná a u olejového filtru to končí../kamarád ho také potřebuje../A vidí to učedník a naučí se to co by dup...
nepropadat panice...