Stránka 1 z 1
Citroen C5 2,2HDi automat
Napsal: 04 bře 2010, 17:18
od marysc5
Zdravím všechny,
jsem tu novej tak se omlouvám pokud dělám něco špatně
Nemá někdo zkušenost s 2,2HDi? Nemám výkon, nebo spíš né takovej, jakej by to mělo mít. Jede mi to tak na 80% co sem měl možnost porovnat s ostatníma 2,2kama. Měnil sem vstřiky (repas), egr, reglery a pořád nic

přemýšlím, jestli to nemůže bejt těma vstřikama... Špatně udělany? Díky Marys
Ještě sem zapoměl jednu věc, ato že když je motor studenej a dám D tak se začne motor dusit (cca 500ot.), ale nechcipne. Vyřadím a vše OK. Sešlápnu malinko plyn dám D a jede... Díky
Napsal: 04 bře 2010, 19:21
od Tomas.cz
Napiš členovi mirdasR32
Co to přepínání sání funguje?
Napsal: 05 bře 2010, 10:03
od marysc5
Tomas.cz píše:Napiš členovi mirdasR32
Co to přepínání sání funguje?
Ahoj díky za tip. To sem ještě nezkoušel... Zkusím ho vyřadit...
Napsal: 05 bře 2010, 10:40
od marysc5
Tak sání staví tak jak má... Teď si vzpomínám, že sem se s tím setkal u C8 ze to nechodilo tak jak má, ale tam to skákalo do nouzovýho režimu když sem ji dal napít... tady to nedělá vůbec nic...
Napsal: 05 bře 2010, 22:33
od mirdasR32
Pošli mi VIN. Ten repas vstřiků si dělal na svejch stávajících? Jak ti to chytá? Na pár otočení, nebo to točí dýl. Na startování jakož i na výkon má totiž stav vstřikovací soustavy velký vliv. S diagnostikou si to projížděl? Jaký je plnící tlak turba a vysoký tlak paliva na liště. Podtlakový hadičky a ventily si kontroloval? Jestli drží podtlak a těsnost všech akčních členů(EGR, klapka sání, banka turba atd....). Velikost podtlaku na vývěvě by měla být min -0.8 a baru. Na 2.2 hdi umí taky zatuhnout regulace turba. Je toho dost a bez diagnostiky se to hledá hodně špatně. A převodovka jinak řádí bez problémů?
Napsal: 07 bře 2010, 19:10
od jaykay
U me vymena jakehosi diferencniho cidla tlaku u FAPu

Napsal: 08 bře 2010, 12:15
od marysc5
jaykay píše:U me vymena jakehosi diferencniho cidla tlaku u FAPu

To vyhodnocuje ucpání FAPu a navíc se rozsvítí závada... To funguje

Napsal: 08 bře 2010, 17:59
od marysc5
Tlak paliva na volnoběh (800ot.) 329bar. tlak turba 988milibaru na volnoběh - předprogramovany tlak turba 988... když přidám plyn je naprogramovaný tlak turba roven naměřenému
Napsal: 08 bře 2010, 19:14
od Tomas.cz
Šy by ty tlaky, popřípadě hodnota z váhy vzuchu naměřit za jízdy?
Napsal: 08 bře 2010, 22:00
od marysc5
Ve středu to změřím za jízdy a hodím to sem... Dneska sem moc nestíhal

Díky