Špatné starty-žhavení jede-jsou to gumičky vstřiků?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Špatné starty-žhavení jede-jsou to gumičky vstřiků?

Příspěvek od zaja.cz »

Mám malý problém. Auto má nalítáno okolo 200 000km. Je to čím dál horší-
ráno, nebo i po delším stání mi auto velmi špatně startuje-dlouho točí, kucká než chtne a pak když nahodí vyvalí oblak bílého dýmu./chytne vždy, ale trápí se/
Není to moc závislé na teplotě, ale spíše na době stání. Pokud s autem nejezdím dýl jak 3 dny je to hrůza. Mám 1.9 TDI AJM 85 kw-PD. Žhavení je funkční-zkontrolováno. Takže mi asi padá nafta-mám jeden z prvních PD-bez podávacího čerpadla v nádrži.-Jen Tandemové čerp. Myslíte že to jsou gumičky vstřiků. Že by netěsnily a nafta utekla do válců, nebo ztratí tlak únikem do zpátečky nafty?
A-vstup nafty, R-zpátečka nafty.
Obrázek
Naposledy upravil(a) zaja.cz dne 12 bře 2010, 11:56, celkem upraveno 1 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33799
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ba vyměn ty gumičky miloš
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Takže to bude ono jo?
Mám už tu sadu doma, na vstřikovačích vidím podle obrázku jen 3 gumky a v sadě mám 4. Ta jedna se tam nedá?
A mám to vyměnit komplet i s tou měděnou podložkou?
[img]http://nd03.galerie.cz032199e3d5e45a4c_62787202_u.jpg?1268392421[/img]
Obrázek
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

mám podobný poznatek,taky PD,ale s podávacím čerpadlem.Zkus vyměnit ty gumky,tomu neublížíš a po tolika km už bude nárok.pak dej vědět co a jak.díky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33799
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a tu měděnou na staré auto bych vyžíhal nad plynem do červena a popustil miloš
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

slovacek.milos píše:a tu měděnou na staré auto bych vyžíhal nad plynem do červena a popustil miloš
Jak myslíš popustit-vyměnit za novou?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ta čtvrtá je na vršek vstřiku - zajištění toho čípku na vrchu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

MirekX píše:ta čtvrtá je na vršek vstřiku - zajištění toho čípku na vrchu
Jo, díky. Ale já stejně nevím kde-na těch dvou obrázcích to není?
Obrázek
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

zaja.cz píše:
slovacek.milos píše:a tu měděnou na staré auto bych vyžíhal nad plynem do červena a popustil miloš
Jak myslíš popustit-vyměnit za novou?
popustit-nechat vychladnout
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Obrázek

aspoň si to teda myslím, že je to tento o-kroužek
když zatáhneš prstama za tu čepičku vstřiku, tak ji vyndáš a zajišťuje to právě ten o-kroužek, je to ten nejmenší černej
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

OK, tak díky moc za rady chlapi.
A jak tu měděnou podložku nahřeju a nechám zchladnout-tak pak ji vyměním-mysleli jste to tak?

Jo a je třeba nějak špičky trysek čistit, nebo naopak raději na to nesahat?
:?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33799
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zaja.cz píše:OK, tak díky moc za rady chlapi.
A jak tu měděnou podložku nahřeju a nechám zchladnout-tak pak ji vyměním-mysleli jste to tak?

Jo a je třeba nějak špičky trysek čistit, nebo naopak raději na to nesahat?
:?
vemeš drátek pověsíš tam čtyři mědění podložky doma nad plynem nahřeješ až se rožnou do červena a necháš viset

trysky očisti od karbonu, normálka oškrab ;) miloš
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

měď změkne když ji ohřeješ a prudce schladíš a ne ji nechat volně chladnout
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

1pavel píše:měď změkne když ji ohřeješ a prudce schladíš a ne ji nechat volně chladnout
Vždy ji nechám volně chladnout a změkne.Když ji prudce schladíš tak změkne víc ale někdy je to až ke škodě a je to bláto
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“