Stránka 1 z 2
pancéřové brzdové hadice
Napsal: 12 bře 2010, 12:34
od DDRagoo
Chlapi kde seženu za dobrou cenu pancéřové brzdové hadicena A3 s 312brzdami? Díky za tipy
Napsal: 27 bře 2010, 20:06
od kubiss
udelali mi je za par korun tady
http://bekas.cz/firma/
Napsal: 22 črc 2010, 07:52
od AmOc1982
a na kolik te teda vysli ?
Napsal: 22 črc 2010, 09:39
od subz3ro_tdi
len otazka - chcete s tym jazdit preteky po okruhu alebo z akeho dovodu tam davate pancierove hadicky?
tie 312mm kotuce sa podla mna prehreju daleko skor ako bude treba riesit bod varu brzdovej kvapaliny alebo roztahovanie brzdovych hadiciek.....
asi to je skor pre dobry pocit, nie?

Napsal: 22 črc 2010, 09:54
od AmOc1982
to je asi pravda ale zase by to dobre vypadalo .) xDDDD
Napsal: 22 črc 2010, 10:25
od TDI tech
Stano skusal si uz pancierove hadice??? To by si sa divil co dokazu pancierove hadice spravit so spravanim brzd. Pacncierova hadica = tvrda a presna brzda. Je to nieco celkom ine, viem ocom hovorim.
Napsal: 22 črc 2010, 11:04
od subz3ro_tdi
Neskusal... ale je to na zamyslenie, ked to ma taky markantny prinos preco to vyrobca nedava ani na sportove verzie aut
(teraz vyjadrim svoj nazor - citajte podla vlastneho uvazenia)
Myslim si ze na seriovych brzdach a pri beznom (kazdodennom) pouziti je rozdiel viac pocitovy ako prakticky (placebo je svina)... svoj prinos to urcite ma, ale gumenne hadice su optimalny kompromis pre civilne auta a bezny sposob pouzitia, kde je nutne obcas aj s citom davkovat brzdny ucinok.... takisto tvrdost brzdoveho pedala je subjektivna vec - nie kazdy chce aby bol prehanane tvrdy a presny - v beznej premavke to dokonca vidim aj ako problem
suma sumarum - co som chcel povedat je ze skor ako zacnem riesit extremne upravy brzd (hadicky, valce, posilovace), treba sa zamysliet ci sposob ich pouzitia bude pre mna vyhodny - ci stoji za to pre par chvil zo sportovej jazdy, ktore si (zial) v dnesnej dobe policajneho drobnohladu a astronomickych pokut clovek uzije len velmi velmi zriedka, stoji za to 90% casu znasat negativne dosledky pouzita sportovych komponentov.....
Napsal: 22 črc 2010, 14:14
od pokornasek.pepan
to je jako kdyby si napsal .. proč zvedat výkon když je postačielný .. a máš výkon takovej jak máš,k čemu ti je když potom píšeš o policii
Napsal: 22 črc 2010, 15:19
od Forest
Navic, kdyz mas kone, potrebujes i brzdit

Jinak jestli je to pravda, tak to tam s vetsima brzdama (co cekaji na duchod soucasnych) hodim i tohle ... dik za podnetnou radu.
Napsal: 22 črc 2010, 15:34
od Slavkov
Nevím, jak na autě, ale na motorkách to dělá celkem dost. Osobně vyzkoušeno na FZR-1000, poté jsem to nahodil i na XT-600 (enduro) a opět velmi znát. Kolega, který to na tom XT vyzkoušel si pak dal pancířky i na VT-750 (Chopper) a znatelný rozdíl.
Nechci porovnávat délky, průřezy, průměry pístků atd.... prostě pouze má osobní zkušenost.... na autě mě to nikdy nenapadlo... přeci jenom ten průběh už tak nějak przní posilovač

Napsal: 22 črc 2010, 15:36
od subz3ro_tdi
@pokornasek.pepan: sorry, ale napisal som myslim dost jasne ze vyjadrujem svoj vlastny nazor... hadam mi ho nechces upriet

ja ho nikomu nevnucujem

mozno je ti divne preco ho pisem na fore o zvysovani vykonu - tak vedz, ze nie vsetci co zvysuju vykon motora, ladia podvozok apod. podriadia vsetko tomuto ucelu, niektori jazdia na autach denne do prace a chcu zachovat maximalnu moznu mieru komfortu (moj pripad) - ver mi, ide to, aj ked je to bolestnejsia a hlavne drahsia cesta (skusanie novych veci, pricom predat to uz za povodnu cenu nikdy nemozes) => pre tychto ludi je moj komentar, ak to niekoho zaujima - ostatni prosim bez komentara, alebo komentujte ale ja uz viac na to reagovat nejdem, lebo to nevedie k nicomu (iba ak k flame)
p.s. to s tou policiou som nepochopil - ja nie som typ co pravidelne podstatne prekroci povolenu rychlost uz len z titulu ze to auto ma 200 koni... nevravim ze chodim vzdy predpisovo ale prvoplanovo na ceste neblbnem.... vykon sa da vyuzit aj na dynamiku jazdy, nielen na rychlost....
ak ma niekto nutkanie jazdit inak, ja ho neodsudzujem, je to jeho penazenka a jeho zodpovednost ak sa nieco stane...
Napsal: 22 črc 2010, 22:31
od BH motor
mam to na rs4 a mozem povedat ze je to lepsie. pedal nepada nizko a silou na pedal sa da presnejsie davkovat brzdna sila. Proste sa hadice neroztahuju a objem kvapaliny sa nezvacsuje s posobiacim tlakom tak ako so seriovou hadicou
Napsal: 22 črc 2010, 23:36
od lubomt
BH motor píše:mam to na rs4 a mozem povedat ze je to lepsie. pedal nepada nizko a silou na pedal sa da presnejsie davkovat brzdna sila. Proste sa hadice neroztahuju a objem kvapaliny sa nezvacsuje s posobiacim tlakom tak ako so seriovou hadicou
a to si mi nevedel skor poradit????
Napsal: 23 črc 2010, 06:59
od subz3ro_tdi
BH motor píše:mam to na rs4 a mozem povedat ze je to lepsie. pedal nepada nizko a silou na pedal sa da presnejsie davkovat brzdna sila. Proste sa hadice neroztahuju a objem kvapaliny sa nezvacsuje s posobiacim tlakom tak ako so seriovou hadicou
No, super... toto beriem ako platny nazor do diskusie

Bude sa to dobre spravat aj na brzdach s mensim tlakom brzdovej kvapaliny? Ty tam mas myslim 8-piestove brzdice, ze? Co takto klasika 1-piest 54 resp. 57mm? Nebude pedal prehnane moc tvrdy? Asi by bolo fakt najlepsie keby to niekto vyskusal.... je dost mozne, ze robim vela kriku pre nic - co by som fakt nerad keby som niekoho nepravom odradil
lubomt píše:a to si mi nevedel skor poradit????
vsak vymenis raz dva, ked sa naseries... ci?

Napsal: 23 črc 2010, 08:57
od lubomt
idem sa popytat,kde kupim... mam rad presnejsie a ostrejsie brzdy