Kontrola Predvstriku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MajklMTB
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 29 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0

Kontrola Predvstriku

Příspěvek od MajklMTB »

Požadavek pro měřeni předvstřiku pomoci TDIGRAFU je 85stupnu ale me se ohřeji jen na max 83stupnu.
Kde hledat závadu?Termostat?
A při téhle teplotě graf je sice v toleranci ale pod modrou čarou na vodorovné ose cca 40
Můžou mít ještě ty dva stupně do ohřátí vliv na ten výsledek předvstřiku?
Naposledy upravil(a) MajklMTB dne 15 bře 2010, 14:55, celkem upraveno 3 x.
Passat Variant 66KW+1749VA turbo+DSLA 502+EGR a KAT OFF+Soft TDIFun
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ale pozor jedná se o teplotu motorové nafty pro potřebu výpočtu počátku vstřiku!
MajklMTB
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 29 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od MajklMTB »

Tak kde hledat pricinu ze se nedostanu na tu teplotu 85stupnu?
Passat Variant 66KW+1749VA turbo+DSLA 502+EGR a KAT OFF+Soft TDIFun
MajklMTB
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 29 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od MajklMTB »

Většina fotek z TDIgrafu co jsem zde na foru viděl je nad modrou optimální čarou je v tom nějaký záměr?Jede to třeba pak lip než pod
U me je dost pod proto se ptám+ta nízka teplota.
Passat Variant 66KW+1749VA turbo+DSLA 502+EGR a KAT OFF+Soft TDIFun
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No měl bys to mít co nejblíž k té modré čáře
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
MajklMTB
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 29 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od MajklMTB »

Prikladam log zajima me teplota chladici kapaliny 81,9 proc?Cidlo?
Muze to mit vliv i na spotrebu?Obrázek
Passat Variant 66KW+1749VA turbo+DSLA 502+EGR a KAT OFF+Soft TDIFun
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Četl si vůbec co jsem napsal?

Ta teplota v tdi grafu je teplota paliva, nafty, nikoli chladící kapaliny.
A teplota chladící kapaliny 82 stupňů na tom není nic špatnýho, budík pak stejně ukazuje 90...
MajklMTB
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 29 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od MajklMTB »

Asi mi nerozumiš TDIGRAF mi vždy pise v kolonce status nedostatecne ohraty motor pozaduje teplotu 85 stupnu pro sravne mereni a ta mi nejde prez tech 83 stupnu max.
Vcem je problem ze nezahreju motor na tuhle teplotu se ptam?
Passat Variant 66KW+1749VA turbo+DSLA 502+EGR a KAT OFF+Soft TDIFun
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ano, ale opakuji je to teplota nafty a stejně máš motor teplej tak na samotný nastavení to nemá vliv.
Já osobně dám měřený hodnoty, kanál 000, základní nastavení a kouknu do pole 2, cvičím s kolem na čerpadle až je tam cca 55 hodnota a hotovo, TDi graf ani nezapínám.
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

Tomas.cz píše:Ano, ale opakuji je to teplota nafty a stejně máš motor teplej tak na samotný nastavení to nemá vliv.
Já osobně dám měřený hodnoty, kanál 000, základní nastavení a kouknu do pole 2, cvičím s kolem na čerpadle až je tam cca 55 hodnota a hotovo, TDi graf ani nezapínám.
ano v grafu je teplota nafty vs predvstrik, ale dole to pise nedostatecne ohraty motor (chladici kapalina). staci novejsi verze tdigrafu a tam se da zaskrtnout at to tuhletu vec nehlida :)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tahle teplota je uz ale uplne dostacujici,tu neres a nad modrou to po rozvodech davam kousek taky....motor je spis asi jen pocitove takovej ostrejsi a casem se to k ty modry stejne priblizi
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

Nastavuje sa to nad modru čiaru iba kvôli tomu, že ked sa vytiahne rozvodový remen, tak aby to bolo ešte stale v tolerancii. Pri vymene rozvodov, ked sa nastaví 54-55, tak pred dalšiou vymenou( po 90 000km) tam bude okolo 45. Potom to nemusiš riešit 40 000km po rozvodov to neštartuje pri -15, napriek tomu že všetko maš nové.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“