Čištění filtru pevných částic

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 22:11

Čištění filtru pevných částic

Příspěvek od Jarda_V »

Ahoj
chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví postup jak se diagnostikou vynutí na motoru program na čištění filtru pevných částic.
Díky
Jarda
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

To jde ??? A u jakého auta ???
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:57

Příspěvek od thomasino »

Dyt tenhle filtr je bezudrzbovy... Vlastnim principem se cisti, ne?
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

A když už, tak si sama ŘJ v něm "zvýší teplotu", aby saze vyhořely.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:57

Příspěvek od thomasino »

Tak, tak...
Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 22:11

Příspěvek od Jarda_V »

Bohužel pánové to co povídáte je pouze marketing Škoda-Auto. Za normálních okolností dojde opravdu k čištění automatický změnou režimu motoru. Avšak tohoto režimu dosáhnete hlavně jízdo po Praze málo kdy. Tak jsem takhle jezdil dva dny po Praze a filtr se zacpal a padlo to do nouzáku. Z toho už je bohužel jen jedna cesta nastartovat ten čistící proces diagnostikou. Bohužel se mi to už stalo dvakrát a nechci jezdit stále na Jarov. Problém je že auto je nové tedy motor má větší exhalace než-li si sedne a taky mne to stále svádí využívat tu akceleraci a tím si kouřím do toho filtru. Inu 170 koní svádí.
Proto ten dotaz....
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 236
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Neviem ako u vW,ale u Peugeotu sa to nazyva nutena regenerace FAP v diagnostike.Pri optimalnych podmienkach si ju PC motora roby cca kazdych 500km.Cize jazda mimo mesta.
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:57

Příspěvek od thomasino »

Presne to neznam... Ale to znamena, ze rezim pro spaleni nahromadenych sazi je pri urcitem vykonu/otackach/nebo co ja vim? Nebo proc to ve meste nezafunguje?
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

thomasino: no ja cetl neco o toyote a ta mela podobny problem..proste v mestkym provozu se to samocisteni neprovedlo, protoze k nemu RJ nemela 'podminky "...musi se chvili jet vic jak asi 80km v hod..coz po meste moc nejde :D ...proto rikali, ze sem tam je to dobry trosku projet:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 21:57

Příspěvek od thomasino »

No ja asi patrim mezi ty, co tezej s marketingovych materialu (LOL) Tam jsem to pochopil nejak tak, ze v urcitem cyklu ci co se nejak prodlouzi vstrik, zvysi se teplota, ktera pak vypali usazene saze v katu. Ale nebijte me, moc si to nepamatuju :D
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

thomasino> Myslim, ze to jak jsi to pochopil byla puvodni myslenka filtru pevnych castic. Pak byl brainstorming, meeting, pak se toho chopili konzultanti... A o vysledku si cteme na tomhle foru. Cili vyvoj vcelku podobnu obrazku.
Obrázek

Ja totiz z vlastni zkusenosti vim co je to velka firma. (noteeth)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“