Golf TDI rok 95-turbo?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Golf TDI rok 95-turbo?

Příspěvek od LuckyLuke »

Zjistuju,ze mam asi spatny turbo tak bych se chtel zeptat.Pomuze mu,kdyz ho vyndam a vycistim.Podle fora asi neni s lopatkama. :?
Nekdy nemam vykon a to v rychlosti nad 120km a s motoru je slyset chrceni.To chrceni je pri vsech rychlostech mezi 2200-2400 otackama.
Na volnobeh je snad pokud nefantaziruju lehce ve stejnem intervalu slyset
hodne slabe vrnn........vrnn........vrnn.
Golf 3 TDI rok 95
Dekuji odbornikum :)
Naposledy upravil(a) LuckyLuke dne 21 úno 2006, 23:13, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Máš to 90 nebo 110PS verzi?
Ale pokud je to chrastění skutečně od turbíny, tak to nezvěstí nic dobrého.
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Podle roku vyroby by to melo byt 90ps,ale kdyz jsem naposledy menil olejovej filtr tak mi tam sel jen ten na 110 konovy.Tak sam nevim.Je to 95 prosinec.Co by znacila ta turbina?To chrceni z motoru je slyset i kdyz auto tahne dobre.Dost mozna to na sobe nebude zavisly.Dela to na vsechny rychlosti a ve stejnych otackach.Myslel jsem,ze by to mohlo mit neco spolecnyho s turbem a s tema zatuhlyma lopatkama jak se tady o nich casto pise.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak se nahni za motor a koukni jestli máš plechovku (asi 5cm průměr) vodorovně, nebo svisle. Jinak jestli je to chrastění od turba, tak to znamená, že si lopatky škrtají o stěny komory, a to už je jen otázka možná párset km, kdy se ti zakouří z výfuku budeš kopat turbíně hrobeček ;)
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Mrknu na to a dam vedet. :o
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

áno,takto odchádza turbína,je počuť chraštenie...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Je mozny ji nejak opravit?Me uz to dela asi tak 50tis km. :o
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Me uz to dela asi tak 50tis km.
Jestli ti to dělá 50t.km, tak to asi turbem nebude. U G3 dost často odchází napínák plocheho řemene(respektive tlumič kmitů v něm) a to pak chrčí jako ku..a.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

joj,tak to je ine, tolko kilometrov by už nechraštila
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

To je 100% napínák toho řemene,jak říká Huml.Mě to taky dělalo.
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Dekuji panove. :) Mel bych byt asi radsi,ze to neni turbo.To,ze mi to obcas netahne s tim nema asi nic spolecneho co?Jinak Muzu si to opravit sam a nebo radsi do servisu.Poradite prosim jak na to nejlepe?Diky moc za vse.
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

To Huml:Kde napinak hledat a o jaky remen se jedna.Dekuji za info.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Pokud je ten napínák KO, tak je slyšet na volnoběh docela dost a pokud se podíváš na tu napínací kladku, tak ti bude skákat na řemenu, pokud je OK tak ho kopíruje a to skákání je minimální.
Jinak s tou ztrátou výkonu, projevuje se to pravidelně v určitejch otáčkách? Nebo jen náhodně? Pokud se to projevý a držíš dál plyn, vystřelí to zase po překročení určitejch otáčkách?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

To Huml:Moc diky dal bych Ti pusu bejt zenska (rofl)
To Kornout:Dela to celkem az kdyz se motor trochu zahreje a spis nahodne.Rozhodne po 2tis otackach.Nekdy to treba nedela 200km a nekdy porad.Kdyz pustim plyn a pridam tak to chvilku tahne a pak zase nic.Kdyz to rozvalim na dalnici na 170 dlouhodobe tak se to nedeje.Pri tahu v tyhle rychlosti se mi zda jako,kdyz to netahne stejnomerne,ale trochu houpave.Ale to citim jen ja nikdo jiny mi to v aute zatim neprikyvl.
Napada Te neco?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“