Audi A6 2.5TDI AYM - zdechá, nedrží volnoběh... nejde nafta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3199
- Registrován: 31 říj 2009, 08:02
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Audi A6 2.5TDI AYM - zdechá, nedrží volnoběh... nejde nafta
kámoš má problém s 2.5 TDI, vačky dělané před 8000km... nedrží volnoběh, jde dobře jenom od 2000.. v hadičce do čerpadla stále vzduch... ted už nejde ani nastartovat.... čerpadlo?
Samozřejmě, že by to dělalo přesně to, co popisuješ. A velmi snadno.....
Já jsem jednou koupil jakýsi NONAME naftový filtr. Dojel jsem na křižovatku, stál na červené a motor mi zničehonic chcípnul a nešel natočit. Už jsem se obával nejhoršího, jako třeba poruchy snímače otáček a podobně, leč nakonec jsem zjistil, že se mi zavzdušňuje palivové potrubí díky netěsnému O-kroužku termoventilu na naftovém filtru. Koupil jsem tedy nový kroužek za Kč 4,- a bylo po problému.
Já jsem jednou koupil jakýsi NONAME naftový filtr. Dojel jsem na křižovatku, stál na červené a motor mi zničehonic chcípnul a nešel natočit. Už jsem se obával nejhoršího, jako třeba poruchy snímače otáček a podobně, leč nakonec jsem zjistil, že se mi zavzdušňuje palivové potrubí díky netěsnému O-kroužku termoventilu na naftovém filtru. Koupil jsem tedy nový kroužek za Kč 4,- a bylo po problému.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Přesně jak píše misoVW - těsnění tam být musí. Zpravidla je součástí filtru, proto v Etce jako díl není uvedeno. Pouze pokud je těsnicí kroužek na termoventilu, udává se jako náhradní díl. Motor AYM V6 má podobný palivový filtr jako já v AFN.
Přece sám nevěříš tomu, že by to mohlo fungovat bez těsnění.....
Přece sám nevěříš tomu, že by to mohlo fungovat bez těsnění.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)