FMIC do A3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FMIC do A3
Jak velký FMIC dostanu do A3 r.v.99, díky za info a případné foto
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
jaký průměr by jste použili na vedení? 50mm nebo 60 mm, přemýšlím o 50 mm kvuli snazšímu protažení, jinak bude to na RACE 520 trysky, VB trurbo (možná malý hybrid), velké sání 96KW filtr box, C čidlo,
- ještě přemýšlím o výfuku, jestli zanechat stávajících 50 mm a zachovat tak zadní orig tlumič, nebo celé předělat na 60 mm, kat už mám OFF, zase když už bych to celé předělal na 60 mm bojím se toho, že pletenev na 60 trubku mezi kaslí a nápravnicí neprotáhnu, už teď je tam málo místa a když by se to povedlo jestli to třeba nebude pak o něco mlátit, další věc že pak už bych asi i duplex
- ještě přemýšlím o výfuku, jestli zanechat stávajících 50 mm a zachovat tak zadní orig tlumič, nebo celé předělat na 60 mm, kat už mám OFF, zase když už bych to celé předělal na 60 mm bojím se toho, že pletenev na 60 trubku mezi kaslí a nápravnicí neprotáhnu, už teď je tam málo místa a když by se to povedlo jestli to třeba nebude pak o něco mlátit, další věc že pak už bych asi i duplex
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
je a bohuzel na ni v soucasne dobe neni moc leku.Uz ted to mam doma dene na taliri a to jeste nejsme svoji.Vcera jsem maloval byt aby se ji u me vic libilo.Tak mam snad do konce tydne klid
ale ted vazne.poradte
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
jj znám to a vymalovat jsem si nechal sice mě to stálo př. ložisko a destičky na mazdu 3 ale lepší než se s tím trápit sám takhle jsou obě práce perfektní a já nejsem od barvy a spokojený jsme oba 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ja som daval da GIII 60 potrubie a Brano mi potom povedal ze to je aj zbytocne hrube, ze staci tensie , mozu byt turbodiery potom .DDRagoo píše:je a bohuzel na ni v soucasne dobe neni moc leku.Uz ted to mam doma dene na taliri a to jeste nejsme svoji.Vcera jsem maloval byt aby se ji u me vic libilo.Tak mam snad do konce tydne klidale ted vazne.poradte
Ako povedal na svojej audine nema takou hrubou potahane a tam ma vykon inde.
v podstate ani vystup z turba ani vstup nie je 60. tak daj 55
tam kade som mal problem z miestom som upravoval profil kruhovy na splasnuty
GIV var asz 4mot upraveny
když jsem u tebe byl tak jsi škrábal, takže jsi to nakonec všechno neudělal sám!Ladas píše:jj znám to a vymalovat jsem si nechal sice mě to stálo př. ložisko a destičky na mazdu 3 ale lepší než se s tím trápit sám takhle jsou obě práce perfektní a já nejsem od barvy a spokojený jsme oba
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm


