FMIC do A3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

FMIC do A3

Příspěvek od DDRagoo »

Jak velký FMIC dostanu do A3 r.v.99, díky za info a případné foto
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

Prosíííím, to nikdo z vás opravdu neví? Jka velký cooler dostanu za origo přední nárazník
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

s menší upravou by se ti měl vejít ten 550x180x60
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mam 140 na vejšku. větší už o moc lepší nebude, byl by schován za nárazníkem a musel by si ufajznout výztuhu.
při mé konfiguraci při 20st nejde teplota IC přes 35st, což je supr

Obrázek
Obrázek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

VB mám taky, 764 bydu vyndávat a budu dávar 520 a 120 hlavu, tak ten 140 by snad mohl stačit, ale zkusít to ještě proměřit zda by tam opravdu nešel 180
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

je to jak píše Smoke ta 180 je schovaná kousek za výztuhou
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

jaký průměr by jste použili na vedení? 50mm nebo 60 mm, přemýšlím o 50 mm kvuli snazšímu protažení, jinak bude to na RACE 520 trysky, VB trurbo (možná malý hybrid), velké sání 96KW filtr box, C čidlo,

- ještě přemýšlím o výfuku, jestli zanechat stávajících 50 mm a zachovat tak zadní orig tlumič, nebo celé předělat na 60 mm, kat už mám OFF, zase když už bych to celé předělal na 60 mm bojím se toho, že pletenev na 60 trubku mezi kaslí a nápravnicí neprotáhnu, už teď je tam málo místa a když by se to povedlo jestli to třeba nebude pak o něco mlátit, další věc že pak už bych asi i duplex
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

je to nemoc co? :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Ladas píše:je to nemoc co? :D
Která nejde léčit... Pouze svazkem manželským (občas) nebo stavbou RD (ve většině případů)... :)

Sorry za OT.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Thopr píše:
Ladas píše:je to nemoc co? :D
Která nejde léčit... Pouze svazkem manželským (občas) nebo stavbou RD (ve většině případů)... :)

Sorry za OT.
To se časem rozchodí (noteeth) (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

je a bohuzel na ni v soucasne dobe neni moc leku.Uz ted to mam doma dene na taliri a to jeste nejsme svoji.Vcera jsem maloval byt aby se ji u me vic libilo.Tak mam snad do konce tydne klid (noteeth) ale ted vazne.poradte
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj znám to a vymalovat jsem si nechal sice mě to stálo př. ložisko a destičky na mazdu 3 ale lepší než se s tím trápit sám takhle jsou obě práce perfektní a já nejsem od barvy a spokojený jsme oba ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

DDRagoo píše:je a bohuzel na ni v soucasne dobe neni moc leku.Uz ted to mam doma dene na taliri a to jeste nejsme svoji.Vcera jsem maloval byt aby se ji u me vic libilo.Tak mam snad do konce tydne klid (noteeth) ale ted vazne.poradte
ja som daval da GIII 60 potrubie a Brano mi potom povedal ze to je aj zbytocne hrube, ze staci tensie , mozu byt turbodiery potom .

Ako povedal na svojej audine nema takou hrubou potahane a tam ma vykon inde.

v podstate ani vystup z turba ani vstup nie je 60. tak daj 55 :D

tam kade som mal problem z miestom som upravoval profil kruhovy na splasnuty 8) .
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

splácnutí trubky mě taky napadlo, ale asi opravdu půjdu do 50mm, pokud nebude hybrid pak bych šel do 60mm, na G3 s VA jsem měl 60 a myslím si že to bylo zbytečně moc
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

Ladas píše:jj znám to a vymalovat jsem si nechal sice mě to stálo př. ložisko a destičky na mazdu 3 ale lepší než se s tím trápit sám takhle jsou obě práce perfektní a já nejsem od barvy a spokojený jsme oba ;)
když jsem u tebe byl tak jsi škrábal, takže jsi to nakonec všechno neudělal sám! (rofl)
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“