Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
flog02
Sběrač informací
Příspěvky: 25 Registrován: 18 pro 2008, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulášovice 862
Příspěvek
od flog02 » 28 bře 2010, 21:13
Poradí mi někdo? Po nastartovaní běží motor nepravidelně a bíle kouří, asi po půl minutě se ustálí a jde normálně.Pokud je motor zahřátý, naskočí okamžitě, olej nežere a jiný problém s ním není.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230 Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ROBIG » 28 bře 2010, 21:26
Žhaví,nepadá nafta?
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
flog02
Sběrač informací
Příspěvky: 25 Registrován: 18 pro 2008, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulášovice 862
Příspěvek
od flog02 » 28 bře 2010, 21:30
Žhaviče jsem odzkoušel a žhaví, nafta - jen malé bublinky
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948 Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Příspěvek
od Fantik » 28 bře 2010, 21:32
Předvstřik?
flog02
Sběrač informací
Příspěvky: 25 Registrován: 18 pro 2008, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulášovice 862
Příspěvek
od flog02 » 28 bře 2010, 21:34
Předvstřik nevím,ale teplej chytá nádherně
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230 Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ROBIG » 28 bře 2010, 21:37
Tipoval bych přicpanej filtr anebo někde přisává vzduch
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
flog02
Sběrač informací
Příspěvky: 25 Registrován: 18 pro 2008, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulášovice 862
Příspěvek
od flog02 » 28 bře 2010, 21:40
Přicpanej filtr?Mám na něm najeto 30000km,je to hodně???
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450 Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomas.cz » 28 bře 2010, 21:43
předvstřik...
flog02
Sběrač informací
Příspěvky: 25 Registrován: 18 pro 2008, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulášovice 862
Příspěvek
od flog02 » 28 bře 2010, 21:45
A co s tím předvstřikem??
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230 Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0
Příspěvek
od ROBIG » 28 bře 2010, 21:54
flog02 píše: Přicpanej filtr?Mám na něm najeto 30000km,je to hodně???
Podle toho co tam leješ
CHrysler 300C 5.7 HEMI
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359 Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pafka » 28 bře 2010, 21:59
flog02 píše: A co s tím předvstřikem??
zkontrolovat VAG a případně seřídit
flog02
Sběrač informací
Příspěvky: 25 Registrován: 18 pro 2008, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulášovice 862
Příspěvek
od flog02 » 28 bře 2010, 22:01
No leju tam naftu a pokaždé VIF.Auto takhle blbne co jsem ho dotáhl z DEU. Jo a z německa tam bylo úplně nové čerpadlo.
flog02
Sběrač informací
Příspěvky: 25 Registrován: 18 pro 2008, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulášovice 862
Příspěvek
od flog02 » 28 bře 2010, 22:03
Na VAG bych kouknul, jen nevím kde a jaká tam má být hodnota
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359 Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pafka » 28 bře 2010, 22:05
základní nastavení , kanál 000, druhé pole - hodnota 50-60, motor ohřátý na 90
flog02
Sběrač informací
Příspěvky: 25 Registrován: 18 pro 2008, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulášovice 862
Příspěvek
od flog02 » 28 bře 2010, 22:09
pafka píše: základní nastavení , kanál 000, druhé pole - hodnota 50-60, motor ohřátý na 90
Děkuji,zítra nato kouknu,snad to pomůže