ZÁHADA? !TDI+BUFÍK=ZAVZDUŠNĚNO?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
NONE
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2006, 21:52

ZÁHADA? !TDI+BUFÍK=ZAVZDUŠNĚNO?

Příspěvek od NONE »

Čau lidi,tak jsem vysledoval záhadu,když teď v zimě po nastartování sepne na Alhambře zadní závislé topení,tak se mi stává,že když ujedu asi 1km,zdechne motor,a natočím ho až po cca 30sec startování.
Ale na volnoběh to nikdy nezdechne!


-Připadá mi,že prostě motor nemá naftu,chytne tak nějak divně,ne najednou,ale nejdřív jeden válec,pak dva,a nakonec to naskočí....

Někdy to nezdechne okamžitě,ale tak nějak pomalu,jako by docházela nafta..

Napadá vás něco???

Jak zakážu zadní závislé topení? Víte číslo pojistky?

Palivový filte je nový,a je zapojený dobře.

Když bylo teplo,a zadní závislé topení nespínalo,tak to nechcípalo.

Naftu mám kvalitní,žádné levné pumpy.

Možná padá nafta,ale co s tím?

Jakmile to zdechne,tak to startuju 30sec asi,a pak už to jezdí OK

Napadne někoho něco??? Díky!
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Číslo pojistky z hlavy nevím, ale stačí odpojit čidlo pro přihřívač, které je
umístěno na mechanismu stěračů na levé straně. (hlinikový váleček)Obrázek
Sharan ASZ
Octavia AGR
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Ja mam bufik zapojeny na palivovu spiatocku co ide do nadrze, a ked dlhsie bezi kurenie pri vypnutom motore, tak potom auto trochu dlhsie startuje - kurenie asi vyzerie naftu z palivovych trubiek a z filtra :) - asi potiahne daco z filtra ktory sa trosku zavzdusni, lebo mam niekde netesnost. Tak ci nemas podobny problem ako ja... Ale ked bezi motor a kurim bufikom tak to nerobi problem. Zalezi kde a ako to mas zapojene, neviem ako to ma Alhambra.
NONE
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2006, 21:52

Příspěvek od NONE »

Každopádně to je sporadická závada,která se neoběvuje vždy,ale jen občas..
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já bych to vyděl,že je to přicpaný.Mám zato že i bufík má svůj paliv.filtr u nádrže.Něco jsem tam viděl.Může to taky dělat ovzdušnění nádrže.Mě to vše šlape jak má,studené i teplé.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Myslim ze bufik nema palivovy filter (ja mam 3 a ziadny ho nema). To co vidis pri nadrzi bude asi pulzacne palivove cerpadlo. Je to valec ktory ma vstup aj vystup v ose + 2 napajacie vodice.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

To nemyslím.Já tam viděl klasický malý paliv.filtr na přívodu k bufíku u nádrže.Možná se pletu.Musel bych si lehnout pod auto.Já tam mám origo nezávislé,ne přídavné a tak je to možná jinak zapojeno. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
NONE
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2006, 21:52

Příspěvek od NONE »

4Daniel987: Díky moc!!! Takže jsem to odpojil,než zjistím,kde je problém..

Chtělo by to schéma,jak to je zapojené a jak to funguje.

-Mámdvouzónový klimatronik+závislé zadní originál+nezávisdlé eberspacher s DO,nemám střešní klimu...
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Zapojení topení už jsem dával do fóra asi před měsícem.
Sharan ASZ
Octavia AGR
NONE
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2006, 21:52

Příspěvek od NONE »

Dneska mi to chcíplo po teplém startu,po ujetí cca 30m,mám pocit,že prostě nebyla nafta,že by netlačilo čerpadlo z nádrže? Nebo ta nafta jednoduše padá,nemůžu najít žádnou netěsnost.Startoval jsem cca 15sec a naskočilo to,a dalších 15startů během dne vše OK. Závislé i nezávislé topení jsem nepoužíval,závislé je vyřazené,takže se ani samo nezapne.
Takže už fakt nevím co dál..
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Alex píše:Ja mam bufik zapojeny na palivovu spiatocku co ide do nadrze, a ked dlhsie bezi kurenie pri vypnutom motore, tak potom auto trochu dlhsie startuje - kurenie asi vyzerie naftu z palivovych trubiek a z filtra :) - asi potiahne daco z filtra ktory sa trosku zavzdusni, lebo mam niekde netesnost. Tak ci nemas podobny problem ako ja... Ale ked bezi motor a kurim bufikom tak to nerobi problem. Zalezi kde a ako to mas zapojene, neviem ako to ma Alhambra.
Mám stejný problém jako ty. Když topím před startem, hůř to chytá.
Zapojení do systému je originál z výroby. Podařilo se ti to nějak vyřešit?
Sharan ASZ
Octavia AGR
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

daniel.987 píše:
Alex píše:Ja mam bufik zapojeny na palivovu spiatocku co ide do nadrze, a ked dlhsie bezi kurenie pri vypnutom motore, tak potom auto trochu dlhsie startuje - kurenie asi vyzerie naftu z palivovych trubiek a z filtra :) - asi potiahne daco z filtra ktory sa trosku zavzdusni, lebo mam niekde netesnost. Tak ci nemas podobny problem ako ja... Ale ked bezi motor a kurim bufikom tak to nerobi problem. Zalezi kde a ako to mas zapojene, neviem ako to ma Alhambra.
Mám stejný problém jako ty. Když topím před startem, hůř to chytá.
Zapojení do systému je originál z výroby. Podařilo se ti to nějak vyřešit?
To by mě taky zajímalo, cca do 15minut běhu bufíka je to OK, pak už taky staruju déle, než si natáhne naftu.... taky to tahám ze zpátečky, ale asi si to vytáhne i z čerpadala...
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
pepem
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:06
Bydliště: PN

Příspěvek od pepem »

a nebude to tym ze po 15 min. uz mas ohriatu vodu a ECU usudi ze netreba zhavit?
ked je zima a nekurim tak chyta na brnk , ked kurim tak tocim ~2 sec.
pepem
Uživatelský avatar
Sokolda
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 00:12
Bydliště: Příbram

Příspěvek od Sokolda »

pepem píše:a nebude to tym ze po 15 min. uz mas ohriatu vodu a ECU usudi ze netreba zhavit?
ked je zima a nekurim tak chyta na brnk , ked kurim tak tocim ~2 sec.
To NE, normálně tochytá dobře studený i teplý, točím jen na prázno jako když není nafta a tak po 3-5vteřinách chytne, 99% ten bufík vyžere naftu.
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“