ZÁHADA? !TDI+BUFÍK=ZAVZDUŠNĚNO?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ZÁHADA? !TDI+BUFÍK=ZAVZDUŠNĚNO?
Čau lidi,tak jsem vysledoval záhadu,když teď v zimě po nastartování sepne na Alhambře zadní závislé topení,tak se mi stává,že když ujedu asi 1km,zdechne motor,a natočím ho až po cca 30sec startování.
Ale na volnoběh to nikdy nezdechne!
-Připadá mi,že prostě motor nemá naftu,chytne tak nějak divně,ne najednou,ale nejdřív jeden válec,pak dva,a nakonec to naskočí....
Někdy to nezdechne okamžitě,ale tak nějak pomalu,jako by docházela nafta..
Napadá vás něco???
Jak zakážu zadní závislé topení? Víte číslo pojistky?
Palivový filte je nový,a je zapojený dobře.
Když bylo teplo,a zadní závislé topení nespínalo,tak to nechcípalo.
Naftu mám kvalitní,žádné levné pumpy.
Možná padá nafta,ale co s tím?
Jakmile to zdechne,tak to startuju 30sec asi,a pak už to jezdí OK
Napadne někoho něco??? Díky!
Ale na volnoběh to nikdy nezdechne!
-Připadá mi,že prostě motor nemá naftu,chytne tak nějak divně,ne najednou,ale nejdřív jeden válec,pak dva,a nakonec to naskočí....
Někdy to nezdechne okamžitě,ale tak nějak pomalu,jako by docházela nafta..
Napadá vás něco???
Jak zakážu zadní závislé topení? Víte číslo pojistky?
Palivový filte je nový,a je zapojený dobře.
Když bylo teplo,a zadní závislé topení nespínalo,tak to nechcípalo.
Naftu mám kvalitní,žádné levné pumpy.
Možná padá nafta,ale co s tím?
Jakmile to zdechne,tak to startuju 30sec asi,a pak už to jezdí OK
Napadne někoho něco??? Díky!
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0
Ja mam bufik zapojeny na palivovu spiatocku co ide do nadrze, a ked dlhsie bezi kurenie pri vypnutom motore, tak potom auto trochu dlhsie startuje - kurenie asi vyzerie naftu z palivovych trubiek a z filtra
- asi potiahne daco z filtra ktory sa trosku zavzdusni, lebo mam niekde netesnost. Tak ci nemas podobny problem ako ja... Ale ked bezi motor a kurim bufikom tak to nerobi problem. Zalezi kde a ako to mas zapojene, neviem ako to ma Alhambra.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Já bych to vyděl,že je to přicpaný.Mám zato že i bufík má svůj paliv.filtr u nádrže.Něco jsem tam viděl.Může to taky dělat ovzdušnění nádrže.Mě to vše šlape jak má,studené i teplé.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
To nemyslím.Já tam viděl klasický malý paliv.filtr na přívodu k bufíku u nádrže.Možná se pletu.Musel bych si lehnout pod auto.Já tam mám origo nezávislé,ne přídavné a tak je to možná jinak zapojeno. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0
Dneska mi to chcíplo po teplém startu,po ujetí cca 30m,mám pocit,že prostě nebyla nafta,že by netlačilo čerpadlo z nádrže? Nebo ta nafta jednoduše padá,nemůžu najít žádnou netěsnost.Startoval jsem cca 15sec a naskočilo to,a dalších 15startů během dne vše OK. Závislé i nezávislé topení jsem nepoužíval,závislé je vyřazené,takže se ani samo nezapne.
Takže už fakt nevím co dál..
Takže už fakt nevím co dál..
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0
Mám stejný problém jako ty. Když topím před startem, hůř to chytá.Alex píše:Ja mam bufik zapojeny na palivovu spiatocku co ide do nadrze, a ked dlhsie bezi kurenie pri vypnutom motore, tak potom auto trochu dlhsie startuje - kurenie asi vyzerie naftu z palivovych trubiek a z filtra- asi potiahne daco z filtra ktory sa trosku zavzdusni, lebo mam niekde netesnost. Tak ci nemas podobny problem ako ja... Ale ked bezi motor a kurim bufikom tak to nerobi problem. Zalezi kde a ako to mas zapojene, neviem ako to ma Alhambra.
Zapojení do systému je originál z výroby. Podařilo se ti to nějak vyřešit?
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
To by mě taky zajímalo, cca do 15minut běhu bufíka je to OK, pak už taky staruju déle, než si natáhne naftu.... taky to tahám ze zpátečky, ale asi si to vytáhne i z čerpadala...daniel.987 píše:Mám stejný problém jako ty. Když topím před startem, hůř to chytá.Alex píše:Ja mam bufik zapojeny na palivovu spiatocku co ide do nadrze, a ked dlhsie bezi kurenie pri vypnutom motore, tak potom auto trochu dlhsie startuje - kurenie asi vyzerie naftu z palivovych trubiek a z filtra- asi potiahne daco z filtra ktory sa trosku zavzdusni, lebo mam niekde netesnost. Tak ci nemas podobny problem ako ja... Ale ked bezi motor a kurim bufikom tak to nerobi problem. Zalezi kde a ako to mas zapojene, neviem ako to ma Alhambra.
Zapojení do systému je originál z výroby. Podařilo se ti to nějak vyřešit?
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
To NE, normálně tochytá dobře studený i teplý, točím jen na prázno jako když není nafta a tak po 3-5vteřinách chytne, 99% ten bufík vyžere naftu.pepem píše:a nebude to tym ze po 15 min. uz mas ohriatu vodu a ECU usudi ze netreba zhavit?
ked je zima a nekurim tak chyta na brnk , ked kurim tak tocim ~2 sec.
Seat CordobaTDI / AFN - 176 HP
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW
Seat Alhambra TDI / AFN - 171 HP
Škoda Fabia SDI / ASY - Nemá HP
Ford C-Max 1,6 Tdci - 80kW