Stránka 1 z 1
Octavia 81 kw TDI Nouzový režim
Napsal: 07 dub 2010, 13:53
od Milan 81
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat ohledně Octavie 2001 TDI 81 KW,bylo zarezlé turbodmychadlo,naklápění lopatek,turbo jsem vyčistil auto jede dobře ale skáče nouzový režim při maximálním plnění-překročen plnící tlak,vyměnil jsem podtlakový ventil ovládání turba,auto jelo týden výborně,ale po týdnu auto zase skáče do nouzového režimu-žádná změna.Mám takový pocit že turbo dává příliš velký tlak,je to možné?Popř. jde tento tlak nějak seřídit?
Děkuji Milan
Napsal: 13 dub 2010, 19:48
od OťasTDi
na tý šroubovici,co je mezi turbem a lopatkama.tam se reguluje tlak.přístup pěkně na hov...o.pokud opravdu ta regulace chodí jak má,zkus ubrat pro začátek o dva závity a pak to projeď a sleduj tlak vagem
Napsal: 13 dub 2010, 20:41
od ROBIG
OťasTDi píše:na tý šroubovici,co je mezi turbem a lopatkama.tam se reguluje tlak.přístup pěkně na hov...o.pokud opravdu ta regulace chodí jak má,zkus ubrat pro začátek o dva závity a pak to projeď a sleduj tlak vagem
Dřív než začneš přenastavovat táhlo regulace bych se podíval jestli ti někde neutíká podtlak z hadiček.Nehledej jenom díry na hadičkách ale i jak těsní na koncích.Potom těsnost baňky a určitě udělat log.
Napsal: 26 dub 2010, 22:03
od Milda 530d
Ahoj. nevím jak moc jsi to turbo vyčistil ale musí se rozebrat i ta konzole s lopatkama a rozhejbat jednu po druhý jinak to nemá cenu, protože se to pak pořád seká v zapnutým stavu. po složení ta ovládací páčka musí chodit uplně lehce na dotyk. jinak to muže dělat ten ovládací ventil ,píšeš že jsi ho vyměnil tak potom jedíně ještě ta podtlakova regulace na turbu ,je stará a vrací se pomalu a jednotka to vyhodnotí chybně.U Oktávky Po nastartování se musí ten podtlak zatáhnout na doraz a po chcípnutí se po několika vteřinách hned po takovým pufnutí ovládacího ventilu vátí zpátky.

Napsal: 08 zář 2010, 12:09
od ladisek
Přez diagnostiku proveď načtení základních hodnot a to požedované množství a skutečné,pokud to buide takřka stejné s minimální odchylkou turbo je v pořádku a vyměň černý ventil na podtlak turba.Za motorum na pedálové stěně jsou dva a systém hadiček.Jeden černej a druhej má světlé víčko.V opačném případě je v háji turbo.
Napsal: 08 zář 2010, 18:12
od origoš
V podtlaku to nehledej, kdyby to někde ucházelo, tak by foukalo málo a tohle fouká moc. Buď po vyčištění stále vázne, nebos otočil tu ovládací destičku.