Ducato 2,5 TDI - vadný vstřiky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ducato 2,5 TDI - vadný vstřiky
Ahoj kluci
Je to asi rok a půl co jsem koupil všechny čtyři nový vstřiky na Ducato. Je to 2.5 TDI 85kw. Vstřiky jsou tam od Bosche 240 bar.
Minulej rok v listopadu jsem to odstavil a teď se to pokoušel nastartovat. Ani ťuk. Nakonec jsem to roztáhl a chytlo to. Hrozně to kouřilo (modře,černě,bíle) nemělo to výkon a nedrželo to volnoběh. Tak jsem vstřiky vyndal,dovezl je dnes na vyzkoušení a ani jeden nefunguje tak jak má. Různě propouštěj,teče to z nich a nerozprašujou. Prej se to všechno stalo naftou. Že tam byla dlouho,že byly krutý mrazy a že nafta stojí za hovno,že do toho prej přidávaj řepku a že mi to tam prej žluklo,srazilo se to a nevím co ještě.
V servisu mi řekl,že jsou přidřený a že mám koupit všechny nový.
Takže se chci zeptat jestli s tím máte nějaký zkušenosti? Nepůjde to nějak vyčistit? Rozhejbat? To se opravdu všechny zkurvily? Mají najeto asi 80 000km,tak mi to přijde trochu škoda...
Díky moc Jarda.
Je to asi rok a půl co jsem koupil všechny čtyři nový vstřiky na Ducato. Je to 2.5 TDI 85kw. Vstřiky jsou tam od Bosche 240 bar.
Minulej rok v listopadu jsem to odstavil a teď se to pokoušel nastartovat. Ani ťuk. Nakonec jsem to roztáhl a chytlo to. Hrozně to kouřilo (modře,černě,bíle) nemělo to výkon a nedrželo to volnoběh. Tak jsem vstřiky vyndal,dovezl je dnes na vyzkoušení a ani jeden nefunguje tak jak má. Různě propouštěj,teče to z nich a nerozprašujou. Prej se to všechno stalo naftou. Že tam byla dlouho,že byly krutý mrazy a že nafta stojí za hovno,že do toho prej přidávaj řepku a že mi to tam prej žluklo,srazilo se to a nevím co ještě.
V servisu mi řekl,že jsou přidřený a že mám koupit všechny nový.
Takže se chci zeptat jestli s tím máte nějaký zkušenosti? Nepůjde to nějak vyčistit? Rozhejbat? To se opravdu všechny zkurvily? Mají najeto asi 80 000km,tak mi to přijde trochu škoda...
Díky moc Jarda.
Kup si Bosch made in Germany /France/ Swiss a pod.
Alebo rovno FB, su sice drahsie a kvalita sa oprati Bosch, Lucas, Denso neda porovnat a takisto ak by sa vyskytol nedajboze cisto nahodou problem tak sa daju reklamovat.
PS: Tie Bosch made in India / Brasil a pod. su lacne prevedenia urcene pre rozvojove krajiny (na trhy krajin tretieho sveta)
Alebo rovno FB, su sice drahsie a kvalita sa oprati Bosch, Lucas, Denso neda porovnat a takisto ak by sa vyskytol nedajboze cisto nahodou problem tak sa daju reklamovat.
PS: Tie Bosch made in India / Brasil a pod. su lacne prevedenia urcene pre rozvojove krajiny (na trhy krajin tretieho sveta)
Chtel bych se zeptat, mam 2.3 l JTD Ducato 2004, ktere najednou prestalo jet. Stalo se mi to dokonce za jizdy v Nemecku. Myslel jsem si, ze mi skocil remen o zub a tak jsem to odtahl do Fiatu. Tam mi rekli, ze je to vysokotlaky cerpadlo. To se mi ale nezdalo, tak jsem to nechal zase odvest pryc. Myslim si take na vstriky, protoze, kdyz propousteji, tak to nepojede, akorat nevim, jestli se to muze stat tak najednou. Kde jste si je nechaval prezkouset a kde jste objednaval nove, jestli se mohu zeptat. To s tou Indii je vyborna pripominka.
No to jsem měl od začátku na mysli,ale nikdo se tady k tomu nějak nevyjadřoval...
Už je to v pohodě...koupil jsem tam ty italský co mi tu někdo doporučil...F.Bosio,tak to snad bude v poho.
Jinak kluci,sehnat ty od Bosche,ale né indický je nemožný...zkoušel jsem to všude možně a nakonec jsem zjistil,že tyhle se prostě nikde jinde nedělají než právě v tý Indii... bylo mi to nakonec řečeno na dvou místech,tak se tomu dá asi i věřit...
Tím se dostáváme k tomu,že o pár příspěvků výše trvzení,že vstřiky vyráběný v těhlech prdelích světa jsou určený pro rozvojový země apod. nebude až tak pravda...zdá se,že jsou určený úplně pro všechny...
)
Už je to v pohodě...koupil jsem tam ty italský co mi tu někdo doporučil...F.Bosio,tak to snad bude v poho.
Jinak kluci,sehnat ty od Bosche,ale né indický je nemožný...zkoušel jsem to všude možně a nakonec jsem zjistil,že tyhle se prostě nikde jinde nedělají než právě v tý Indii... bylo mi to nakonec řečeno na dvou místech,tak se tomu dá asi i věřit...
Tím se dostáváme k tomu,že o pár příspěvků výše trvzení,že vstřiky vyráběný v těhlech prdelích světa jsou určený pro rozvojový země apod. nebude až tak pravda...zdá se,že jsou určený úplně pro všechny...

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
TDI tech píše:Nezmysel, dyzy Bosch na Ducato sa vyrabaju aj vo francuzkuPreto ze su min. o 100% drahsie ako tie z indie tak ich sem skoro kazdy predajca netaha
Píšeš kokotiny. To si jako myslíš že ten prodejce si je objedná v Indii?
Dodavatel a výrobce Bosch je jen jeden a jedna cena. To že jsou z Indie, je věc výrobce. Je to úplně normální. Výroba se přesouvá za levnější pracovní silou. Možná by ses divil kde všude má Bosch fabriky.
Jinak ty vstřiky jsou jako každé jiné. Je to jen o řádné montáži a kvalitě nafty.
Dej si ruku na srdce. Používáš při montáži trysek momentový klíč? A znáš předepsaný moment?
Určitě napíšeš že ano.
Víš, já už mám trochu víc praxe, živým se s tím už přes třicet let. Žádnou novou trysku od Bosche jsem ještě nemusel reklamovat i kdyby byla z Tramtárie.
To vam nieje ani kus podozrive, ze ked kupujete dyzy na nejake auto od Boscha tak vam dobry (podotykam dobry) predaca skoro furt ponukne dvojaku cenu na rovnake dyzy. Preco asi nuka dyzu za 15eur/ks a tu istu ale zo starych skladovych zasob za 36eur? Taky velky rozdiel na cene je medzi made in India/Brasil a made in Germany/France. Som este sice mlady zasran a nemam 30 rokov praxe, ale uz mi "zopar" dyz cez ruky preslo a to od kadejakych vyrobcov, takze viem korektne posudit co je dobre a co nie.
A este k tomu momentovemu klucu, musi sa pouzivat preto, aby sa zabezpecila rovonomernost otvaracich tlakov. Jednodtnym utahovacim momentom koruniek sa da zabezpecit priblizne rovnaka tolerancia voli a predpatia pruzin v tele vstrekovaca. Ale nema to nic spolocne stym ako dyza rozprasuje (aky ma ukavap a pod.) A prave to je najdvolezitejsia vec podla ktorej sa dyza posudzuje. Cim jemnejsie, sustredenejsie a rovnomernejsie rozptili (rozprasi) palivo tym lepsia atomizacia a nasledne dokonalejsie prehorenie v spalovacej komore (menej krakovacich reakcii).
A podalsie uz len tym ze sa vlozi vstrek do motora a utiahne na predpisany moment zase sa jeho parametre zmenia. A vplyv teploty a tlaku na vlastnosti dyzy ako takej. Niekedy sa vela zmeni potom co sa vstrek prvy krat zohreje na prevadzkovu teplotu. Dajte si niekedy rucnu skusacku na vstrek ktory ste prave namontovali do motora a kukajte co sa bude diat len s otvaracim tlakom oproti tomu co bol na skusacke na stole. U vstrekov kotre su uchytene na trnoch to az tak velky rozdiel nieje, ale u vstrekovacoch co sa srubuju na zavit to uz nieje zanedbatelny rozdiel aj ked su utiahnute presne na moment.
A este k tomu momentovemu klucu, musi sa pouzivat preto, aby sa zabezpecila rovonomernost otvaracich tlakov. Jednodtnym utahovacim momentom koruniek sa da zabezpecit priblizne rovnaka tolerancia voli a predpatia pruzin v tele vstrekovaca. Ale nema to nic spolocne stym ako dyza rozprasuje (aky ma ukavap a pod.) A prave to je najdvolezitejsia vec podla ktorej sa dyza posudzuje. Cim jemnejsie, sustredenejsie a rovnomernejsie rozptili (rozprasi) palivo tym lepsia atomizacia a nasledne dokonalejsie prehorenie v spalovacej komore (menej krakovacich reakcii).
A podalsie uz len tym ze sa vlozi vstrek do motora a utiahne na predpisany moment zase sa jeho parametre zmenia. A vplyv teploty a tlaku na vlastnosti dyzy ako takej. Niekedy sa vela zmeni potom co sa vstrek prvy krat zohreje na prevadzkovu teplotu. Dajte si niekedy rucnu skusacku na vstrek ktory ste prave namontovali do motora a kukajte co sa bude diat len s otvaracim tlakom oproti tomu co bol na skusacke na stole. U vstrekov kotre su uchytene na trnoch to az tak velky rozdiel nieje, ale u vstrekovacoch co sa srubuju na zavit to uz nieje zanedbatelny rozdiel aj ked su utiahnute presne na moment.
Neberu nikomu jeho zkušenosti,ale já mám nejraději trysky,které se vyrábějí u nás..,dokonce když si mám vybrat ,chci je raději než Bosch/i když motorpal u nás Bosch vlastní,ne?/ italské jsem použil jen jednou a nebyl jsem schopen jednu uvést do chodu....otevřela až při téméř dvojnásobném tlaku....indické jsem montoval párkrát a nemohl jsem je rozchodit....Škoda,že naše výroba nepokrývá veškerý sortiment....
nepropadat panice...