Stránka 1 z 1

pomoc s filtrovanim

Napsal: 09 dub 2010, 18:45
od kubovaryk
caute mam G3 1,9tdi ahu 66kw cerpadlo bosch precital som si toto forum fritovacieho oleja mam dost stale len mam problem s filtraciou este som neskusal cez filter liaz ale aj to budem robit zatial som to len cez plachtu filtroval ale nic moc olej je pekne cerveny ale nie priehladny chcel by som z toho tie tuky odstranit daju sa odstranit tym filtrom z liazky? chcem to liat 30%RO a 70nafta len ked je teplo vonku a ked budem filtrovat tak kolko mikronov mozem byt maximalne? a kde by sa dali zonat lacne filtračne saky na samospad? dakujem

Napsal: 09 dub 2010, 18:52
od kubovaryk
este ked to prefiltrujem cez filter liaz mozem rovno dat do nadze? kolko mikronov dosiahnem cez filter liaz

Napsal: 10 dub 2010, 12:45
od kubovaryk
pomoze pridavat pertolej do oleja alebo niec ine aby to zmenilo hustotu?

Napsal: 10 dub 2010, 16:21
od slovacek.milos
kubovaryk píše:pomoze pridavat pertolej do oleja alebo niec ine aby to zmenilo hustotu?
toš ba ;) miloš

Napsal: 10 dub 2010, 21:20
od kubovaryk
A KDE SA DAJU KUPIT TESNENIA PRE BOSCH KTORE VYRDZIA AJ OLEJ?

Napsal: 11 dub 2010, 08:34
od slovacek.milos
kubovaryk píše:A KDE SA DAJU KUPIT TESNENIA PRE BOSCH KTORE VYRDZIA AJ OLEJ?
aké tesnenia na čo ;) miloš

Napsal: 11 dub 2010, 08:54
od kubovaryk
no niekde som cital ze je nejaka sada tesneni pre cerpadla bosch ktore vydrzia RO a nebude cerpadlo chcat a neviem kde kupit aj obycajne keby nahodou mi zacalo tiect cerpadlo potrebujem auto na kazdy den tak preto b som chcel mat nejake v zasobe

Napsal: 11 dub 2010, 09:30
od slovacek.milos
kubovaryk píše:no niekde som cital ze je nejaka sada tesneni pre cerpadla bosch ktore vydrzia RO a nebude cerpadlo chcat a neviem kde kupit aj obycajne keby nahodou mi zacalo tiect cerpadlo potrebujem auto na kazdy den tak preto b som chcel mat nejake v zasobe

po roce 2000 má být palivová soustaqva konstruována tak aby odolívala metylesteru miloš

Napsal: 11 dub 2010, 10:17
od Koval(CZ)
Olej mi nic na čerpadle BOSCH za 3 roky ježdění nevyžral a to jsem už za tu dobu ujel 80 tisíc km na friťák.

Napsal: 11 dub 2010, 10:31
od kubovaryk
to je pekne ze po roku 2000 musia byt odolne palivove sustavy ale ja mam rok 96 tak ci sa daju tie tesnenia niekde zohnat

noo a preco tu potom pise vela ludi ze im zacalo cerpadlo chcat?

Napsal: 11 dub 2010, 10:31
od kubovaryk
to je pekne ze po roku 2000 musia byt odolne palivove sustavy ale ja mam rok 96 tak ci sa daju tie tesnenia niekde zohnat

noo a preco tu potom pise vela ludi ze im zacalo cerpadlo chcat?


inac na filtrovanie som zohnal cerpadlo z tatry na 24V a dva filtre z liaz

Napsal: 11 dub 2010, 10:52
od slovacek.milos
kubovaryk píše:to je pekne ze po roku 2000 musia byt odolne palivove sustavy ale ja mam rok 96 tak ci sa daju tie tesnenia niekde zohnat

noo a preco tu potom pise vela ludi ze im zacalo cerpadlo chcat?


inac na filtrovanie som zohnal cerpadlo z tatry na 24V a dva filtre z liaz
na provoz na RO není jednotný náhled a proto se zde píšou věci různé, pokud chceš mít náhradní těsnění tak navštiv nějakého čerpadláře, na netu jich najdeš mnoho,

já to řeším tak že vytáhnu čerpadlo, zjistím typ čerpadla, zajdu ve strážnici za tondou zelinou autodíly zelina strážnice, ten má katalog a věci objedná, firma boš se třeba zdokonalila tak že na guferu nenajdeš číslo musíš vědět typ čerpadla, ;) miloš

Napsal: 13 srp 2011, 12:33
od pepe276
kubovaryk píše:este ked to prefiltrujem cez filter liaz mozem rovno dat do nadze? kolko mikronov dosiahnem cez filter liaz
Na tuhle mojí stejnou otázku mi kdysi odpověděl člověk z Mann-Hummelu, že jemné filtry řady Oto(levnější řada filtrů od Mann-Hummel, dneska se to snad jmenuje Unicofilter) - typy: PJ1(stará Avia) a PJ4(Liazka) filtrují na 5 mikronů a hrubý z Liazky Ph4 na 10 mikronů. Ale taky mi psal, že to je změřené snad kdysi podle nějaké staré metodiky, nebo tak nějak a teď po novu že to už neměřili, asi protože se s těmahle starejma verkama už dneska nikdo nezabývá a nevyplatí se jim to.