van Thomas píše:Ale kdyz pak na pace snizim ty otacky,tak pak jakoby nebudu moc dat plnej plyn,ne?
A jak udelat ten bajpas na turbu?
Plnej plyn budeš moct dát! Musíš snížit spodní doraz, o který se opírá regulační páka na čerpadle (jde k ní lanko od plynu). Je tam tuším taky kontra matka.
Bypass vyřadíš z činnosti tak, že zabezpečíš ať se neotevírá (ať jdou veškeré výfukové plyny na lopatky turbíny) -ať se nehejbe ta tyčka co vede z plechovky na turbu, do této plechovky vede hadička z místa za kompresorovým kolem. Nejjednodušší je tu hadičku odpojit, tím zůstává bypass pořád zavřený, a něčím zaslepit výstup za kompresorem ať neuniká tlak. Podle mě ale půjde turbo brzo do kytek, protože se bude dost přetáčet ale na druhou stranu, pokud to skutečně dá bar a půl a odladíš dávkování nafty tím šroubkem + ten IC tak to bude zřejmě dost dobře lítat. Nejlepší bys měl současné turbo zaměnit za Garretta GT17 ze 130 PS TDI, jelikož ti vydrží (narozdíl od toho starého turba které budeš přetáčet). To turbo by tam mělo jít snadno, Andre je nabízí tuším něco mezi 3500 - 4000 Kč a má navíc naklápěcí lopatky, takže takřka zmizne turbo prodleva.