jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Bydliště: Praha

jak na zlepseni TD

Příspěvek od AlesShi »

jde nejak lehce poupravit muj 1,9TD v B3? Uz ma nalitano peknejch 200tis takze nic extremniho. Je to 55kw, s tim asi moc nehnu, ale treba naky spesl vstriky? Zvednout kroutak? Lepsi fitr vzduchu?

nebo to nema cenu resit a jezdit zvesela dal?
kdyz vykon mi casto chybi...



edit:
vyreseno, mTDI :D
Naposledy upravil(a) AlesShi dne 06 říj 2007, 21:23, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

filtr dat muzes ale asi ti nic nepomuze, na jakykoliv jiny zvysovaní vykonu bych byl opatrnej, protoze ten motor to s nejvetsí pravdepodobností pohřbí. jeste bys tam mohl dat IC, to trochu pomuze, pokud chces víc, vymen motor za TDI, do B3 jde hezky
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

dej tam motor z octavie a nech si udelat mechanicke cerpadlo. TED TO MAM V B3 A JEDE TO UZASNE!§!!!!!!
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

stačí vyřadit bajpas na turbu, ale bacha tlak pujde z 0,8 na 1,5Baru, a když si pohraješ s dávkou na přidavači na čerpadle tak maš přes 100k
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

s naštelovaným a přizpůsobeným čerpadlem (kvuli MOOOC vzduchu) a s intercoolerem se můžeš dostat na 130k. mam to vyzkošený. ladič TD
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

iTD: no to je aj dosť, ja som si vždy myslel, že IDI motory nie sú tak tunovateľné... Že praskajú hlavy jedna radosť.
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Bydliště: Chomutovsko

Příspěvek od Děděk »

Však taky praskají :) ,stačí jen trochu víc přidat tý nafty.
SHARAN AUY 2002
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

blbost, mam golf II 1,6 TD, 300tis. km nalitaný, tlak 1,8b. a 105k a 200Nm. vše je ok, jen turbo vydrží méně, ale když se budeš chovat slušně (zahřívat motor a zbytečně ho netrápit) tak vydrží!
Naposledy upravil(a) Smoke dne 09 pro 2008, 18:59, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
brunolet
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 16 bře 2006, 18:43

Příspěvek od brunolet »

Zdar a sílu, chlapi jak bych mohl předělat ten bypas, poipřípadě přidat na čerpadle. Mohl by někdo sdělit postup ?
A jde ten bypas i na 1.8 Turbo ?(benzín) octavia
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30

Příspěvek od tmracing »

ak mas 1,8T benzin tak na to co bolo vyssie napisane zabudni :-) benzinak nema cerpadlo ktore by urcovalo davky, a chudobnejsou zmesou prepalis piesty ani nevies ako :-)... tam ti neostane nic nez ist niekomu kto vie dobre robit cipy a cipnut to pretoze zmes ti nastavuje RJ a benzin sa ti davkuje cez elektronicky ovladane vstrekovace
Peugeot 406, HDI, 110ps
brunolet
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 16 bře 2006, 18:43

Příspěvek od brunolet »

To vím, samozřejmě, špatně jsem to napsal , byly to dvě otázky.
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29

Příspěvek od lukee »

Naftu přidáš tímhle šroubkem na čerpadle, povol kontra a otoč šroubkem (opatrně je citlivý, zvednou se otáčky) doprava tak o půl otáčky šroubku. Otáčky vyletí na cca 1800 tak je rychle uber na dorazu plynu. Nasedni a vyzkoušej, pravděpodobně to líp pojede ale bude to i "líp" hulit :D
Obrázek
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
van Thomas
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Registrován: 07 kvě 2006, 18:16

Příspěvek od van Thomas »

Ale kdyz pak na pace snizim ty otacky,tak pak jakoby nebudu moc dat plnej plyn,ne?

A jak udelat ten bajpas na turbu?
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29

Příspěvek od lukee »

van Thomas píše:Ale kdyz pak na pace snizim ty otacky,tak pak jakoby nebudu moc dat plnej plyn,ne?

A jak udelat ten bajpas na turbu?
Plnej plyn budeš moct dát! Musíš snížit spodní doraz, o který se opírá regulační páka na čerpadle (jde k ní lanko od plynu). Je tam tuším taky kontra matka.

Bypass vyřadíš z činnosti tak, že zabezpečíš ať se neotevírá (ať jdou veškeré výfukové plyny na lopatky turbíny) -ať se nehejbe ta tyčka co vede z plechovky na turbu, do této plechovky vede hadička z místa za kompresorovým kolem. Nejjednodušší je tu hadičku odpojit, tím zůstává bypass pořád zavřený, a něčím zaslepit výstup za kompresorem ať neuniká tlak. Podle mě ale půjde turbo brzo do kytek, protože se bude dost přetáčet ale na druhou stranu, pokud to skutečně dá bar a půl a odladíš dávkování nafty tím šroubkem + ten IC tak to bude zřejmě dost dobře lítat. Nejlepší bys měl současné turbo zaměnit za Garretta GT17 ze 130 PS TDI, jelikož ti vydrží (narozdíl od toho starého turba které budeš přetáčet). To turbo by tam mělo jít snadno, Andre je nabízí tuším něco mezi 3500 - 4000 Kč a má navíc naklápěcí lopatky, takže takřka zmizne turbo prodleva.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak to mi vysvetlete jak letita 1.6TD dokaze ovladat VTG turbo.

Polopaticky prosimpekne. Jsem na to zvedav.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“