Problém so štartom Tipo 1.9 TD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
CrazyPK
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01 lis 2006, 16:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolcany SK

Problém so štartom Tipo 1.9 TD

Příspěvek od CrazyPK »

Zdravim. Vlastním presúvadlo Tipo 1.9 TD. Jednou z vecí čo ma štve je štartovanie /aj za studena aj za tepla aj pri zohriatom motore/.

Pri štartovaní dlho točí a až kdesi čosi odpáli.Ked chytí (studený) tak párkrát niektorý valec vynechá a potom už beží normálne.

Ak môžte prosím poradte. zatim dik
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5725
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Mne neco podobneho robilo na TIPU1,7D a byl rozleptany palivovy filtr cize stary ked to nepomoze bude neco s dopravou nafty alebo s cerpadlem
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Tip:
Koukni na zhavice.Porovnej jejich proudovou charakteristiku.Muzes je i demontovat a zkontrolovat zhavici kolik.
Fiat Tipo 1,9TD
jan
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 18 zář 2006, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan »

zkus zmerit predvstrik a taky tlaky ve valcich.
CrazyPK
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01 lis 2006, 16:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolcany SK

Příspěvek od CrazyPK »

Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.

Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.

Skusim sa este pozriet na trysky.

Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

CrazyPK píše:Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.

Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.

Skusim sa este pozriet na trysky.

Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.
Tlaky mas nic moc :(
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
rat21
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od rat21 »

CrazyPK píše:Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.

Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.

Skusim sa este pozriet na trysky.

Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.
Ked chces kvalitne trysky, kup Bosch napr. v Motorpale, musis vediet typ motora - stitok mas pod kapotou nad pravym svetlom. A skontroluj si bateriu, pri tvojich tlakoch potrebujes mat 100%-nu.
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

tlak 22 a 23 je podle me na naftaka na to abys v zime nenastartoval.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
rat21
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od rat21 »

Tomas-Oaza píše:tlak 22 a 23 je podle me na naftaka na to abys v zime nenastartoval.
Musim protestovat. Tlaky 22 som mal asi pred 3 rokmi a minulu zimu som startoval aj pri -25.
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

rat21 píše:
Tomas-Oaza píše:tlak 22 a 23 je podle me na naftaka na to abys v zime nenastartoval.
Musim protestovat. Tlaky 22 som mal asi pred 3 rokmi a minulu zimu som startoval aj pri -25.
Diesel v dobrej kondicii by mal mat tlaky vacsie ako tvojich 22. Ako to bolo merane?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
CrazyPK
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 01 lis 2006, 16:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolcany SK

Příspěvek od CrazyPK »

Chlapi, aky je rozdiel v tryskách: DN 12 SD 290 a DN 0 SD 288 ?
Tie 290-tky mam teraz. Zohnal som z druhého Tipa drziaky aj s tryskami a tam boli 288-čky.

Ake tam mam teda dat ?
Mam TYP motora: 160 A6 55A
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“