Problém so štartom Tipo 1.9 TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém so štartom Tipo 1.9 TD
Zdravim. Vlastním presúvadlo Tipo 1.9 TD. Jednou z vecí čo ma štve je štartovanie /aj za studena aj za tepla aj pri zohriatom motore/.
Pri štartovaní dlho točí a až kdesi čosi odpáli.Ked chytí (studený) tak párkrát niektorý valec vynechá a potom už beží normálne.
Ak môžte prosím poradte. zatim dik
Pri štartovaní dlho točí a až kdesi čosi odpáli.Ked chytí (studený) tak párkrát niektorý valec vynechá a potom už beží normálne.
Ak môžte prosím poradte. zatim dik
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24 led 2006, 16:55
- Bydliště: vysocina
Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.
Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.
Skusim sa este pozriet na trysky.
Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.
Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.
Skusim sa este pozriet na trysky.
Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.
Tlaky mas nic mocCrazyPK píše:Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.
Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.
Skusim sa este pozriet na trysky.
Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Ked chces kvalitne trysky, kup Bosch napr. v Motorpale, musis vediet typ motora - stitok mas pod kapotou nad pravym svetlom. A skontroluj si bateriu, pri tvojich tlakoch potrebujes mat 100%-nu.CrazyPK píše:Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.
Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.
Skusim sa este pozriet na trysky.
Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Diesel v dobrej kondicii by mal mat tlaky vacsie ako tvojich 22. Ako to bolo merane?rat21 píše:Musim protestovat. Tlaky 22 som mal asi pred 3 rokmi a minulu zimu som startoval aj pri -25.Tomas-Oaza píše:tlak 22 a 23 je podle me na naftaka na to abys v zime nenastartoval.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex