Sharan 1,9PD 115ps trhanie pri 1400-1800 ot.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sharan 1,9PD 115ps trhanie pri 1400-1800 ot.
mam Sharan 1,9 PD 115ps. rok 2001
auto mi pri pomalom zrychlovani vacsinou na 2ke okolo 1400-1800 ot trha-cuká tak ako ked sa rozbieha zaciatocnik v autoskole.
doteraz mi to robilo iba na 2ke...
auto som dal cipnut inac chodí pri plnom plyne super, ovela viac ako predtym.
ALE to cukanie-trhanie pri 1400-1800 ot. mi robi aj na 2ke aj na 3ke aj 4ke.
proste vzdy ked pomaly pridavam (zrychlujem) napr. v zapche.
co to moze byt? ma niekto s tym skusenost?
BTW akú mate spotrebu kto mate sharan alhambra 115 ps PD? inac ma to pohot hmotnost 1850kg takze s pasikom sa to neda porovnat.
ja pri velmi velmi pomalej jazde 90-100 na 6ku mam 5,5 - 6l.
a pri sviznej jazde 8,5-9l
zhoduje sa to s normalom?
auto mi pri pomalom zrychlovani vacsinou na 2ke okolo 1400-1800 ot trha-cuká tak ako ked sa rozbieha zaciatocnik v autoskole.
doteraz mi to robilo iba na 2ke...
auto som dal cipnut inac chodí pri plnom plyne super, ovela viac ako predtym.
ALE to cukanie-trhanie pri 1400-1800 ot. mi robi aj na 2ke aj na 3ke aj 4ke.
proste vzdy ked pomaly pridavam (zrychlujem) napr. v zapche.
co to moze byt? ma niekto s tym skusenost?
BTW akú mate spotrebu kto mate sharan alhambra 115 ps PD? inac ma to pohot hmotnost 1850kg takze s pasikom sa to neda porovnat.
ja pri velmi velmi pomalej jazde 90-100 na 6ku mam 5,5 - 6l.
a pri sviznej jazde 8,5-9l
zhoduje sa to s normalom?
dnes som bol u kamoša v servise a náhodou tam mal fungel novu vahu vzduchu na moj motor. nebol to sidce origo diel ale náhrada, ale bol nový nepouzity.
v domnienke, ze toto bude pricina tak sme to vymenily.
ALE ono sa to s novou vahou vzduchu prejavovalo este viac a este castejsie!
VAG neukazuje ziadnu chybu.
Tak neviem co by ste mi poradili?
Ten EGR ventil ked zaslepim sa stane CO? nebude to nicomu vadit?
kolko stoji novy, alebo za kolko sa da zohnat?
prosim poradte
v domnienke, ze toto bude pricina tak sme to vymenily.
ALE ono sa to s novou vahou vzduchu prejavovalo este viac a este castejsie!
VAG neukazuje ziadnu chybu.
Tak neviem co by ste mi poradili?
Ten EGR ventil ked zaslepim sa stane CO? nebude to nicomu vadit?
kolko stoji novy, alebo za kolko sa da zohnat?
prosim poradte
toto napisal HUML v inej podobnej teme.
Ale mne to nekouri cerne, skoro vobec to nekouri. Iba ked sa zrychluje naplno na 1 a 2.
Tak co aj tak mam skusit ten EGR? on sluzi na co?
ani po HLEDAT som sa nedozvedel kolko stoji novy a za co sa da zohnat?
Zaslal: st duben 19, 2006 11:13 pm
Huml
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 732
Bydliště: Brno
Kouří to černě? Jestli ne, tak EGR to nebude, spíš mrkni opravdu pod ventildekl na kabeláž. A hlavně chlapi, co na to VAG?
_________________
Trvale Dobrá Investice
Ale mne to nekouri cerne, skoro vobec to nekouri. Iba ked sa zrychluje naplno na 1 a 2.
Tak co aj tak mam skusit ten EGR? on sluzi na co?
ani po HLEDAT som sa nedozvedel kolko stoji novy a za co sa da zohnat?
Zaslal: st duben 19, 2006 11:13 pm
Huml
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2006
Příspěvky: 732
Bydliště: Brno
Kouří to černě? Jestli ne, tak EGR to nebude, spíš mrkni opravdu pod ventildekl na kabeláž. A hlavně chlapi, co na to VAG?
_________________
Trvale Dobrá Investice
Po novejch zkušenostech s vadným softem na Octaviích II, kdy vlivem špatně nastavené mapy EGR auta při mírné zátěži cukají bych to EGRko zkusil zaslepit, navíc jak píšeš, že jste tam zkusili jinou váhu a bylo to ještě horší, tak bych to zkusil tuplem. Jinak myslím, že to co se řešilo v tom příspěvku, kterej si vytáhl, tak tam to myslím cukalo při plné zátěži a to je rozdíl, tam kdyby to bylo EGR, by se to projevovalo asi opravdu tou zvýšenou kouřivostí. Jinak jako vždy, projet to s VAGínou a musí to být vidět hned.
v sobotu som plechom zaslepil tu kovovu trubku, ktora sa pripaja na egr ventil odspodu.
cele som to vycistil, bolo to zajebabrané jak svina. nánosu karbonu asi 3-5mm
a uz to necuká
ALE mam otazku: podtlakovu hadicu co ide do egr ventilu mam odpojit a tiez zaslepit napr vlozením srobu, alebo mam nehat pripojenu na ventile?
Vo VAGu mám odstavit funkciu egr ventilu? to sa dá?
cele som to vycistil, bolo to zajebabrané jak svina. nánosu karbonu asi 3-5mm
a uz to necuká

ALE mam otazku: podtlakovu hadicu co ide do egr ventilu mam odpojit a tiez zaslepit napr vlozením srobu, alebo mam nehat pripojenu na ventile?
Vo VAGu mám odstavit funkciu egr ventilu? to sa dá?
tu můžeš nechat zapojenou, tak jak je, když jsi to zaslepil tím plechem. Jinak pokud by jsi chtěl zjistit čím to doopravdy je, jestli tím el. ventilem N19 nebo tím tělesem, tak bys musel ten plech odělat a zkusit to jen s odpojenou hadicí a pokud by to dělalo tak by to vypadalo na ten ventil N19, za předpokladu, že jsi tu klapku předem důkladně vyčistil, aby se vyloučilo, že to vázlo díky tomu karbonu, nejlépe čistit vymontovaný v technický benzínu.
tento problem je sposobeny vyrobcom a sposobuje ho zle naprogramovanie cinnosti EGR - zdroj tychto informacii je technicke oddelenie VAG. - pri tomto probleme maju v servise vymenit RJ motora s upravenou verziou software. Ja som to vo svojom passate vyriesil gulickou v hadicke heducej k EGR. Pamat zavad bola potom stale cista


maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655