Komorový výfuk(expanzni komora za turbem)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Komorový výfuk(expanzni komora za turbem)
....nooo, tak ještě komorový výfuk.......a je....

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
mno tak to samozrejme! ... "komorovemu vyfuku" je specialne upravena downpipeTDIPOWER píše:....nooo, tak ještě komorový výfuk.......a je....![]()
![]()
![]()
http://www.tjmmotorsport.com/store/imag ... ctid=16164
...nejak Ti ten radobyvtipek nevysel

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
To se musíš na ten monitor podívat z boku,nebo proti světlu, pak se to leskne celý, faktorigoš píše:Co je downpípe nevím, ale věděl bych co je PrazdrojPípe. Jinak ta trubká má být správně vyleštěna do zrcadlového lesku nejen zvenku, ale hlavně zevnitř, aby na ní neulpívaly saze."komorovemu vyfuku" je specialne upravena downpipe
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"
2origos: proc zvenci? aby ses mohl chlubit pred holkama, jak ho mas hezky vylestenyho?
...jinak samozrejme fakt o vylesteni zevnitr nelze zpochybovat
2origos: proc zvenci? aby ses mohl chlubit pred holkama, jak ho mas hezky vylestenyho?
...jinak samozrejme fakt o vylesteni zevnitr nelze zpochybovat
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Můžeš, prosím, ten princip trochu konkretizovat. Kam co odfukuje? Díky.Forest píše:jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Do vyfuku?TDIPOWER píše:Můžeš, prosím, ten princip trochu konkretizovat. Kam co odfukuje? Díky.Forest píše:jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"
Nevim, co na tom nechapes - je to vicemen stejny princip, jako princip trysky (velice zobecneno) ... spaliny, resp. jejich razy maji kam expandovat. Ver, ze je rozdil mezi tim, kdyz to expanduje do 50mm nebo 80mm...byt pak nasleduje zuzeni.TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A co to má společného s rozdílem tlaku před a za turbem, jak jsi psal??? Prostě to nechápu, tak mě zabij...nebo mi to radši vysvětli. Jsem vcelku chápavý 
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Uprimne receno, radeji bych Te zabil...btw. o te posledni vete by se dalo hodne polemizovat, vzhledem k tomu, jak si protirecisTDIPOWER píše:A co to má společného s rozdílem tlaku před a za turbem, jak jsi psal??? Prostě to nechápu, tak mě zabij...nebo mi to radši vysvětli. Jsem vcelku chápavý
http://www.rivayamaha.com/RivaStore/pro ... %20Systems
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Nevím proč na mě útočíš. Jen se ptám....
Zdá se mi, že jsi pouze velmi aktivní uživatel internetu. Furt tu jenom hážeš nějaké odkazy a o funkci víš hovno. Ale možná se pletu. Říkám jen, že se mi to zdá. Ale tak proč mě nepoučíš a nevysvětlíš to??? Já toto fakt neznám. Jen jsem byl zvědavý, co mi odpovíš. Říkáš že: "jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim" To je pravda. Ale platí to pro sací okruh motoru. A my se teď bavíme o výfuku, nebo ne??? Tu tvoji definici sis sice někde přečetl, ale použil jsi ji v nesprávné chvíli. No stane se.
To cos tu hodil tak se používá u dvoutaktních motorů pro zlepšení výplachu. Tomu by odpovídal i ten odkaz rivaYAMAHA.com, co jsi sem dal. Ale fakt tomu nerozumím. Možná se pletu.
Navíc to vypadá, že to na co to je připojené je karburátor. Vidím tam nějaké filtry, navíc je to pospojované nějakou pryží, nebo co...Je tam fakt blbě vidět. Bavíme se vůbec o výfuku????
Nemyslím si že u turbomotorů by to mělo význam.......
Jestli to chápeš, tak to tu popiš. Myslím, že nejsem sám, koho to zajímá. Jestli ne, tak proč tu o tom vůbec mluvíš.
Zdá se mi, že jsi pouze velmi aktivní uživatel internetu. Furt tu jenom hážeš nějaké odkazy a o funkci víš hovno. Ale možná se pletu. Říkám jen, že se mi to zdá. Ale tak proč mě nepoučíš a nevysvětlíš to??? Já toto fakt neznám. Jen jsem byl zvědavý, co mi odpovíš. Říkáš že: "jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim" To je pravda. Ale platí to pro sací okruh motoru. A my se teď bavíme o výfuku, nebo ne??? Tu tvoji definici sis sice někde přečetl, ale použil jsi ji v nesprávné chvíli. No stane se.
To cos tu hodil tak se používá u dvoutaktních motorů pro zlepšení výplachu. Tomu by odpovídal i ten odkaz rivaYAMAHA.com, co jsi sem dal. Ale fakt tomu nerozumím. Možná se pletu.
Navíc to vypadá, že to na co to je připojené je karburátor. Vidím tam nějaké filtry, navíc je to pospojované nějakou pryží, nebo co...Je tam fakt blbě vidět. Bavíme se vůbec o výfuku????
Nemyslím si že u turbomotorů by to mělo význam.......
Jestli to chápeš, tak to tu popiš. Myslím, že nejsem sám, koho to zajímá. Jestli ne, tak proč tu o tom vůbec mluvíš.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
No ja to take uplne nechapu. Tuhle expanzni nadobu bych si do auta opravdu nenamontoval, protoze mam pocit, ze se v te nadobe zacnou delat turbulence. A nikde nevidim rozumne zduvodneni, ze kdyz si tam "to turbo odfoukne", tak plyny odejdou dale do vyfuku a nezacnou pulzovat v te nadobe.
Navic na tom RIVAsport je ta trubka pro jiny motor a jeji prechod na vyfuk je mnohem vice plynuly.
Navic na tom RIVAsport je ta trubka pro jiny motor a jeji prechod na vyfuk je mnohem vice plynuly.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
