koupě vozu fabia rs
Moderátoři: šulda, Moderátoři
koupě vozu fabia rs
Ahoj,našel jsem si na netu pěknou fabku rs, o vikendu se na ni chci jet podivat,timto bych chtěl tedy poprosit o radu odborníka:) na co si dát pozor,jak poznat případné chyby vozu.Díky.Tom
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Nejlíp si s sebou vzít mechanika. Vag, jízda, zvuk motoru, stav podvozku, zjistit historii auta atd.. Pozor na kilometry, musí tomu odpovídat opotřebení interiéru... Dívat se na spáry jestli jsou rovnoměrný... Nekoupit z natěšení tu první... Raději si připlatit za lepší než to pak opravovat, což vyjde mnohem dráž.
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
To nevim,je černá,má jinou masku,takovej červenej kryt motoru.
http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ia/7990043
Tohle auto.
http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ia/7990043
Tohle auto.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Inteligentní odpověd,to se musí nechat.syncon píše:tak tam bych se nejel ani podivat auto po nejaky blbeckovi s nagelovanou hlavou
Fabka vypadá good,zajed se podívat,ideálně s nějakým mechanikem nebo s někým kdo jí má,tím pádem bude vědět co a jak.Co se týká AAA,tak já tam bral 2 auta pro známé a jezdí v pohodě.Jako dřív to tam bylo hodně pekelný a prodávali fakt strašný pomsty,ale ted je tam záruka kilometrů + cebie atd.,nebál bych se,samozřejmě vyjet si historii dle vin není vůbec na škodu.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
To auto měl zaručeně mladej člověk ... (podlaha, všude rychlej)
Jezdilo to u nás (polní cesty , údržba hovno)
Ze západu tam bude několika násobně menší riziko toho co píšu nahoře
Za mě , nebrat a uš vůbec ne AAA
vim jak to funguje , to auto je určitě z výkupu , to když člověk už nemá ani na naftu tak jde tam tam mu dají 120 a za 160 druhej den novímu štastlivci ... to jsou AAA Auto...
Jezdilo to u nás (polní cesty , údržba hovno)
Ze západu tam bude několika násobně menší riziko toho co píšu nahoře
Za mě , nebrat a uš vůbec ne AAA
vim jak to funguje , to auto je určitě z výkupu , to když člověk už nemá ani na naftu tak jde tam tam mu dají 120 a za 160 druhej den novímu štastlivci ... to jsou AAA Auto...
Jestli mohu poradit , bral jsem v A, v prosinci loňského roku. Nenech si do toho od nich kecat, pečlivě si všechno projdi a vyzkoušej,klidně ať tam týpek čeká třeba dvě hodiny. Nech si k autu přinést jejich slavný protokol 107 kontrolovaných parametrů, nebo jak se to jmenuje a jdi bod po bodu a pokud bude něco nesouhlasit tak chtěj vysvětlení/slevu. (já to neudělal) Moje auto bylo taky "kontrolováno" a nefungovaly, zpáteční světla , (vadný spínač) nefungovala jedna poloha ovládaní oken (vadný kontakt) +ještě něco čím se nebudu chlubit a já naletěl. Pochopitelně že všechno při kontrole bylo jistě OK a týpek do mne hučel jak je auto v super stavu. Musím přiznat, že jsem si měl sám vše detailně projít.zero1724 píše:No je to z AAA,bojim se že to bude levárna,ale maji tam zdviž,tak na podvozek kouknout mohu:) ma to servizku,ale nevim,maji nejaky ty jejich garance,ale to ti dneska udělaji na koleni všude.
Co se týče jejich slavného pojištění mechanického stavu za 12000Kč, tak když si najdeš podmínky té "pojišťovny" tak zjistíš, že je to vlastně o ničem. Co se týče čestných prohlášení k vozu (že neprošlo záplavou atd.....) Byl jsem informován, že oni nemohou ručit za pravdivost údajů, které uvedl předchozí majitel. Co se týče výměny vozu do 7 dnů, pozor je tam limit tuším 200Km a někde jsem četl, že když chtěl někdo vyměnit vůz, tak po něm chtěli velký TP, jenže ten posílají oni až po přehlášení na DI a dost pozdě, takže nesplnil jejich podmínky pro výměnu vozu. Ovšem co je na tom pravdy nevím.
Jinak jsem v podstatě spokojen, ochotou se nějak extra nepřetrhli,ale co jsem chtěl to udělali. Na výslovnou žádost najeli dokonce na nájezdy (rampa tam není v OV) Po vyzkoušení a dohodnutí ceny, už si nás nikdo dále nevšímal a my tam čekali jak trubky přes dvě hodiny než nás slečna zavolala k papírování a placení.
Nevím jestli v jiných bazarech by to bylo lepší, ale dost pochybuji.
zkusenosti prvniho majitele po 180tkm (s tim jsem se dosud setkal):
- nefunkcni jedna poloha stahovani oken u ridice
- kryci plech nad koncovym tlumicem vyfuku vypadne z uchytu
- netesnosti na EGR a prirubach IC (olej pak chcije vsude po motoru, turbo prefukuje az nakonec KKK KO
- mrtve rizeni SMI KOYO - projevi se jako nefuncni posilovac
- hlucna predni naprava, vule, vakly
- vrzajici silentbloky na zadni naprave
- mrtve silentbloky zadnich uchytu ramen predni napravy
- zasrany cocky Xenonu - spatne to sviti
- pretrzeny kabel od svorky DF alternatoru
- extremne se spinici svetle calouneni sedacek
- vakl na mereni mnozstvi paliva, pri temer prazdny nadrzi zacne rafika litat jak zbesila (uhnily draty)
- sporadicky nejde nastartovat - starter netoci (uhnily draty)
Doporucji dotahnout vsechny svorky u pojistek na hlavnim rozvodu u baterky. Po 6 letech byly vsechny srouby povoleny, pak to dela vakly atp.
Ale jezdi paradne a vsechny ty necnosti stoji za to si projit, protoze kazdy svezeni je naplast za to vsechno. Hodne pomohl FMIC a uprava softu v Dieselpoweru, viz http://fabiator.sweb.cz//FRS_ST3.JPG
- nefunkcni jedna poloha stahovani oken u ridice
- kryci plech nad koncovym tlumicem vyfuku vypadne z uchytu
- netesnosti na EGR a prirubach IC (olej pak chcije vsude po motoru, turbo prefukuje az nakonec KKK KO

- mrtve rizeni SMI KOYO - projevi se jako nefuncni posilovac
- hlucna predni naprava, vule, vakly
- vrzajici silentbloky na zadni naprave
- mrtve silentbloky zadnich uchytu ramen predni napravy
- zasrany cocky Xenonu - spatne to sviti
- pretrzeny kabel od svorky DF alternatoru
- extremne se spinici svetle calouneni sedacek
- vakl na mereni mnozstvi paliva, pri temer prazdny nadrzi zacne rafika litat jak zbesila (uhnily draty)
- sporadicky nejde nastartovat - starter netoci (uhnily draty)
Doporucji dotahnout vsechny svorky u pojistek na hlavnim rozvodu u baterky. Po 6 letech byly vsechny srouby povoleny, pak to dela vakly atp.
Ale jezdi paradne a vsechny ty necnosti stoji za to si projit, protoze kazdy svezeni je naplast za to vsechno. Hodne pomohl FMIC a uprava softu v Dieselpoweru, viz http://fabiator.sweb.cz//FRS_ST3.JPG