Stránka 1 z 2

G3 tempomat - chyba 00625 snímač rychlosti

Napsal: 26 dub 2010, 19:32
od Batistuta
Hoši potřebuju poradit.Lehce jsem se nudil a zadělal do svýho G3 1Z samodomo tempomat.Zapojení poměrně jednoduchý,akorát tempomat nefachá.Udělal jsem kontrolu na vagu a brzdovej i spojkovej pedál funkční,tempomat taky funkční,krásně reaguje na tlačítka,ale problém je,že nemaká,protože je tam chyba 00625 - snímač rychlosti ( nesmyslný signál ) a tudíž jednotka nevidí rychlost (na budíkách v pohodě ukazuje),myslí si,že stojím na fleku,tak ani nemůže tempomatit,když nemá co.Nicméně jsem to probíral dneska s Humlem a říkal,že to bude dělat gala,že je blbě zapojený rádio.Takže radio jsem odpojil a nic,tak jsem ještě koukal po drátech za radiem a někdo to tam předělával,tudíž jsem to prostříhal a radio zapojil jen na + - a spínaný plus,zbytek jsem nezapojoval.Problém,že to pořád nemaká,jednotka prostě nevidí rychlost,tak potřebuju poradit co s tím,bud jestli dá někdo nějaký schéma,kterej drát s tím signálem rychlosti vede odkud kam nebo případně jinej nápad,jak to vyřešit ? Jinak čidlo na převodovce jsem zkoušel za jiný a nic,ale to by pak asi neukazovaly ani budíky,kdyby bylo ko.

Re: G3 tempomat - chyba 00625 snímač rychlosti

Napsal: 26 dub 2010, 19:48
od Zdeněk M
Batistuta píše:Hoši potřebuju poradit.Lehce jsem se nudil a zadělal do svýho G3 1Z samodomo tempomat.Zapojení poměrně jednoduchý,akorát tempomat nefachá.Udělal jsem kontrolu na vagu a brzdovej i spojkovej pedál funkční,tempomat taky funkční,krásně reaguje na tlačítka,ale problém je,že nemaká,protože je tam chyba 00625 - snímač rychlosti ( nesmyslný signál ) a tudíž jednotka nevidí rychlost (na budíkách v pohodě ukazuje),myslí si,že stojím na fleku,tak ani nemůže tempomatit,když nemá co.Nicméně jsem to probíral dneska s Humlem a říkal,že to bude dělat gala,že je blbě zapojený rádio.Takže radio jsem odpojil a nic,tak jsem ještě koukal po drátech za radiem a někdo to tam předělával,tudíž jsem to prostříhal a radio zapojil jen na + - a spínaný plus,zbytek jsem nezapojoval.Problém,že to pořád nemaká,jednotka prostě nevidí rychlost,tak potřebuju poradit co s tím,bud jestli dá někdo nějaký schéma,kterej drát s tím signálem rychlosti vede odkud kam nebo případně jinej nápad,jak to vyřešit ? Jinak čidlo na převodovce jsem zkoušel za jiný a nic,ale to by pak asi neukazovaly ani budíky,kdyby bylo ko.
Modrobílí drat, ve stekru pro radio je to pin 1. Signal rychlosti leze s budiku do jednotky. Vysila na propojku TV 13, odkud jde do radia a jednotky motoru.

Napsal: 26 dub 2010, 20:00
od Batistuta
Ten modrobílej ted není zapojenej do štekru,tak by to nemělo vadit ničemu nebo musí být zapjenej ? Jinak pokud nenaměřím signál do toho modrobílého,nejde tudíž ani do jednotky,když je to na propojce,je to tak ? To by pak teda znamenalo,že nejde signál od budíků ?

Napsal: 26 dub 2010, 20:09
od tuner
na budikach je to pin č.7 od tud do pojistkovky na konektor U2 pin č.2 a z pojistkovky konektor W pin 1 a odtud na propojovaci mustekTV13 na pojistkovkce kde je propojeno vic konektoru. a od tama na pin č 43 jednotky motoru

Napsal: 26 dub 2010, 20:44
od Batistuta
Aha,takže pokud nenaměřím nic na tom pinu 7 co jde z budíků,tak jsou budíky špatný i když ukazujou rychlost ručičkou normálně ? A z toho TV13 to jde teda na pin 43 do jednotky a jinej z toho TV13 pak ještě k tomu radiu na galu ? Čistě teopreticky,když napíchnu pin č.43 u jednotky a pin č.7 na budíkách tak by měly jít propípnout ?

Napsal: 26 dub 2010, 21:06
od tuner
přesně tak

Napsal: 26 dub 2010, 22:21
od Batistuta
Fajn,díkec,zítra budu kuchat,jsem zvědavej,jestli to pak vůbec nastartuju (LOL). Jenom ještě,co mám přesně naměřit na pinu 7 ,aby to bylo v normě ?

Napsal: 27 dub 2010, 02:02
od tuner
bez osciloskopu asi nic, možna 5V

Napsal: 27 dub 2010, 08:01
od Michal_0077
Takze u Golfu 3 MR 97 jde signal od snimace rychlosti na budiky (Pin T28/27) z budiku jde pak pres Pin T28/7 do pojistkove skrine pin U2/2. Z pojistkove skrine z Pinu W/1 k Leitungsverteiler(rozrazovac dratu nad pojistkama) TV 13 a pak do ridici jednotky T68/43. Jak vidis ridici jednotka je az posledni cast retezce… Takze prijemne hledani nebo si to na ten pin privest primo… Ja jsem se s podobnym problemem uz jednou setkal. Byly spatne budiky… Takze jsem budiky premostil… Jo jinak k tomuhle problemu dochazi po neodborne instalaci radia takze bych na tvem miste privni zkusil odpojit radio a kouknout jestli to tam je vse v poradku. Zdravim

Napsal: 27 dub 2010, 08:12
od Michal_0077
Jinak podle meho nazoru by to melo jit promerit voltmetrem a sice pri toceni kolem by se hodnota mela menit 0...12V. Osciloskopem by clovek videl navic jen tvar signalu... opravte me jestli se pletu :)

Napsal: 27 dub 2010, 10:19
od tuner
z hallova čidla ma signal napětí max 10V a jsou to pravohuhly signaly ktery se mení s rychlostí. Nevim jestli se v budicich signal nemění na jinej s jinym pruběhem a nebo to je v nich jen propojeny pin 27 s pinem 7

Napsal: 27 dub 2010, 23:27
od Batistuta
Dík všem,už to maká,byl to drát co šel z budíků,už tempomatím .

Napsal: 28 dub 2010, 13:00
od malim9am
Zdarec ..

.. a kam jsi to zapojoval ?? .. mel jsi ten konektor za pojistkovkou nebo kde jsi ho nasel .. ja jsem ho tam nenasel .. mam rok 95 .. jaky mas rok ..? ..diky

Napsal: 28 dub 2010, 16:18
od Zdeněk M
malim9am píše:Zdarec ..

.. a kam jsi to zapojoval ?? .. mel jsi ten konektor za pojistkovkou nebo kde jsi ho nasel .. ja jsem ho tam nenasel .. mam rok 95 .. jaky mas rok ..? ..diky
Stekr k tempomatu je za pojistkovým panelem, cerný siroký 4 pin.

Napsal: 28 dub 2010, 23:40
od Batistuta
Je to jak píše Zdeněk,černej 4 pin,musíš dát dolů pojistkovku ,je posazená v takových dvou držákách a za ní byl,je jediněj takovej,žádnej jinej podobnej tam není,někde na VW Clubu je i fotka .Jinak mám 95 a ten konektor je i na druhým Golfu 94 tdi .