Svítí ikona DPF - vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
paja666
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 01 zář 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Svítí ikona DPF - vyřešeno

Příspěvek od paja666 »

Po úmrtí turba se rozsvítila ikona DPF filtru. Po výměně turbodmychadla za nové ikona stále svítí, přestože jsem provedl jízdu dle instrukcí a nakonec i spustil vynucenou regeneraci pomocí VAGu. Turbo před vypovězením služby nebralo olej. Auto jede normálně. V motoru není žádný chybový kód spojený s DPF (pouze jeden silentblok motoru). Vynucená regenerace se spustí, otáčky zvýší, po nějaké době se ukončí, ale ikona stále zůstává. Co kde mám hledat, kte může být problém? Auto je Audi A6 2.7TDI Quattro, motor BPP, r.v. 2005.

Děkuji, Pavel

Obrázek
Naposledy upravil(a) paja666 dne 30 dub 2010, 05:56, celkem upraveno 1 x.
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Regeneracia sa na mieste neda urobiť.Treba dat plyunulu jazdu 4.stupen 2000-2500 ot.Potom by mala zhasnut sama.Ale zavisi to od miery zanesenia
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
paja666
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 01 zář 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od paja666 »

Mato86 píše:Regeneracia sa na mieste neda urobiť.Treba dat plyunulu jazdu 4.stupen 2000-2500 ot.Potom by mala zhasnut sama.Ale zavisi to od miery zanesenia
Myslím, že se mýlíš. U motorů 2.7TDI a 3.0TDI se dělá i na místě. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... S/BMK/BUN)

Ale jak píšu, prvně jsem provedl i jízdu.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

a kolik ti ted po te tvoji regeneraci ukazuje procent zaneseni? a kolik to ukazuje km a min od posledni regenerace,melo by tam byt skoro nula jestli probehla reg.
Drag Power
paja666
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 01 zář 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od paja666 »

chiptuning píše:a kolik ti ted po te tvoji regeneraci ukazuje procent zaneseni? a kolik to ukazuje km a min od posledni regenerace,melo by tam byt skoro nula jestli probehla reg.
Jaká jsou čísla kanálů ve VAGu?

Particle Filter Load - MVB 104.3 (v gramech).
paja666
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 01 zář 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od paja666 »

Takže problém je vyřešen. Půjčil jsem si jiný kabel (verze 8xx) a vynutil regeneraci. Trvala asi 20 minut (teploty kolem 700°C, zanešení před 20, po 0). Zajívavé je, že prvním kabelem (asi klon, verze 7xx) nešla regenerace spustit. Takže doufám, že budu mít teď na dlouho od problémů klid.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Zjištění aktuálního zanesení filtru

Přečíst blok 68, pole 1 ve čtení bloku naměřených hodnot – aktuální zanesení filtru

Regenerace se provádí automaticky v mezích BELMIN - BELMAX.

Mimo uvedené meze se nesmí vynucovat provádění regenerace, hrozí nebezpečí požáru.



Zjištění km a času od poslední regenerace

Přečíst ve čtení bloku naměřených hodnot

blok 73 pole 2 - km od poslední regenerace

blok 69 pole 3 – čas od poslední regenerace

Nejpozději po KMMAX či HODMAX (dle tabulky) se regenerace provádí automaticky, když rychlost jízdy dosáhne alespoň 60 km/h.
Drag Power
paja666
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 01 zář 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od paja666 »

chiptuning píše:Zjištění aktuálního zanesení filtru
Dík moc za ucelené informace. Celé to odstartovalo poškozené turbodmychadlo a měl jsem strach, aby nebyl problém ještě jinde.
Uživatelský avatar
wollfenn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 20 dub 2010, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od wollfenn »

Nazdar, ja mam tiez 2.7TDI nie Quattro, motor BPP a potrebujem zistit, ci aj moj motor ma DPF filter. Podla ETKY ho zrejme nemam. Len neviem, ci pri rovnakych kodoch motoroch (BPP) jeden ho moze a druhy nie. Potrebujem to vediet ohladne zalezitosti so zaslepenim EGR ventilu.
Si vis pacem, parabellum...
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Motor CDYA

Příspěvek od vlagik »

Prosím jaká jsou čísla kanálů pro DPF u motoru CDYA?
68,69 nefunguje. Nepíše nic.
Díky. (LOL)
Audi A4 Avant 2.0T Quattro, 100 Jahre Edition

Audi A6 Avant 3.0 TDI (CDYA) Quattro Tiptronic - zrušeno na dálnici, prodáno

VW Golf IV Variant 1.9 TDI (AJM) Edition - najeto 321 tkm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“