problem s tlakem arl

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martin leon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 10:50
Bydliště: moravskoslezsky

problem s tlakem arl

Příspěvek od martin leon »

Problem -klepaly hydra vyměnily se. Znovu zacly klepat hydra, po zjištovani duvodu proc klepou, jsem dosel k tomu ze chybi zaslepka na vahadle-rolne.Otvor se zaslepil a po nastartovani nemam skoro zadny tlak na vacce a rolnach tim padem se nemaze vacka.Jinak tlak na cidle volnobeh 0,2mpa a 2000 ot. 0,4 mpa.PROC TO NEMAZE VRCH,predtim nebyl problem.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

mozno pripchaty mazaci kanal. Daj dole drziak olej. filtra a skus ho prefuknut.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Z dřívějšího tvého přízpěvku co jsi měl problém s hydrama jezdíš na Castrol je jediná věco co by to mohlo být. Sundat vanu vyčistit sací koš který bude totálně zasraný a změnit výrobce oleje doporučuju Mobil
martin leon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 10:50
Bydliště: moravskoslezsky

Příspěvek od martin leon »

tlak oleje u filtru 0,2mpa na volnbeh a pri 2000ot-min 0,4mpa a na hlave prd -na sucho .Že by přetlakovy ventil cca?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Pokud nekdo dal znejakeho duvodu pod tesnení tho držaku filtru silikon, tak to bude ucpaný v tesnení pod hlavou. Je tam sroub okolo kereho jde olej pres vyřez v tesnení do hlavy. pokud ten kanal do hlavy neprofouknes, tak hlavu dolu.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Zdravím borci trošku obnovim téma ohledně mazání arl.
Dělal jsem komplet vršek a kroužky na tomto motoru.
Mazací tlak je při studeném motoru 4bary až se motor ohřeje tlak padne na 1bar což je cca asi v pořádku
Na 2000 otáček maže 3 bary ( teplý)
Ale znepokojuje mě max tlak který je jen 4bary i když vytocim motor do 5000 otáček :-)
Moje axr 74PD maže při stejných podmínkách 5,5 baru. :-)
Po čem jít prosím?
Obtok ventil v těle olej filtru? :-)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

To se ti zdá málo 3bary na 2tis otač málo? Hledáš problém kde není!!!!!
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Ne to co píšeš se mi málo nezdá jen řeším problém s maximálním tlakem to je hlavní problém který mě znepokojuje s porovnáním s mojim axr. Dík ;-)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5057
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Dnešní oleje jsou voda. Já u ASV do 80°C oleje mažu 4,5bar,potom jak mávnutím proutku jen 3,5baru.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Já mám ke srovnání dva auta
Okta 1axr
Leon arl
Stejný budík a stejný olej Q8
Axr max tlak 5.5 baru
Arl max 4bary
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Tak si změř tlak paliva, tam bude taky rozdíl a maš hned co řešit.
Máme doma čtyři auta a kdybych to měl takhle dělat tak se nevyspím.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

A určitě mají obě auta stejně najeto a máš je od novoty, když je porovnáváš.
Pokud máš pocit že je třeba to řešit, tak můžeš kouknout na tlakový ventily a případně rozhodit motor a kouknout na vůle v ozubení u olejového čerpadla.
Dělal jsem to celkem nedávno a jen tak z plezíru bych to dělat nechtěl, to mi věř. Takže pokud mažeš, buď rád a jezdi.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“