Stránka 1 z 4
Oktavia 1 ASZ 1.9TDI PD 96kw Turbodira
Napsal: 10 kvě 2010, 21:39
od Dejv212
Zdarec mam takovej mensi problem.Jedna se o Octavi1.De oto ze kdyz se seslapne pdal nic se tak 5-8sekund nedeje pak najednou zatah turba.Je tam fungl nove turbo,nova vaha novej snimac plniciho tlaku,hadicky ok ventily n75ok pro zkousku vymenena i RJ.motoru +EGR+vzduchovej filtr,kontrola nastaveni rozvodu + nastaveni vacky na 0.Jinak jednotka je bez chyb.A furt ten samej problem.
Napsal: 10 kvě 2010, 22:00
od Vali
Chce to LOG!!
Napsal: 10 kvě 2010, 22:03
od dhfool
Co táhlo? Přitáhne se na doraz? Podtlak je dostatečný?
Log by nebyl?
Jinak mám se stejným motorem stejný problém. Původně byl lag cca do 3200 ot. pak zátah. Byla baňka KO, N75 KO a otevřený EGR. Teď ten turbo lag je cca 2 sek. tahá od 2300ot. Není to pořád ono. MisoVW mi poradil mrknout na vačky...
Napsal: 10 kvě 2010, 22:11
od TDI tech
Tiez mam podobny problem s ASZ. Tam aj po pomalom plynulom pridavani plynu nic a potom cca. od 1500ot./min. brutalny zatah (vystreli jak z praku) a taha jak zignuta az do 5000ot. Vsetko OK. Proste spociatku vobec nejde za plynom. Akokeby RJ nezareagovala v realnom case na povel od plyn pedalu. Je tam take 2 az 3s. oneskorenie. Potom (vo vyssich ot.) uz reaguje normalne.
Napsal: 13 čer 2010, 21:21
od lobo
Tak přesně tento problém mám taky, vše zkontrolováno, vše se zdá být OK, poslední co schází prověřit je katik.
TURBO prodleva do 2 tis ot, pak prudký nárust turba...
Už docházejí nápady, čím to může být?
jinak se jedná o OI, PD 96 kW, najeto 140 tis.
Napsal: 13 čer 2010, 21:25
od mpegsearch
i já se přidávám, naprosto přesně, do cca 2100 ot. jak kdybych jel s SDi, pak teprv bouchnou saze a jede to normal, OI , ASZ , naj. 180tkm , bez chipu, na vagu nic , nově rozvody-nastaveny na -1, coz je snad v toleranci
Napsal: 13 čer 2010, 21:44
od tomiisp
ja mam podobny problem, akurat ze vacka ok, hlava ok, turbo ok....buduci tyzden idem skusit vymenit poslednu vec ktora by to mohla robit - tandem (bud slaby podtlak alebo problem s tlakom paliva) a uvidime...
Napsal: 13 čer 2010, 21:47
od Fantik
Kamarád řeší to samé ale ten kontroloval i tandem vše vypadá OK ale auto zabírá těsně za hranicí 2000ot.
Napsal: 13 čer 2010, 21:50
od tomiisp
aj tam mi presakuje tak ho vymenim

ale inak mne to robi skor nahodne, niekde je plyn skoro hluchy inokedy staci troska pridat a kope...a najhorsie je, sem tam to ma skoro tendenciu chcipnut pri rozbiehani s malym plynom...
Napsal: 13 čer 2010, 22:46
od dhfool
tomiisp
Ahoj, nemáš náhodou log N75-ky a turba? Docela mě to zajímá...
Auto už tady sice nemám, ale do budoucna bych to rád vyřešil

Napsal: 13 čer 2010, 22:57
od tomiisp
niekde mozno este ano, musim pozret, ale pruser je ze podla logov tam nejaky znatelny problem neni, turbo kopiruje poziadavku, vaha tiez...ale proste sem tam nahodne to reaguje na plyn ako S105 a mam pocit ze ma niekdo drzi za zadok, inokedy ze ma zas niekdo do neho kope

skusim ten tandem a uvidime.
Napsal: 14 čer 2010, 08:22
od lobo
vyřešil tento problém už někdo? týden mi auto stálo v servisu a nevyřešilo se nic

Napsal: 14 čer 2010, 09:16
od mpegsearch
já už taky nevím,mechoš říkal,vačka ok, turbo ok, že si prej myslí že to muže dělat váha, tak přemejšlím že skusím od někoho pujčit na prohození, protože kámoš má to samý ASZ v OI taky bez chipu a jemu to proste jede od nejakejch 1500 ot f poho, me do 2000 tis mrtvola
Napsal: 14 čer 2010, 09:17
od Vici
no ASZ v sérii je ale opravdu pod cca 1900-2000 celkem mrtvá.. a pak jak někdo psal bouchnou saze a letí.... prostě to VA turbo to od volnoběhu nenafouká, nejezdí se s tím tak příjemně jako s 66/77/81/85kW ale zas to jede o dost líp. (podobně se chová i 2.0 103kW - má taky VA)
Napsal: 14 čer 2010, 19:51
od lobo
Teda, sice jsem žádnou jinou Octou s ASZ nejel tak nemám s čím porovnávat, ale ten propad, kor s klimou mi příjde opravdu moc.
Mnohdy prodleva cca 3-4 s než se začne něco dít....