Stránka 1 z 1
Rozdíl mezi hlavami
Napsal: 14 kvě 2010, 20:03
od oldaf
Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví jaké jsou u rotačních čerpadel rozdíly mezi rozdělovacíma hlavama pro přímý a nepřímý vstřik. Jde mi o to jestli můžu použít rozdělovací hlavu z přímovstřikového čerpadla do komůrkáče.
Napsal: 14 kvě 2010, 21:05
od Tomas.cz
Ty komůrkáče maj 8-9 obvykle, TDi je 10 základ.
Napsal: 14 kvě 2010, 21:20
od oldaf
Nejde mi o průměry, jde mi o konstrukci pístku a hlavy.
Napsal: 14 kvě 2010, 21:48
od tuner
je to uplně stejny jen se to liši pruměrem.
Napsal: 15 kvě 2010, 07:05
od JohnyFlat
souhlasím, dá se to zaměnit. Liší se to jen průměrama elementu, ale čistě teoreticky větší nevadí a pak přímáky maji asi ostřejší vačku a pružiny s větší tuhostí
Napsal: 23 kvě 2010, 22:36
od PavelTDi
Pístek pro přímý vstřik má jinak zakončený kanálek pod regulační objímkou . . . u komůrkáře je tam taková drážka . . .
Napsal: 22 čer 2010, 13:44
od oldaf
Jde mi spíš o to jestli můžu použít rozdělovací hlavu z přímovstřiku na komůrkáč, bude to fungovat?
Napsal: 22 čer 2010, 14:42
od dawe2706
Tak tohle zajímá i mě...chtělo by to někoho,kdo s tím už má zkušenost

Napsal: 22 čer 2010, 15:08
od TDI tech
Normalne to pojde. Rozdelovacia hlava zrobi furt svoju robotu rovnako a je uplne jedno ci je na konci capova, alebo hrotova dyza. Proste stlacenie nafty je furt rovnake. Moze byt ze ten komorkac s 10mm piestom pojde malinko lepsie

Napsal: 22 čer 2010, 18:36
od oldaf
Takže pokud použiju na komůrkovej motor kde byl průměr vačky 10mm vačku z přímovstřiku s průměrem 12mm tak by to mělo být znát?
Napsal: 22 čer 2010, 23:50
od BH motor
nezamenis tie hlavy , lebo je tam iny vackovy hriadel a na nahonova hriadel. Ale ak aj to upravis tak myslim ze budes mat problem s regulaciou volnobehu. Strmost nabehu vacsej hrany bude robit problemy s nastavenim paliva na volnobehu. Bude nizky.... Treba preriesit potom aj regularor a optimalizovat vratne pruzinky v regulacnom pakovi
Napsal: 23 čer 2010, 11:50
od Zdeněk M
BH motor píše:nezamenis tie hlavy , lebo je tam iny vackovy hriadel a na nahonova hriadel. Ale ak aj to upravis tak myslim ze budes mat problem s regulaciou volnobehu. Strmost nabehu vacsej hrany bude robit problemy s nastavenim paliva na volnobehu. Bude nizky.... Treba preriesit potom aj regularor a optimalizovat vratne pruzinky v regulacnom pakovi
Tak tak, komurkac ma malý ten kolik ve vacce, TDI ma vetsí, když to upravís tak ti bude behat 10 hlava na seriový vacce, jako komplet s TDI vackou to behat nebude. HOLZ bi moh vypravet, ten to předelava
Napsal: 24 čer 2010, 07:28
od THOMASLO
No ale za kdybych na 1.6TD hodil hlavu z 1.9TD tak by to šlo, a mělo by to lepší výkon, jestli se nepletu, někdo to tady má.
Napsal: 24 čer 2010, 18:05
od Tom89
THOMASLO píše:No ale za kdybych na 1.6TD hodil hlavu z 1.9TD tak by to šlo, a mělo by to lepší výkon, jestli se nepletu, někdo to tady má.
Ty čerpadla jsou stejné.Jedině by to šlo 1.9 Td a hodit do toho TDi hlavu