Stránka 1 z 2
					
				Regulace tlaku turba
				Napsal: 19 kvě 2010, 14:55
				od Slajchy
				Ahoj, poradí mi někdo, jak vyřeš problém s regulací tlaku turba? Mám uplně stejný problém jako Pája 19 
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61002
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky
 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 14:56
				od midnight_man
				co log?
			 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 15:10
				od Slajchy
				midnight_man píše:co log?
Je potřeba? Jestli jo, tak ho nechám udělat. Možná bych našel ještě starej před monháží PP764
 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 15:11
				od midnight_man
				tak skor by ma zaujimal ten po montazi.. ako to tam vypadá...
			 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 15:14
				od Slajchy
				midnight_man píše:tak skor by ma zaujimal ten po montazi.. ako to tam vypadá...
Ok nechám co nejdřív udělat. Chceš 3,10,11?
 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 15:14
				od midnight_man
				vaha, turbo, klasika...
			 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 15:15
				od origoš
				dost změní zvuk, takže naklápění funguje.
Nemusí ale fungovat v celém rozsahu, ani dostatečně rychle. Bez logu se to asi nevyřeší.
 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 15:19
				od midnight_man
				vela nafty, viac tlaku...podla mna su tu zvyšene požiadavky na regulaciu a niekde to zamŕza 

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 15:20
				od Slajchy
				origoš píše:dost změní zvuk, takže naklápění funguje.
Nemusí ale fungovat v celém rozsahu, ani dostatečně rychle. Bez logu se to asi nevyřeší.
 
Při odpojení hadičky jde suvereně nahoru a až na doraz. Zkoušel jsem ho povytáhnout a už dál nejde. Spínal jsem i N75 ručně a zvuk při vypnutí N75 se okamžitě změnil. 
Bohuže LOG bych mohl mít až příští týden mechanik má plno. Nebo kdyby se našel někdo poblíž K. Varů
 
			
					
				Re: Regulace tlaku turba
				Napsal: 19 kvě 2010, 15:59
				od 1pavel
				Slajchy píše:Ahoj, poradí mi někdo, jak vyřeš problém s regulací tlaku turba? Mám uplně stejný problém jako Pája 19 
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61002
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky
 
Pája má jiný problém , chce to ten log ať se ví víc
 
			
					
				
				Napsal: 01 čer 2010, 15:34
				od Slajchy
				Sorry, dřív to nešlo. Snad to bude ok, pak lehnul notebook. 
http://leteckaposta.cz/425634658 
			
					
				
				Napsal: 01 čer 2010, 15:47
				od midnight_man
				ta poziadavka je nejak vysoko nie? či ta pekna čiarka rovných 2570 je aktuálny tlak? je to cele nejake čudne..
			 
			
					
				
				Napsal: 01 čer 2010, 15:49
				od Slajchy
				Tak to netušim, protože tomu nerozumim. Jinak na autě je vše origo včetně softwaru, až na PP764
			 
			
					
				
				Napsal: 01 čer 2010, 15:51
				od midnight_man
				takú rovnú čiaru aktualneho tlaku turba som este nevidel v grafe, ale rozhodne to prekračuje poziadavku...no regulácia nepracuje asi
			 
			
					
				
				Napsal: 01 čer 2010, 16:55
				od dhfool
				Rovná je proto, že už víc neukáže, tak jako váha.
Turbo tlačí o život. Zkus odpojit podtlak k baňce u n75 a udělat znovu log. Pokud bude tlačit pořád moc, je potřeba turbo ven a hledat příčínu. Pokud ne, tak nejspíš n75. ŘJ. omezuje n75 co to dá a nic nereaguje. Dá se ověřit funkce N75 na vagu, z hlavy nepovím, jsem na jiném kompu...