Stránka 1 z 2

Je to puvodni origo kladka z rozvodu VW??

Napsal: 19 kvě 2010, 16:28
od marhan
Je to z passata 2.0 tdi a je na ni napsano Litens, Canada, 038 109 243M.

Jde mi o to, jestli byly rozvody puvodni... Diky

Obrázek

Napsal: 19 kvě 2010, 16:30
od Peete
muze i nemusi, litens chodi i v druhovyrobe

Re: Je to puvodni origo kladka z rozvodu VW??

Napsal: 19 kvě 2010, 17:02
od slovacek.milos
marhan píše:Je to z passata 2.0 tdi a je na ni napsano Litens, Canada, 038 109 243M.

Jde mi o to, jestli byly rozvody puvodni... Diky

Obrázek
a když nebudou původní tak se stane co

kolikrát v té krabici origo se znaky škoda audi seat VW najdu věci :o pokud chceš orginál tak si zajdi do autorizovaného servisu a tam si ho kup miloš

Re: Je to puvodni origo kladka z rozvodu VW??

Napsal: 19 kvě 2010, 17:07
od dhfool
slovacek.milos píše:
marhan píše:Je to z passata 2.0 tdi a je na ni napsano Litens, Canada, 038 109 243M.

Jde mi o to, jestli byly rozvody puvodni... Diky

Obrázek
a když nebudou původní tak se stane co

kolikrát v té krabici origo se znaky škoda audi seat VW najdu věci :o pokud chceš orginál tak si zajdi do autorizovaného servisu a tam si ho kup miloš
... u mechanika... sem tam nějakou ušetří :-D

Napsal: 19 kvě 2010, 17:32
od jericho-3
To není mechanik,ale ču..k..To si může dovolit tak u sebe... :(

Napsal: 19 kvě 2010, 17:44
od pafka
Peete píše:muze i nemusi, litens chodi i v druhovyrobe
to ano, ale bez čísla VW group

Napsal: 19 kvě 2010, 17:47
od slovacek.milos
jericho-3 píše:To není mechanik,ale ču..k..To si může dovolit tak u sebe... :(
když mrkneš na ty normy práce a psychické tlaky od vedení tak se kolikrát ani nedivím, můj tonda táhne v opravárenství 44 let a má plný na hlavu :( miloš

Napsal: 19 kvě 2010, 17:59
od pafka
hlavně by jsi měl upřesnit z kterého Passata, a motoru, protože tam jsou velké rozdíly, a někde se napínací kladka mění až při druhé výměně řemenu ;)

Napsal: 19 kvě 2010, 18:20
od marhan
Je to 2.0 tdi BMP 2006, slo mi o to, jestli je mozny, ze tuhle kladku montovali pri vyrobe auta... Podle servisky ma najeto totiz jen 90 000 a rozvody se maji delat pri 120. Tak se mi zdala nejaka podezrela (crazy)

Napsal: 19 kvě 2010, 18:25
od tomiisp
podezrela s origo VW cislom ? keby to cislo nemala tak to by sa ti malo zdat podezrele vzhladom na pocet km, a nie ked je origo :)

Napsal: 19 kvě 2010, 18:48
od marhan
Ja prave myslel, jesli ten litens neni nejaka druhovyroba... :D

Napsal: 19 kvě 2010, 19:01
od nogis
To na ní není rok výroby?

Napsal: 19 kvě 2010, 21:18
od jericho-3
Miloš- Je to úctyhodné,ta doba..,ale zákazník si zaplatil za výměnu sady rozvodů a tak se to tam musí dát...Normy dělaly idioti podle nacvičených blbečků na nových vozech ...Ale vždy se něco vysere..Omrdat se dá leccos,co je nepodstatné,ale tohle a brzdy a řízení se má neodfláknout...Čert nikdy nespí..a lidé jsou různí...Ale když mi řekne kámoš,udělej mi rozvody,je to něco jiného...kladky mu namažu/mám to vyzkoušené/ ,použiji jen nový řemen...A když potom dělám třeba údržbu,zkontroluji stav... :)

Napsal: 19 kvě 2010, 21:26
od Batistuta
Napínací Litens je origo,žádnou jinou neseženeš,akorát je bud s číslem a znakem VW,pak je to origo díl koncern nebo bez toho čísla a znaku a je to druhovýroba,ale jsou úplně stejný.

Napsal: 19 kvě 2010, 21:30
od dhfool
jericho-3 píše:Miloš- Je to úctyhodné,ta doba..,ale zákazník si zaplatil za výměnu sady rozvodů a tak se to tam musí dát...Normy dělaly idioti podle nacvičených blbečků na nových vozech ...Ale vždy se něco vysere..Omrdat se dá leccos,co je nepodstatné,ale tohle a brzdy a řízení se má neodfláknout...Čert nikdy nespí..a lidé jsou různí...Ale když mi řekne kámoš,udělej mi rozvody,je to něco jiného...kladky mu namažu/mám to vyzkoušené/ ,použiji jen nový řemen...A když potom dělám třeba údržbu,zkontroluji stav... :)
Už vidím, jak kontroluješ stav na takovém 2.0/2.2 HDI ;)
Čímž neříkám, že ty namazaný kladky jsou špatně. Máš na to mazací lis?