Stránka 1 z 2
					
				Je to puvodni origo kladka z rozvodu VW??
				Napsal: 19 kvě 2010, 16:28
				od marhan
				Je to z passata 2.0 tdi a je na ni napsano Litens, Canada, 038 109 243M.
Jde mi o to, jestli byly rozvody puvodni... Diky

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 16:30
				od Peete
				muze i nemusi, litens chodi i v druhovyrobe
			 
			
					
				Re: Je to puvodni origo kladka z rozvodu VW??
				Napsal: 19 kvě 2010, 17:02
				od slovacek.milos
				marhan píše:Je to z passata 2.0 tdi a je na ni napsano Litens, Canada, 038 109 243M.
Jde mi o to, jestli byly rozvody puvodni... Diky

 
a když nebudou původní tak se stane co 
kolikrát v té krabici origo se znaky škoda audi seat VW najdu věci  

  pokud chceš orginál tak si zajdi do autorizovaného servisu a tam si ho kup miloš
 
			
					
				Re: Je to puvodni origo kladka z rozvodu VW??
				Napsal: 19 kvě 2010, 17:07
				od dhfool
				slovacek.milos píše:marhan píše:Je to z passata 2.0 tdi a je na ni napsano Litens, Canada, 038 109 243M.
Jde mi o to, jestli byly rozvody puvodni... Diky

 
a když nebudou původní tak se stane co 
kolikrát v té krabici origo se znaky škoda audi seat VW najdu věci  

  pokud chceš orginál tak si zajdi do autorizovaného servisu a tam si ho kup miloš
 
... u mechanika... sem tam nějakou ušetří  

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 17:32
				od jericho-3
				To není mechanik,ale ču..k..To si může dovolit tak u sebe... 

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 17:44
				od pafka
				Peete píše:muze i nemusi, litens chodi i v druhovyrobe
to ano, ale bez čísla VW group
 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 17:47
				od slovacek.milos
				jericho-3 píše:To není mechanik,ale ču..k..To si může dovolit tak u sebe... 

 
když mrkneš na ty normy práce a psychické tlaky od vedení tak se kolikrát ani nedivím, můj tonda táhne v opravárenství 44 let a má plný na hlavu   

 miloš
 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 17:59
				od pafka
				hlavně by jsi měl upřesnit z kterého Passata, a motoru, protože tam jsou velké rozdíly, a někde se napínací kladka mění až při druhé výměně řemenu 

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 18:20
				od marhan
				Je to 2.0 tdi BMP 2006, slo mi o to, jestli je mozny, ze tuhle kladku montovali pri vyrobe auta... Podle servisky ma najeto totiz jen 90 000 a rozvody se maji delat pri 120. Tak se mi zdala nejaka podezrela  

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 18:25
				od tomiisp
				podezrela s origo VW cislom ? keby to cislo nemala tak to by sa ti malo zdat podezrele vzhladom na pocet km, a nie ked je origo 

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 18:48
				od marhan
				Ja prave myslel, jesli ten litens neni nejaka druhovyroba...  

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 19:01
				od nogis
				To na ní není rok výroby?
			 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 21:18
				od jericho-3
				Miloš- Je to úctyhodné,ta doba..,ale zákazník si zaplatil za výměnu sady rozvodů a tak se to tam musí dát...Normy dělaly idioti podle nacvičených blbečků na nových vozech ...Ale vždy se něco vysere..Omrdat se dá leccos,co je nepodstatné,ale tohle a brzdy a řízení se má neodfláknout...Čert nikdy nespí..a lidé jsou různí...Ale když mi řekne kámoš,udělej mi rozvody,je to něco jiného...kladky mu namažu/mám to vyzkoušené/ ,použiji jen nový řemen...A když potom dělám třeba údržbu,zkontroluji stav... 

 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 21:26
				od Batistuta
				Napínací Litens je origo,žádnou jinou neseženeš,akorát je bud s číslem a znakem VW,pak je to origo díl koncern nebo bez toho čísla a znaku a je to druhovýroba,ale jsou úplně stejný.
			 
			
					
				
				Napsal: 19 kvě 2010, 21:30
				od dhfool
				jericho-3 píše:Miloš- Je to úctyhodné,ta doba..,ale zákazník si zaplatil za výměnu sady rozvodů a tak se to tam musí dát...Normy dělaly idioti podle nacvičených blbečků na nových vozech ...Ale vždy se něco vysere..Omrdat se dá leccos,co je nepodstatné,ale tohle a brzdy a řízení se má neodfláknout...Čert nikdy nespí..a lidé jsou různí...Ale když mi řekne kámoš,udělej mi rozvody,je to něco jiného...kladky mu namažu/mám to vyzkoušené/ ,použiji jen nový řemen...A když potom dělám třeba údržbu,zkontroluji stav... 

 
Už vidím, jak kontroluješ stav na takovém 2.0/2.2 HDI  
 
 
Čímž neříkám, že ty namazaný kladky jsou špatně. Máš na to mazací lis?