shema zapojenia vahy vzduchu AGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

shema zapojenia vahy vzduchu AGR

Příspěvek od pablo1 »

surne zhanam schemu zapojenia vahy vzduchu pierburg aj bosch na motor 1.9 tdi 66kw AGR
Neviete kde by som to zohnal
Dakujem za kazdu radu
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

TAK OD MECHANIKA SOM SA DOZVEDEL ZE JA MAM NA VAHE 5 KABLOV A POVODNE MALI BYT 4.
NAPISAL MI ZE MAJU TAM BYT DVA HNEDE A TU ZE JE JEDEN HNEDY A JEDEN FIALOVY A OSTATNE SU TAKE ISTE
tAKZE AJ KONEKTOR JE INY A NEVIE SI S TYM RADY NEMAL TO TAKTO NIEKTO SPRAVENE
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pablo1 píše:TAK OD MECHANIKA SOM SA DOZVEDEL ZE JA MAM NA VAHE 5 KABLOV A POVODNE MALI BYT 4.
NAPISAL MI ZE MAJU TAM BYT DVA HNEDE A TU ZE JE JEDEN HNEDY A JEDEN FIALOVY A OSTATNE SU TAKE ISTE
tAKZE AJ KONEKTOR JE INY A NEVIE SI S TYM RADY NEMAL TO TAKTO NIEKTO SPRAVENE
to mas naký special ne? Bud tam je vaha Pierburk, ta stara a nesmrtelna, ta ma dratu 5 a malý 6 pin stekr. Nebo od roku 98 se zacla davat Bosch, ta ma 4 draty a podlouhlý 5 pin stekr. pokud tam nacpes jinou vahu než tam patří, místo pierburku Bosche tak to nepojede, ta vaha bude davat nesmysly. Bosch a Pierburk sou dvě rozdílný soucastky a každa ma svojí charakteristiku hodnot.
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

no bola tam pierburg a ta odisla,len problem je v tom ze tie draty uz boli robene lebo pred konektorom boli precvaknute a prepinovane.Tak som to uz kupil.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Když daš misto pierburgu bosch jede uplně neormal jak s jakoukoliv novou váhou,aspon u všech aut u kterych jsem to měnil.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

mechanik co som mu todal mi povedal ze sa mu nezdaju tie kable ci su riadne prepinovane a ze ma problem zohnat scemu s takym poradim farby kablov ako je na aute.Uz ma to vytaca lebo auto tam je uz 9 dni aeste nic neurobil akurat zistil ze mam spatnu vahu vzduchu.Je tam konektor 6 pinovy s piatimi kablami hranaty,tak na ten ze potrebuje vediet ako maju byt kable lebo ze vraj original by mal mat dva hnede a tu je jeden hnedy a druhy fialovy a ostatne ze sedia,tak ja neviem ci sa len vyvrava alebo to nevie urobit.Pritom mi ho poradili ako odbornika na autoelektriku.Vravel som mu ze nech tam da taku istu vahu ako tam bola ale ze on si to musi overit aby sa neodpalila ta nova ked ju tam zalozi,lebo ze on nevyhodi 100 eur za vahu do vzduchu
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

pablo1 píše:mechanik co som mu todal mi povedal ze sa mu nezdaju tie kable ci su riadne prepinovane a ze ma problem zohnat scemu s takym poradim farby kablov ako je na aute.Uz ma to vytaca lebo auto tam je uz 9 dni aeste nic neurobil akurat zistil ze mam spatnu vahu vzduchu.Je tam konektor 6 pinovy s piatimi kablami hranaty,tak na ten ze potrebuje vediet ako maju byt kable lebo ze vraj original by mal mat dva hnede a tu je jeden hnedy a druhy fialovy a ostatne ze sedia,tak ja neviem ci sa len vyvrava alebo to nevie urobit.Pritom mi ho poradili ako odbornika na autoelektriku.Vravel som mu ze nech tam da taku istu vahu ako tam bola ale ze on si to musi overit aby sa neodpalila ta nova ked ju tam zalozi,lebo ze on nevyhodi 100 eur za vahu do vzduchu
pokud tam byl starej pierburk tak zapojení je takto:
1- červeno zelený
2-hnědo modrý
3-žluto černý
4- neobsazen
5-hnědý
6-fialovo hnědý

At si veme brejle pokud je barvoslepý, bude to fialovohnědý, kam je pripichnout ted víš, tak at to jezdí.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

nova - stara verzia vahy je tusim zamenna, staci prepinovat konektory a funguješ.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

midnight_man píše:nova - stara verzia vahy je tusim zamenna, staci prepinovat konektory a funguješ.
Dal se Pierburk do AGR 2000 kde je flesch jednotka a nejelo to vubec, bud plnej kotel nebo nic. Na foru mas i nekde odkaz na porovnaní teh vah. :)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no neviem ako tie flešovacie okolo 2000, ale myslim ze tie okolo r. v 98 by na tom mohli šlapať...ked som ja kupoval váhu do octavie kupil som omylom bosch....tak som patral ako prepinovat tie konektory, nasiel som to niekde....zevraj to šlo.. ale nerealizoval som to..
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak to by byla taky hloupost davat starej typ vahy misto novější a zaroven dražší misto levnejší. Daval jsem bosch misto pierburgu a nikdy žadnej problem,at už to byl G3, polo, A80, A4, O1, B5, nebo toledo
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ja som omylom do starej octavie kupil bosch :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak to přece nevadi, zvlašt když je levnější, z tohoto duvodu jsem je tam daval já.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
pablo1
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 09 čer 2009, 04:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Stredné Slovensko

Příspěvek od pablo1 »

pokud tam byl starej pierburk tak zapojení je takto:
1- červeno zelený
2-hnědo modrý
3-žluto černý
4- neobsazen
5-hnědý
6-fialovo hnědý

At si veme brejle pokud je barvoslepý, bude to fialovohnědý, kam je pripichnout ted víš, tak at to jezdí.[/quote]


tak som mu poslal tento navod som zvedavy co povie teraz uz som mu poslal tolko schem a zapojeni ze pomaly by som to asi aj ja spravil......
stajny
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 03 črc 2010, 17:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od stajny »

tuner píše:Tak to by byla taky hloupost davat starej typ vahy misto novější a zaroven dražší misto levnejší. Daval jsem bosch misto pierburgu a nikdy žadnej problem,at už to byl G3, polo, A80, A4, O1, B5, nebo toledo
zdravim mam taky takovej problem mam tam pierburg ale ten prvni rv 97. ten nerozebiratelnej co ma 5 kablu a sehnal sem si bosh ale tem ja jinej konektor, ma 5 pinu ale jeden zadelanej potreboval byhc schema jak to prepinovat s toho prvniho na ten novejsi diky moc :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“