Stránka 1 z 2

Felicie 1,9D po vymene motoru nenaskoci

Napsal: 04 čer 2010, 02:50
od safaro
Zdarec tak zdanlive jednoducha vymena motoru se trochu zvrhla. Starej motor = spatny starty v zime proto vymena za asi "lepsi" ale ten pro zmenu nenaskoci vubec. A zavada je nekde v nafte pac do vstrik trubek nejde palivo ani pri roztahovani. Tak sem zacal koumat ventil chcipani. Ale zase tam sou 2 a ani na jeden nejde proud. Nevite nekdo kdy na ne ma jit proud nebo mate napad co by to mohlo delat. Diiiiik moooc za odpoved.

Napsal: 04 čer 2010, 05:19
od Ladas
co takhle imobilizér (rofl)

Napsal: 04 čer 2010, 13:57
od safaro
No baterka byla odpojena ale imobilizer, jako ze zamknout a odemknout? Nebo co s nim?

Napsal: 04 čer 2010, 14:20
od Zdeněk M
safaro píše:No baterka byla odpojena ale imobilizer, jako ze zamknout a odemknout? Nebo co s nim?
Ne, zavolat kamoše co ma vaginu a přispusobit jednotku imo jednotce cerpadla. :)

Napsal: 04 čer 2010, 14:22
od jericho-3
Přiveď na oba dva proud a natoč to...Na immo se vykašli, je to jenom pro zlost..Felicii ti nikdo neukradne...

Napsal: 04 čer 2010, 14:50
od safaro
OK taky bych neresil imobilizer jen to potrebuju rozchodit. Tak ze na oba +12V a kdyz to budu chtit chcipnout tak zase oba odpojit? A tak me napada proc tam sou zase 2 ventyly, nestacil by jeden kurna

Napsal: 04 čer 2010, 14:52
od safaro
A jeste jedna vec je to cerpadlo lucas :(

Napsal: 04 čer 2010, 15:09
od Zdeněk M
safaro píše:A jeste jedna vec je to cerpadlo lucas :(
Když chces na lucasu imo vyřadit, tak se musí pekně rozebrat. :D Na dva + 12V zapomen, je to blbost. Už sem jih odpojil mraky, necha se to i na aute, vyndavat se nemusí. Jednodusí je to přizpusobit, oproti 206 Peugotu je to zlatý, tam takovyhle veci nejdou.

Napsal: 04 čer 2010, 15:21
od safaro
OK a umi to nekdo z Vas v okoli pardubic nebo hradce kralove?

Napsal: 04 čer 2010, 15:27
od jericho-3
Jo, u Lukasu je pancíř...

Napsal: 04 čer 2010, 15:34
od safaro
???

Napsal: 04 čer 2010, 18:44
od Tomas.cz
Prřizpůsobte ten imobilizér, jestli jako takový neblbnul tak bych ho přizpůsobil a je to.

Napsal: 04 čer 2010, 18:57
od safaro
Jinak moooooc mooc diky za rady ste skvely. Me by to nenapadlo ze ve "stary klasice" cerpadle jasou nacpany jeste dalsi elektricky blbosti

Napsal: 04 čer 2010, 18:59
od safaro
no neblbnul ale nevim o nikom v okoli pce nebo hradce kdo to umi a tady se taky nikdo neozval(samozrejme ze to nechci zadarmo!!)tak ze asi vymena cerpadla za puvodni no :(

Napsal: 04 čer 2010, 19:00
od Zdeněk M
safaro píše:Jinak moooooc mooc diky za rady ste skvely. Me by to nenapadlo ze ve "stary klasice" cerpadle jasou nacpany jeste dalsi elektricky blbosti
ono když to přizpusobíš spravně, das pak ucho tesně k cerpadlu a nekdo ti zapne klíček, tak uslisís to cvaknutí, jak otevře ten chcípak. :D Pak povol trubky, lej naftu prers trycxhtýř tou dírou ve filtru, potom ventilu a startuj, bude to trvat dlouho ale chytne. Nebo setrne to roztahnout. ;)