Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30 Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou
Příspěvek
od Jaroslav Grebeníček » 15 lis 2006, 20:59
Čus chlapi poraďte,po výměně žhaviček A6 2,5TDI motor AFB mi to začalo kouřit bíle z výfuku.studený to pochopím,ale čím více se to zahřívá
tím více to kouří až z toho štípou voči.Do tý výměny to nedělalo.
Rudolf Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 109 Registrován: 14 říj 2006, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsen; Czech republic
Příspěvek
od Rudolf Diesel » 15 lis 2006, 21:04
Kontroloval jsi jestli tě neubývá voda?
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30 Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou
Příspěvek
od Jaroslav Grebeníček » 15 lis 2006, 21:08
Rudolf Diesel píše: Kontroloval jsi jestli tě neubývá voda?
právě že vody neubylo ani milimetr
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365 Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek
od Fandy » 15 lis 2006, 21:10
Jj,to vypadá že jezdíš na vodu
Rudolf Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 109 Registrován: 14 říj 2006, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsen; Czech republic
Příspěvek
od Rudolf Diesel » 15 lis 2006, 21:13
No to je zvláštní osobně bych šel nechat zkontrolvat vstřiky jestli nejsou v pr.... , ale spíš ještě počkej co poradí ostatní.
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30 Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou
Příspěvek
od Jaroslav Grebeníček » 15 lis 2006, 21:18
Rudolf Diesel píše: No to je zvláštní osobně bych šel nechat zkontrolvat vstřiky jestli nejsou v pr.... , ale spíš ještě počkej co poradí ostatní.
Na ty vstřiky jsem to tipoval taky protože jsem je ještě nedělal,ale všiml jsem si také že se mi zvýšila spotřeba asi na 9,5 litru
Rudolf Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 109 Registrován: 14 říj 2006, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsen; Czech republic
Příspěvek
od Rudolf Diesel » 15 lis 2006, 21:23
No tak je nech zkontrolovat máš před zimou a jestli je ještě nedělal tak tím určitě nic nezkazíš a když to tím nebude tak aspoň budeš mít OK vstřiky
. Ovšem kdyby to tím nebylo tak je otázka co dál by to mohlo dělat? Napadlo mi ještě jestli jsi někde nenatankoval něco špatného třeba jestli si tam něco nelil z kanystru nebo tak, ale víc už fakt nevím kam se podívat.
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30 Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou
Příspěvek
od Jaroslav Grebeníček » 15 lis 2006, 21:31
Rudolf Diesel píše: No tak je nech zkontrolovat máš před zimou a jestli je ještě nedělal tak tím určitě nic nezkazíš a když to tím nebude tak aspoň budeš mít OK vstřiky
. Ovšem kdyby to tím nebylo tak je otázka co dál by to mohlo dělat? Napadlo mi ještě jestli jsi někde nenatankoval něco špatného třeba jestli si tam něco nelil z kanystru nebo tak, ale víc už fakt nevím kam se podívat.
Poslední tankování bylo u BENZINY,natankoval jsem plnou,ale nepozoroval jsem žádný úbytek výkonu ani nějaké záškuby motoru,jen to kouření bíle a i teplota motoru je v normě i teplota oleje neukazuje odchylky.Jsem z toho jelen skoro srnec.
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476 Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Příspěvek
od Rasto » 15 lis 2006, 22:07
moze to byt ak sa nemylim aj zly predvstrek cerpadla
VW Multivan T5
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228 Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín
Příspěvek
od Karl » 15 lis 2006, 22:18
Tat tak skúsil by som čo nato povie VAG a skúsiť aj TDI Graf poprípade skúsiť zaslepiť EGR ventil.
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359 Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pafka » 15 lis 2006, 22:24
Co tím myslíš až štípou oči? Olej? Nemáš vzadu na kapotě kapičky od mastnoty? Jaký olej máš v motoru?
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30 Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou
Příspěvek
od Jaroslav Grebeníček » 15 lis 2006, 22:25
předvstřik byl na diagnostice GUTMANN -14,2 stupně ,ale nevím přesně jaká hodnota má být.
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30 Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou
Příspěvek
od Jaroslav Grebeníček » 15 lis 2006, 22:31
pafka píše: Co tím myslíš až štípou oči? Olej? Nemáš vzadu na kapotě kapičky od mastnoty? Jaký olej máš v motoru?
to ne kapičky od mastnoty na zadní kapotě nejsou ale ten kouř je tak štiplavý že za autem nemůžeš vydržet dříve to tak nesmrdělo.
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30 Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou
Příspěvek
od Jaroslav Grebeníček » 15 lis 2006, 22:33
Jaroslav Grebeníček píše: pafka píše: Co tím myslíš až štípou oči? Olej? Nemáš vzadu na kapotě kapičky od mastnoty? Jaký olej máš v motoru?
to ne kapičky od mastnoty na zadní kapotě nejsou ale ten kouř je tak štiplavý že za autem nemůžeš vydržet dříve to tak nesmrdělo.
jo a olej v motoru mám mobil 1-0W30
Jaroslav Grebeníček
Sběrač informací
Příspěvky: 30 Registrován: 10 zář 2006, 20:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Žďár nad sázavou
Příspěvek
od Jaroslav Grebeníček » 15 lis 2006, 22:37
Karl píše: Tat tak skúsil by som čo nato povie VAG a skúsiť aj TDI Graf poprípade skúsiť zaslepiť EGR ventil.
zaslepení EGR ventilu je dobrý nápad - zkusím a dám vědět,dík.