2 chipy v jednom aute
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2 chipy v jednom aute
Namontovali sme do passata 2 chipy, jeden s origo firmwarem a druhy na chiptuning, a prepiname medzi ne. Problem je v rom zefurd musime zastavit auto, prepnut to a znovu nastartovat. Mate s tym nejake skusenosti, ako to urobit, aby sme mohli prepnut za jazdy.
Re: 2 chipy v jednom aute
kdys mi reknes jak prepnout mezi dvouma ramkama v pocitaci tak ti reknu jak to udelat v aute)))yeager píše:Namontovali sme do passata 2 chipy, jeden s origo firmwarem a druhy na chiptuning, a prepiname medzi ne. Problem je v rom zefurd musime zastavit auto, prepnut to a znovu nastartovat. Mate s tym nejake skusenosti, ako to urobit, aby sme mohli prepnut za jazdy.

jasny ale i bios musis resetnout nebo vypnoout ne?,,yeager píše:podobne ako je to riesene na zakladnych doskach
http://www.port80h.com.pl/articles.php?lng=pl&pg=13
porovnavat bios v kompu a program v RJ auta je pomerne nepresne.
zatimco v pc je komprimovany a shadowany v RAM, v ECU program bezi primo z flashky.
takze pokud budes menit jenom datove mapy - a ne rozmisteni vlastniho vykonneho kodu, neni problem to zmenit behem jedineho taktu.
podivejte se na ridici vstupy u pameti a bude vam to jasne.
zatimco v pc je komprimovany a shadowany v RAM, v ECU program bezi primo z flashky.
takze pokud budes menit jenom datove mapy - a ne rozmisteni vlastniho vykonneho kodu, neni problem to zmenit behem jedineho taktu.
podivejte se na ridici vstupy u pameti a bude vam to jasne.
predpokladam ze si neprecital cely thearedavatar píše:jasny ale i bios musis resetnout nebo vypnoout ne?,,yeager píše:podobne ako je to riesene na zakladnych doskach
http://www.port80h.com.pl/articles.php?lng=pl&pg=13

"...musime zastavit auto, prepnut to a znovu nastartovat..." - cize restart

Mam uplne jednoduche prepinanie obsahu EPROM vlastnej vyroby v mojom G3 AHU. Pamate maju dvojnasobnu velkost a samotne prepinanie sa deje uzemnovanim najvyssieho adresneho bitu. Prepinanie funguje bez problemov v akejkolvek situacii /volnobeh az plny vykon/ kedykolvek za jazdy lubovolne casto. Fungujem takto uz skoro dva roky a no problem.
V tomto Ti viem pomoct. Napis mi typ RJ /cislo RJ popr. aj rovno typ pamati co su vo vnutri/. Zakladnym predpokladom tohoto riesenia je, ze obidva softy su rovnake - lisia sa iba na miestach datových máp a nie v instrukcnom kode procesora. Popr. ak potrebujes a vies mi poslat vypisy viem Ti to zhodnotit.
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Robo teraz si to prezradil čiptuneri za to pýtajú okolo 5-6tis.....pamäte vieš násobiť takže 2 - 4 - 8....robo_j píše:Mam uplne jednoduche prepinanie obsahu EPROM vlastnej vyroby v mojom G3 AHU. Pamate maju dvojnasobnu velkost a samotne prepinanie sa deje uzemnovanim najvyssieho adresneho bitu. Prepinanie funguje bez problemov v akejkolvek situacii /volnobeh az plny vykon/ kedykolvek za jazdy lubovolne casto. Fungujem takto uz skoro dva roky a no problem.





...to be or not to be... - faster
ne kvůli tomu uzemňuje nejvyšší adresní bit,kvůli tomu dvojnásobná velikost pamětiyeager píše:Address 01: Engine
Part No: 038 906 018 BM
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2115
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
a nemoze sa stat pri prepnuti za jazdy, ze polovisu nacita z jedneho chipu a druhu z druheho?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel