2 chipy v jednom aute

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

2 chipy v jednom aute

Příspěvek od yeager »

Namontovali sme do passata 2 chipy, jeden s origo firmwarem a druhy na chiptuning, a prepiname medzi ne. Problem je v rom zefurd musime zastavit auto, prepnut to a znovu nastartovat. Mate s tym nejake skusenosti, ako to urobit, aby sme mohli prepnut za jazdy.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Re: 2 chipy v jednom aute

Příspěvek od avatar »

yeager píše:Namontovali sme do passata 2 chipy, jeden s origo firmwarem a druhy na chiptuning, a prepiname medzi ne. Problem je v rom zefurd musime zastavit auto, prepnut to a znovu nastartovat. Mate s tym nejake skusenosti, ako to urobit, aby sme mohli prepnut za jazdy.
kdys mi reknes jak prepnout mezi dvouma ramkama v pocitaci tak ti reknu jak to udelat v aute)))

:)
Uživatelský avatar
ghoust
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 23 led 2006, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: North Morava

Příspěvek od ghoust »

jak si resil prepinani ?
Nejde li to silou, použij ješte větší kladivo aneb nejde li to pajkou pouzij autogen
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

podobne ako je to riesene na zakladnych doskach

http://www.port80h.com.pl/articles.php?lng=pl&pg=13
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

yeager píše:podobne ako je to riesene na zakladnych doskach

http://www.port80h.com.pl/articles.php?lng=pl&pg=13
jasny ale i bios musis resetnout nebo vypnoout ne?,,
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

porovnavat bios v kompu a program v RJ auta je pomerne nepresne.

zatimco v pc je komprimovany a shadowany v RAM, v ECU program bezi primo z flashky.

takze pokud budes menit jenom datove mapy - a ne rozmisteni vlastniho vykonneho kodu, neni problem to zmenit behem jedineho taktu.

podivejte se na ridici vstupy u pameti a bude vam to jasne.
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

avatar píše:
yeager píše:podobne ako je to riesene na zakladnych doskach

http://www.port80h.com.pl/articles.php?lng=pl&pg=13
jasny ale i bios musis resetnout nebo vypnoout ne?,,
predpokladam ze si neprecital cely theared (wallbash)

"...musime zastavit auto, prepnut to a znovu nastartovat..." - cize restart (LOL)
robo_j
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24 led 2006, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od robo_j »

Mam uplne jednoduche prepinanie obsahu EPROM vlastnej vyroby v mojom G3 AHU. Pamate maju dvojnasobnu velkost a samotne prepinanie sa deje uzemnovanim najvyssieho adresneho bitu. Prepinanie funguje bez problemov v akejkolvek situacii /volnobeh az plny vykon/ kedykolvek za jazdy lubovolne casto. Fungujem takto uz skoro dva roky a no problem.
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

a vedel by si mi poslat schemu zapojenia, alebo typ chipu, hoci co by som privytal co by mi mohlo pomoct
robo_j
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24 led 2006, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od robo_j »

V tomto Ti viem pomoct. Napis mi typ RJ /cislo RJ popr. aj rovno typ pamati co su vo vnutri/. Zakladnym predpokladom tohoto riesenia je, ze obidva softy su rovnake - lisia sa iba na miestach datových máp a nie v instrukcnom kode procesora. Popr. ak potrebujes a vies mi poslat vypisy viem Ti to zhodnotit.
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

a copak tady asi pisu celou dobu.

jenze yeager radsi pise (LOL)

robo: jak mas osetreny ted adresny bit proti zakmitum a ruseni?
robo_j
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 24 led 2006, 14:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od robo_j »

Vo vnutri jednotky je adresny pin pripojeny na internych +5V cez odpor 1k a vyvedený von. Taktiez mam z jednotky vyvedenu zem - je sice galvanicky spojena s kostrou vozidla, ale takto je to bezpecnejsie. Na palubke to mam potom pripojene na obycajny koliskovy spinac. Cca 2 roky no problem.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

robo_j píše:Mam uplne jednoduche prepinanie obsahu EPROM vlastnej vyroby v mojom G3 AHU. Pamate maju dvojnasobnu velkost a samotne prepinanie sa deje uzemnovanim najvyssieho adresneho bitu. Prepinanie funguje bez problemov v akejkolvek situacii /volnobeh az plny vykon/ kedykolvek za jazdy lubovolne casto. Fungujem takto uz skoro dva roky a no problem.
Robo teraz si to prezradil čiptuneri za to pýtajú okolo 5-6tis.....pamäte vieš násobiť takže 2 - 4 - 8....

:) :) :) :) 8)
...to be or not to be... - faster
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

Address 01: Engine
Part No: 038 906 018 BM
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2115
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317

a nemoze sa stat pri prepnuti za jazdy, ze polovisu nacita z jedneho chipu a druhu z druheho?
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

yeager píše:Address 01: Engine
Part No: 038 906 018 BM
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2115
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317

a nemoze sa stat pri prepnuti za jazdy, ze polovisu nacita z jedneho chipu a druhu z druheho?
ne kvůli tomu uzemňuje nejvyšší adresní bit,kvůli tomu dvojnásobná velikost paměti
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“