Mám tento problém - pokud nechám zapojené čidlo teploty nahoře na motoru ( čtyřpinové zelené čidlo ), auto nechce startovat, nebo staruje snad 5 minut, pak zahulí jak pes...prostě trápení
Pokud čidlo odpojím, chytá na brnk, výkon i vše ostatní normální. Neukazuje samozřejmě teplota a žhavení musím odpočítávat
Už jsem zkoušel snad pět čidel ( nové ), beze změny, diagnostika mlčí...
předvstřik na TDi grafu O.K. , rozvody sedí, - to byla první věc co jsem vyloučil
Měnily se tam komplet vačky+zdvihátka+rozvody
dělalo to předtím, dělá to i teď...
Mne to robí tieš. A4 2,5TDi 120Kw
Rano studene to krasne nažhaví a na brnk naštartuje. Ked prídem do roboty a chcem niekam o hodinu ist, tak štartujem až na 3tí pokus.
Ked odpojím to čidlo čo si spomínal krásne dlho žhaví a ide na brnk.
vymenil som žhaviče a nič, čidlo a nič...
Moja dalšia teoria je bud niak nastavit predvstrek, alebo budu vstrekovače zle rozprašovať naftu a tá sa bez dlheho žhavenia nevznieti.
Nevie niekto poradit?