Stránka 1 z 2

Jdu se pochválit :)

Napsal: 25 čer 2010, 09:04
od Jammal
Takže včerejším chipem made by TDIfun jsem dospěl ke zdárnému dokončení uprav pohonné jednotky, dál už bude jen karoserie. Dostali jsme krásný výsledek (slovy Funa...na takového veterána dobré ne (LOL) ) Takže s úsměvem na tváři přikládám graf a poděkování TDIfunovi :-D

Obrázek

Napsal: 25 čer 2010, 09:33
od THOMASLO
pěkný ale mělo by to byt v jiným tématu, "grafy z brzdy"

Napsal: 25 čer 2010, 09:39
od Marek77
Pěkný průběh, to by se mi líbilo...

Napsal: 25 čer 2010, 09:40
od Jammal
THOMASLO píše:pěkný ale mělo by to byt v jiným tématu, "grafy z brzdy"
Chválím se tu celkovou úpravou, ale možná máš pravdu :-D Zřejmě bude potřeba přesunout

Napsal: 25 čer 2010, 09:44
od Jammal
Marek77 píše:Pěkný průběh, to by se mi líbilo...
Díky:) Když nechceš jede to pijánko jako by nic, ale když šlápneš na plyn tak se to monstrum probudí a nechápeš :woot:

Napsal: 25 čer 2010, 11:00
od misa.89
takovejhle průběh by se mi taky líbil sakra:(

Napsal: 25 čer 2010, 11:16
od midnight_man
pekné!

Napsal: 25 čer 2010, 11:20
od subz3ro_tdi
Hlavne si tam vymen palivac... alebo precisti saci kos v nadrzi.... navrchu ti tam pada predvstrek ;)

Napsal: 25 čer 2010, 11:22
od midnight_man
alebo uz nestiha tahat naftičku?:)

Napsal: 25 čer 2010, 11:23
od subz3ro_tdi
No v tom pripade sa mu musi porucat cerpadlo.... inak neexistuje ze by to pri tejto konfiguracii a konoch nestihalo ;)

Napsal: 25 čer 2010, 11:38
od Jammal
Jj, fun mi doporučil vyčistit koš. Čerpadlo by mělo být v poho, spíš ten koš bude zasratý. Jinak díky :)

Napsal: 25 čer 2010, 11:39
od Marek77
A potom to jakože docílí čeho? Že ta křivka výkonu vyleze plynuleji do vyšších otáček a nebude se tam tak kroutit? Je to asi jediná možnost, čím by to mohlo být - trysky a turbo to dělat nemohou.

IC máš sérii?

Napsal: 25 čer 2010, 12:03
od Dukes
POWERPLUS 764 jsou opravdu TOP trysky pro rotačky. :)

Napsal: 25 čer 2010, 12:09
od TDIfun
To DUKES POTVRZUJI!!!!!

Napsal: 25 čer 2010, 12:17
od Jammal
Marek77 píše:A potom to jakože docílí čeho? Že ta křivka výkonu vyleze plynuleji do vyšších otáček a nebude se tam tak kroutit? Je to asi jediná možnost, čím by to mohlo být - trysky a turbo to dělat nemohou.

IC máš sérii?
Jj, IC je seriový. Vliv to nemá žádný a při jízdě žádný problém nepociťuju, vidím jen protáhlé obličeje těch co předjíždím :D To je jen pro profíky co kouknou na graf a vidí, ale v důsledku na autě není nic poznat ;)