Stránka 1 z 2
Jdu se pochválit :)
Napsal: 25 čer 2010, 09:04
od Jammal
Takže včerejším chipem made by TDIfun jsem dospěl ke zdárnému dokončení uprav pohonné jednotky, dál už bude jen karoserie. Dostali jsme krásný výsledek (slovy Funa...na takového veterána dobré ne

) Takže s úsměvem na tváři přikládám graf a poděkování TDIfunovi

Napsal: 25 čer 2010, 09:33
od THOMASLO
pěkný ale mělo by to byt v jiným tématu, "grafy z brzdy"
Napsal: 25 čer 2010, 09:39
od Marek77
Pěkný průběh, to by se mi líbilo...
Napsal: 25 čer 2010, 09:40
od Jammal
THOMASLO píše:pěkný ale mělo by to byt v jiným tématu, "grafy z brzdy"
Chválím se tu celkovou úpravou, ale možná máš pravdu

Zřejmě bude potřeba přesunout
Napsal: 25 čer 2010, 09:44
od Jammal
Marek77 píše:Pěkný průběh, to by se mi líbilo...
Díky:) Když nechceš jede to pijánko jako by nic, ale když šlápneš na plyn tak se to monstrum probudí a nechápeš

Napsal: 25 čer 2010, 11:00
od misa.89
takovejhle průběh by se mi taky líbil sakra:(
Napsal: 25 čer 2010, 11:16
od midnight_man
pekné!
Napsal: 25 čer 2010, 11:20
od subz3ro_tdi
Hlavne si tam vymen palivac... alebo precisti saci kos v nadrzi.... navrchu ti tam pada predvstrek

Napsal: 25 čer 2010, 11:22
od midnight_man
alebo uz nestiha tahat naftičku?:)
Napsal: 25 čer 2010, 11:23
od subz3ro_tdi
No v tom pripade sa mu musi porucat cerpadlo.... inak neexistuje ze by to pri tejto konfiguracii a konoch nestihalo

Napsal: 25 čer 2010, 11:38
od Jammal
Jj, fun mi doporučil vyčistit koš. Čerpadlo by mělo být v poho, spíš ten koš bude zasratý. Jinak díky

Napsal: 25 čer 2010, 11:39
od Marek77
A potom to jakože docílí čeho? Že ta křivka výkonu vyleze plynuleji do vyšších otáček a nebude se tam tak kroutit? Je to asi jediná možnost, čím by to mohlo být - trysky a turbo to dělat nemohou.
IC máš sérii?
Napsal: 25 čer 2010, 12:03
od Dukes
POWERPLUS 764 jsou opravdu TOP trysky pro rotačky.

Napsal: 25 čer 2010, 12:09
od TDIfun
To DUKES POTVRZUJI!!!!!
Napsal: 25 čer 2010, 12:17
od Jammal
Marek77 píše:A potom to jakože docílí čeho? Že ta křivka výkonu vyleze plynuleji do vyšších otáček a nebude se tam tak kroutit? Je to asi jediná možnost, čím by to mohlo být - trysky a turbo to dělat nemohou.
IC máš sérii?
Jj, IC je seriový. Vliv to nemá žádný a při jízdě žádný problém nepociťuju, vidím jen protáhlé obličeje těch co předjíždím

To je jen pro profíky co kouknou na graf a vidí, ale v důsledku na autě není nic poznat
