Stránka 1 z 3
už nevim jak dál 2.0TDI 125KW
Napsal: 25 čer 2010, 09:13
od 12skvarka
AUdi A4r.v. 2007 kod motoru BRD dovezená z německa podle povolenejch šroubů už se v ní vrtali soudruzi v německu.......auto vubec nejde od spoda zatahne od 2500ot.......vyměněno postupně váha,N75,čidlo tlaku,turbo porad stejný pak šlo auto do autorizovanýho servisu tam to stálo 10.000,- prej ultrazvukem vyčistili vstřiky

po ujetí 100km se auto zastavilo a nešlo nastartovat.....totálně se ucpal Filtr pevnejch částic,vyndal jsen ho ven vyčistil vapíkem a jede to ale pořád ne od spoda........takže vstřiky ven nechat vyzkoušet......prej všechny K.O. .......koupil jsem všechny nové a auto pořád to samé

....... koukal jsem že v sacích svodech je přívěra ovládaná podtlakem ale nikde v příručkach jsem nenašel jak má fungovat......mechanicky je po nastartování otevřená.....co dodat filtr naftovej vzduchovej to neni egr zaslepenej
Tak a teď co mi radíte

Napsal: 25 čer 2010, 12:55
od cooler
Ta privera zavrie sanie, ked vypinas motor. Default je fully open.
Co vag? 0 chyb?

Napsal: 25 čer 2010, 13:04
od 12skvarka
ty myslíš chcípací klapku tady už je škrtící na eletriku.ja mam na mysli něco jinýho.normálně přímo v sacích kanálech je přívěra
Napsal: 25 čer 2010, 13:11
od 12skvarka
ještě graf jak tlak leze strašně pomalu

Napsal: 25 čer 2010, 14:57
od Obi
A má to dost podtlaku?
Napsal: 25 čer 2010, 16:47
od Zdeněk M
Obi píše:A má to dost podtlaku?
JJ, zjisti jestli je dostatecnej podtlak, pripoj na místo plechovky na turbu starsí egr ventil jestli ho otevře.
Napsal: 25 čer 2010, 18:26
od netopier
alebo daj podtlak napriamo bez N75.
a co vyfuk?
Napsal: 25 čer 2010, 20:00
od karel4
Změřit tlaky,jestli to někdy nenasálo olej přes turbo a pak utrum.
Napsal: 25 čer 2010, 21:47
od avatar
ten 2,0 mi pride jako novodoba 2,5 tdi v6
stim ze tady je to celkem nove auto ale 2,5 tdi v6 se srala az po 8 leech
Napsal: 27 čer 2010, 11:09
od 12skvarka
netopier píše:alebo daj podtlak napriamo bez N75.
a co vyfuk?
podtlak to má dostatečnej při nastartování je táhlo na bance hned zatahne.........jezdil jsem i s hadičkou přímo od vývěvy na banku......porad tlak leze pomalu
jezdil jsem i s povolenym výfukem za turbem ...furt stejný
Napsal: 27 čer 2010, 11:19
od Fantik
Je to ta přívěra?

Napsal: 27 čer 2010, 11:19
od slovacek.milos
to je na prášky
ještě zkus jezdit bez coleru a pak se stav vystavím ti doklad o ekologické likvidaci miloš
Napsal: 27 čer 2010, 12:44
od Obi
Tak to už jedině málo nafty(chyba v jednotce)?Co nějaký čidlo tlaku nasávanýho vzduchu?
Napsal: 27 čer 2010, 19:11
od danielkiraly
Tak jestli Ti můžu poradit já a bude Ti to stát za tu práci, vyndej DPF. Vykuchat, upravit soft a budes se divit, jak to auto pojede. Řešil jsem to nedávno...Sice mám 103 kw ale nikdy bych neveřil, co ten filtr dokáže udělat...
Napsal: 27 čer 2010, 19:16
od losfazeros
já osobně si myslím,že tyhle zajímavý průběhy v nízkejch otáčkách má na svědomí DPF,je to pěknej šit,a většinou se ani neroužne ta kontrolka...
