190 tis km a 96kw na ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

190 tis km a 96kw na ALH

Příspěvek od Ondras83 »

1,9 TDI 66kw ALH, rok 2002 škoda octavia

je to dost slaboučký a tak nějak mě láká aspon těch 130 koní, ale zase je průser (nebo možná není) že na tom motoru je natočenejch 190 tisíc...

jetý na 5W-40 Valvoline

je to teda průser, nebo ještě ne? (seriově ten motor vydrží i 500 tis, ale se 130ti koňma už je těch 190 asi dost)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ten motor je teď tak ideálně zajetej, takže se nějakýho posílení bát nemusíš ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Prosimtě, taková voňafka :-D
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

no třeba ty sety, co nabízí dieselpower (99kw) píšou do 150 tis...

mám strach z karbonu a provozních vůlích

zrovna teď měnim potkanej motor na ALH oktě s 250 tis a toho karbonu a sraček všude...chce to zaslepit EGR...no a když to je v sání, co je asi dole a na sedlech a na ventilech :roll:

pokoumáme :)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jestli tě to trápí, tak zhoď hlavu, odstraň karbon, nech ji srovnat, zabrousit ventily, můžeš i vyleštit kanály a ventliy... no a pak můžeš přidávat na výkonu s klidným spaním, repas hlavy není nikdy na škodu ;) pak můžeš nahodit VA turbo, trysky 764 a chip, a budeš tam mít okolo 160 koní, což už je příjemná záležitost ;) ale bude to chtít i spojku...

edit: dieselpower píše, že pouze chip (cca 85kw) doporučuje pod 150tis. najeto... ta další fáze (99kw) už je "bez omezení", protože se dávají nové trysky
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Dej tam SPRINT 764 nebo POWERPLUS 764 a Power Pipe kit a uvidíš, jak to bude lítat. :)
Obrázek
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Taky bych to neřešil. Já bych to viděl na S764, čip, EGR a kat off. Takovejch 145-150 koní by tam pak mohlo bejt. :) Jo a Pipe Kit bych nedával.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Markus01 píše:Taky bych to neřešil. Já bych to viděl na S764, čip, EGR a kat off. Takovejch 145-150 koní by tam pak mohlo bejt. :) Jo a Pipe Kit bych nedával.
Pipe kit bych dal, EGR je zbytecnej spunt, zvlast kdyz je stejne off.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je věc která by mě osobně vadila nejvíc jak se to třese při doběhu, samo lze namítnout že starší TDi jí taky nemaj, ale přece... ;)
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

co s tim vim, ale bál sem se těch najetejch km...dneska sem shodil hlavu na tom motoru co mám na stojanu, má 247 tis, zespod čistej, ale na prvnim válci už není vidět na jednom místě honování a je tam i pár rejh...

vono je to auto fotra, ale je to prostě slabý, tak přemejšlíme, co s tim...klidně by stačily i trysky z AHF
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

misoVW píše:Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
Vsak to nicemu nevadi. Ze se motor pri zhasnuti trochu zatrepe je vec, ktera me osobne vubec netrapi :-)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

fabiátor píše:
misoVW píše:Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
Vsak to nicemu nevadi. Ze se motor pri zhasnuti trochu zatrepe je vec, ktera me osobne vubec netrapi :-)
a to zatrepani mu nemuze ublizit???
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

kozelpub píše:
fabiátor píše:
misoVW píše:Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
Vsak to nicemu nevadi. Ze se motor pri zhasnuti trochu zatrepe je vec, ktera me osobne vubec netrapi :-)
a to zatrepani mu nemuze ublizit???
To by byl muj motor uz po smrti, mam ho tam cca rok. Navic ten od Allardu co prodava Diesepower ma v prirube na saci potrubi i vyvod na mereni tlaku turba, takze staci hadicka a budik a mas dalsi vec hotovou. Bud si vyvod zaslepis zaslepkou a nebo nasroubujes redukci na hadicku. Oboji je prislusenstvim kitu.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

kozelpub píše: a to zatrepani mu nemuze ublizit???
těžko, když to tak dřív měly všechny motory TDI, a šlapaly v pohodě... mě to teda vůbec nevadí že to trošku zatřepe
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“