190 tis km a 96kw na ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
190 tis km a 96kw na ALH
1,9 TDI 66kw ALH, rok 2002 škoda octavia
je to dost slaboučký a tak nějak mě láká aspon těch 130 koní, ale zase je průser (nebo možná není) že na tom motoru je natočenejch 190 tisíc...
jetý na 5W-40 Valvoline
je to teda průser, nebo ještě ne? (seriově ten motor vydrží i 500 tis, ale se 130ti koňma už je těch 190 asi dost)
je to dost slaboučký a tak nějak mě láká aspon těch 130 koní, ale zase je průser (nebo možná není) že na tom motoru je natočenejch 190 tisíc...
jetý na 5W-40 Valvoline
je to teda průser, nebo ještě ne? (seriově ten motor vydrží i 500 tis, ale se 130ti koňma už je těch 190 asi dost)
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
no třeba ty sety, co nabízí dieselpower (99kw) píšou do 150 tis...
mám strach z karbonu a provozních vůlích
zrovna teď měnim potkanej motor na ALH oktě s 250 tis a toho karbonu a sraček všude...chce to zaslepit EGR...no a když to je v sání, co je asi dole a na sedlech a na ventilech
pokoumáme
mám strach z karbonu a provozních vůlích
zrovna teď měnim potkanej motor na ALH oktě s 250 tis a toho karbonu a sraček všude...chce to zaslepit EGR...no a když to je v sání, co je asi dole a na sedlech a na ventilech

pokoumáme

felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jestli tě to trápí, tak zhoď hlavu, odstraň karbon, nech ji srovnat, zabrousit ventily, můžeš i vyleštit kanály a ventliy... no a pak můžeš přidávat na výkonu s klidným spaním, repas hlavy není nikdy na škodu
pak můžeš nahodit VA turbo, trysky 764 a chip, a budeš tam mít okolo 160 koní, což už je příjemná záležitost
ale bude to chtít i spojku...
edit: dieselpower píše, že pouze chip (cca 85kw) doporučuje pod 150tis. najeto... ta další fáze (99kw) už je "bez omezení", protože se dávají nové trysky


edit: dieselpower píše, že pouze chip (cca 85kw) doporučuje pod 150tis. najeto... ta další fáze (99kw) už je "bez omezení", protože se dávají nové trysky
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
co s tim vim, ale bál sem se těch najetejch km...dneska sem shodil hlavu na tom motoru co mám na stojanu, má 247 tis, zespod čistej, ale na prvnim válci už není vidět na jednom místě honování a je tam i pár rejh...
vono je to auto fotra, ale je to prostě slabý, tak přemejšlíme, co s tim...klidně by stačily i trysky z AHF
vono je to auto fotra, ale je to prostě slabý, tak přemejšlíme, co s tim...klidně by stačily i trysky z AHF
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
To by byl muj motor uz po smrti, mam ho tam cca rok. Navic ten od Allardu co prodava Diesepower ma v prirube na saci potrubi i vyvod na mereni tlaku turba, takze staci hadicka a budik a mas dalsi vec hotovou. Bud si vyvod zaslepis zaslepkou a nebo nasroubujes redukci na hadicku. Oboji je prislusenstvim kitu.kozelpub píše:a to zatrepani mu nemuze ublizit???fabiátor píše:Vsak to nicemu nevadi. Ze se motor pri zhasnuti trochu zatrepe je vec, ktera me osobne vubec netrapimisoVW píše:Pipe kit nema zhasinaciu klapku...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
těžko, když to tak dřív měly všechny motory TDI, a šlapaly v pohodě... mě to teda vůbec nevadí že to trošku zatřepekozelpub píše: a to zatrepani mu nemuze ublizit???
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5