Vito nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fikjan
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2007, 14:31

Vito nestartuje

Příspěvek od fikjan »

Zdravím pánové, mám problém s Vitem 110 CDI.Stalo se mi, že auto za jízdy chcíplo a po nastartování chytlo a hned zase chcíplo.Dotáhl jsem ho domů sundal sání zahejbal s káblema a chytlo běželo tak pět minut pak jsem ho chcípnul nastartoval znovu a běželo, za běhu hejbal s káblema a nic, běžel dál.Znovu jsem ho chcípnul nastartoval a hned se zase zastavilo, takhle ještě asi třikrát a konec, nejde natočit vůbec.Palivový filtr nový cca 14 dní, měl jsem to připíchnutý na MB Carsoftu a nic.Nafta jde až do vysokotlakého čerpadla.Potřeboval bych změřit tlak v railu, ale nevím jak. . .Jinak z přepadů nejde vůbec žádná nafta.Máte nějaké nápady, abych nedělal nějaké zbytečnosti. (wallbash)
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

ahoj uz si tuhle zavadu vyresil
mam tady stejnou zavadu na vitu 108cdi uz sem to typnul na vysokotlakou pumpu dal ji tam a furt stejny uz mne z toho hrabe a zavady na diagnostice zadny
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

pepik píše:ahoj uz si tuhle zavadu vyresil
mam tady stejnou zavadu na vitu 108cdi uz sem to typnul na vysokotlakou pumpu dal ji tam a furt stejny uz mne z toho hrabe a zavady na diagnostice zadny
Treba merat hodnoty pri starte a nie len citat pamet zavad.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
fikjan
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2007, 14:31

Příspěvek od fikjan »

pepik píše:ahoj uz si tuhle zavadu vyresil
mam tady stejnou zavadu na vitu 108cdi uz sem to typnul na vysokotlakou pumpu dal ji tam a furt stejny uz mne z toho hrabe a zavady na diagnostice zadny
Zdravím, jo jo už jezdím.Byl to jen špatný konektor na prvním válci.Je divný, že to diag. poprvé neukázala.Po hrozný rozborce, překontrolování podávací pumpy a vysokotlaký pumpy na stolici, jsem to zase všechno složil a jelo, teda ujel jen 100km a zase kontrolka EDS a mrtvo.Tak jsem to připíchl znova na carsfot a závada uložena a odhalena.Jinak měl jsem to poprvé napíchnutý i od maníka který má diag. KTS a ta také mlčela.Jestli máš podzření na tlak nafty, tak co přepadový množství?Nepropouští ti vstřik?Já jsem tlak na railu měřil manometrem do 300bar, bohatě stačí.Na volnoběch a při startu je tlak cca 330bar.Jinak klidně napiš, protože jsem toho dělal hodně a myslím, že bych to dal dohromady i poslepu (noteeth) .Popravdě já měl podezření na chybu v el. od začátku.Mluvil jsem z technikem z BOSCHE a ještě s dvěma chlapíkama co dělají nafťáky a nikdo mi nebyl schopen říct, že při startu s odjeným vstřikem, myslím konektor, tak auto nechytne.Natlačí tlak v railu na cca 250 udělá se lehký zápal a hned rgulátor začne přepouštět a drží tlak cca 70 - 100bar.Prostě zamezí startu.Ale nikdo miz nich nebyl schopen vysvětlit, když jednotka pozná, že není připojen udělá omezení, ale nevyhodí to závadu a diag. to nenačte.Když ho ale odpojíš za běhu, tak ano (wallbash) .Napiš přesněji, co ti to dělá a co jsi kontroloval a jak.Zkusím ti přidat mé zkušenosti (rofl) .Napiš buď sem, nebo klidně mi zavolej 736 533 016.
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“