
Vito nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vito nestartuje
Zdravím pánové, mám problém s Vitem 110 CDI.Stalo se mi, že auto za jízdy chcíplo a po nastartování chytlo a hned zase chcíplo.Dotáhl jsem ho domů sundal sání zahejbal s káblema a chytlo běželo tak pět minut pak jsem ho chcípnul nastartoval znovu a běželo, za běhu hejbal s káblema a nic, běžel dál.Znovu jsem ho chcípnul nastartoval a hned se zase zastavilo, takhle ještě asi třikrát a konec, nejde natočit vůbec.Palivový filtr nový cca 14 dní, měl jsem to připíchnutý na MB Carsoftu a nic.Nafta jde až do vysokotlakého čerpadla.Potřeboval bych změřit tlak v railu, ale nevím jak. . .Jinak z přepadů nejde vůbec žádná nafta.Máte nějaké nápady, abych nedělal nějaké zbytečnosti. 

Treba merat hodnoty pri starte a nie len citat pamet zavad.pepik píše:ahoj uz si tuhle zavadu vyresil
mam tady stejnou zavadu na vitu 108cdi uz sem to typnul na vysokotlakou pumpu dal ji tam a furt stejny uz mne z toho hrabe a zavady na diagnostice zadny
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Zdravím, jo jo už jezdím.Byl to jen špatný konektor na prvním válci.Je divný, že to diag. poprvé neukázala.Po hrozný rozborce, překontrolování podávací pumpy a vysokotlaký pumpy na stolici, jsem to zase všechno složil a jelo, teda ujel jen 100km a zase kontrolka EDS a mrtvo.Tak jsem to připíchl znova na carsfot a závada uložena a odhalena.Jinak měl jsem to poprvé napíchnutý i od maníka který má diag. KTS a ta také mlčela.Jestli máš podzření na tlak nafty, tak co přepadový množství?Nepropouští ti vstřik?Já jsem tlak na railu měřil manometrem do 300bar, bohatě stačí.Na volnoběch a při startu je tlak cca 330bar.Jinak klidně napiš, protože jsem toho dělal hodně a myslím, že bych to dal dohromady i poslepupepik píše:ahoj uz si tuhle zavadu vyresil
mam tady stejnou zavadu na vitu 108cdi uz sem to typnul na vysokotlakou pumpu dal ji tam a furt stejny uz mne z toho hrabe a zavady na diagnostice zadny


