Stránka 1 z 3
octavia 1 81 kw vykon
Napsal: 01 črc 2010, 10:23
od ridders
mam problem pri seslapnuti pedalu ma auto vetsi prodlevu nez zabere turbo drive to nedelalo muze to byt ze jsem vypodlozil lopatky turba o 0,2 mm jak uvadeji na techto strankach drive to slo hned od spoda nyni ma prodlevu pak zabere a vystreli ale s casovym odstupem nevite cim to muze delat??,?
Napsal: 01 črc 2010, 11:57
od g.r.
mam uplne stejny problém ,taky sem daval vysoustruzeny valecky vetsi o 0,2 mm ...
Napsal: 01 črc 2010, 14:36
od OťasTDi
možná že to je opravdu moc.může to podfukovat.logovací soubor by nebyl?
Napsal: 02 črc 2010, 16:21
od Biimbo
s turbem nikdy nic neděláno a tu prodlevu tam mám taky. Už od 200 tis. km. Teď najeto 282 tis a furt stejný
Napsal: 03 črc 2010, 08:19
od OťasTDi
ale ridders psal (jak jsem pochopil) že před čistěním tam tu prodlevu neměl...riddersi je to tak?jen si myslím,že kdyby to podfukovalo,tak to bude mít i menší výkon,pokud jak píšeš,že to vystřelí,tak to asi bude opravdu něčím jiným...chce to log
Re: octavia 1 81 kw vykon
Napsal: 03 črc 2010, 08:31
od koco
ridders píše:mam problem pri seslapnuti pedalu ma auto vetsi prodlevu nez zabere turbo drive to nedelalo muze to byt ze jsem vypodlozil lopatky turba o 0,2 mm jak uvadeji na techto strankach drive to slo hned od spoda nyni ma prodlevu pak zabere a vystreli ale s casovym odstupem nevite cim to muze delat??,?
To bude tými podložkami 0,2mm je vela. Ja som dal tiež prvý krát na svoje turbo 0,2mm podložky a nedalo sa s tým jazdit. Tak som turbo zase vybral a na sklo som si dal 1000ku šmirgel a zbrúsim lopatky tak max. o 0,1mm a je to ideálne. Od vtedy to robím iba tak a bez problému.
Napsal: 03 črc 2010, 08:40
od Zdeněk M
OťasTDi píše:možná že to je opravdu moc.může to podfukovat.logovací soubor by nebyl?
Je to možný, je to už moc a proud spalin nejde celej na lopatky ale i pod, chova se to jakoby tam bylo vetsí turbo a trva to ty 2 sekundy než se roztocí a zatahneto. řesim to smirglem a zbrousením teh lopatek až se blejskaj , jak tu psal KOCO a žadnej problem.
Napsal: 03 črc 2010, 09:07
od ridders
Zdeněk M píše:OťasTDi píše:možná že to je opravdu moc.může to podfukovat.logovací soubor by nebyl?
Je to možný, je to už moc a proud spalin nejde celej na lopatky ale i pod, chova se to jakoby tam bylo vetsí turbo a trva to ty 2 sekundy než se roztocí a zatahneto. řesim to smirglem a zbrousením teh lopatek až se blejskaj , jak tu psal KOCO a žadnej problem.
a myslite vyndat turbo a udelat tam valecky o 0,1 mm mensi?? nebo co jinac brousite? ja to vypokladal kvuli vypadaveni turba podotykam uz jednou jsem ho cistil a za par.km to same tak jsem ho vycistil a vypadava porad ,tak asi bude chyba jinde..uz nevim co s tim...
Napsal: 03 črc 2010, 09:31
od koco
po vyčistený a vypodložení ti to stále padá do núdzaku? máš AHF alebo ASV? ak máš AHF tak máš 9 lopatkovú reguláciu a dá sa tam otočit ten kruh a potom to padá do núdzaku aj vyčistené, asi ta neminie to turbo vybrat ešte raz.
Napsal: 03 črc 2010, 09:37
od ridders
koco píše:po vyčistený a vypodložení ti to stále padá do núdzaku? máš AHF alebo ASV? ak máš AHF tak máš 9 lopatkovú reguláciu a dá sa tam otočit ten kruh a potom to padá do núdzaku aj vyčistené, asi ta neminie to turbo vybrat ešte raz.
mam prave!! 9 loptkove turbo !!!! motor typ asv.ale uz jsem resil tento problem drive tak jsem dal jine turbo to 9 lopatkove,drive tam bylo 11.je mozne ze jsem to otocil,nevite jak to poznam jestli je to opacne?? nejake foto by nebylo?? vypodlozeni o 0,2 mm.a od te doby ma to turbo prodlevu nez zabere.pisou tady o 0,1 mm vypodlozit ci neco smirglovat. pravda je ze po vimene turba a vycisteni auto jelo cca 5 tis.ok .a najednou zas nouzak,vycisteni+ vypodlozeni a zatim padlo 2 krat znovu.log.atd.nemam tady pristup.jeste vymenit jedine ten ventol na turbu+ ten elektro ventil+hadicky jinak nevim ano turbo ven ty podlozky asi dat puvodni....
Napsal: 03 črc 2010, 10:38
od dhfool
Chce to log, jinak budeš měnit doaleluja ...
Napsal: 03 črc 2010, 10:41
od ridders
dhfool píše:Chce to log, jinak budeš měnit doaleluja ...
log nevim jak...jedine nekdo v okoli CESKYCH BUDEJOVIC .JESTLI BY SE NENASEL....
Napsal: 03 črc 2010, 11:17
od ridders
OťasTDi píše:ale ridders psal (jak jsem pochopil) že před čistěním tam tu prodlevu neměl...riddersi je to tak?jen si myslím,že kdyby to podfukovalo,tak to bude mít i menší výkon,pokud jak píšeš,že to vystřelí,tak to asi bude opravdu něčím jiným...chce to log
ta prodleva tam nebyla drive,ikdyz uz pred tim se mi zdalo ze to neno ono,ale ne jako po vypodlozeni to je vice znat
Napsal: 03 črc 2010, 11:18
od koco
ideálne ak by ti niekto urobil ten log, ale 99% bude problém v tom turbe.
Napsal: 03 črc 2010, 11:27
od OťasTDi
je to sice pakárna,ale viděl bych to na znovu vyndat turbo,válečky udělat delší jen o 0,1mm (nerez) a lehce líznout lopatky jemným smirkem.pokud budou vrypy na té velké podložce o kterou se většinou ty lopatky přidřou,tak jí nechat zarovnat na soustruhu,nebo magnetce...